Mistä löytää mies 4-kymppisenä?
Onko kukaan muu kokenut ongelmaksi löytää fiksua ja vapaata miestä yli nelikymppisenä? Elän täysipainoista elämää pääkaupunkiseudulla mutta miestä en ole vierelleni löytänyt. Ei tuolla baareissa jaksa akateeminen notkua ja netissä ei tunnu osuvan kenenkään itselle sopivan "ikäkriteereihin". Rafaellon mummotunnelikin on tätä nykyä muuttunut sellaiseksi vaariväyläksi että ei siellä näe kuin 60 miehiä. Ja hekin tuntuvat kiinnostuvan lähinnä parikymppisistä neitosista. Antaisiko jo periksi koko miesmetsästyksen?
Kommentit (309)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla kovat luulot nyt ap:lla itsesään. Vai ihan "akateeminen" nainen kyseessä. Miehiä ei voisi vähempää kiinnostaa sinun "akateemisuus". En itsekään seurustelisi naisen kanssa, joka ottaa esille koko ajan oman "akateemisuuden". Todella rasittavaa olisi.
Mulle kävi heti kans korvaan tuo akateemisuudella leuhkiminen.
Akateemisuudella "leuhkiminen" on ehkä ihan vaan kuulijan korvassa. Akateemisena 40 vuotiaana naisena voin myöntää että ei paljon duunarimiehet puhuttele, koska ei meillä ole mitään juteltavaa. Olen kokeillut. Eikä tarvitse olla mikään lakimies tai lääkäri tai johtaja, mutta anteeksi, en keksi kovin kauaa juteltavaa jos toinen ajaa rekkaa tai roska-autoa. Toki on poikkeuksiakin, aina on. Kaikkein parhaiten kyllä synkkaa insinöörien kanssa, en tiedä miksi.
Sillä on tutustumisvaiheessa paljon merkitystä onko mitään juteltavaa, mitään yhteistä, onko arki samanlaista.Teen paljon töitä, matkustan ja haluan olla jonkun kanssa joka kokee samaa kuin minä.
Kaikki tarvii rakkautta. Ja kaikki tahtoo rakastaa, you know 😊
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tarvii rakkautta. Ja kaikki tahtoo rakastaa, you know 😊
Hanki kissa tai koira, joka rakastaa sinua sellaisena kuin olet!
Vierailija kirjoitti:
Työpaikalta, yhteisten ystävien kautta tai harrastusten kautta. Baarit kannattaa tuossa iässä jo unohtaa, niissä viihtyy lähinnä alko-ongelmaiset miehet.
Käy niissä baareissa muitakin. Omani löysin baarista. Olin 42 silloin ja mies 46. Yhdessä nyt jo 9v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tavoittelet liian kovatasoista miestä, omaan tasoosi nähden. Siksi olet yksin edelleen.
Ei tarvitse kuin olla samaa tasoa mun kanssa eli raitis, sporttinen, lapseton. Omistuskämpästä plussaa, mutta riittää kunhan raha-asiat on kunnossa. Itselläni on maisterin paperit ja olisi tietysti kiva, jos mieskin arvostaisi koulutusta.
Pakko kyllä todeta sen verran että maisterinpaperit ei paljoa paina jos ne on saatu huuhaa-alalta. Olen moisten kanssa jutellut ja ei paljon eroa tyypeistä joiden saavutus on päästä lukio läpi lyhyellä matikalla. Kovat alat on erikseen, mutta heillä onkin omat markkinat :)
Ap, oletko nytten kotona vai ulkona yrittämässä tutustua miehiin. Tämä on se tärkein heti mennä ihmisten ilmoille, eikä jäädä kotiin viikonloppua viettämään. Jokainen voi itse pohtia, miksi on edelleen yksin ilman puolisoa. Jos vietät kaiken vapaa-ajan kotona sohvalla, niin turha valittaa yksinäisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse kuin olla samaa tasoa mun kanssa eli raitis, sporttinen, lapseton. Omistuskämpästä plussaa, mutta riittää kunhan raha-asiat on kunnossa. Itselläni on maisterin paperit ja olisi tietysti kiva, jos mieskin arvostaisi koulutusta.
Sporttisen luen puritaaniseksi. Tylsää ruokaa ja ei mitään nautintoja.
Lapseton = hullu.
Hyi.
Jaa, no mun mielestä esim seksi tuottaa suurta nautintoa. Ja sitähän jaksaa, kun kuntoakin riittää... Mutta ilmeisesti tämäkin on vain puritaanien vouhotusta ;p
Eli raitis sporttinen tarkoittaa vain seksin tarjoamista chadeille. Et pysty tarjoamaan mitään parisuhteelle. Ei mikään ihme, että olet sinkku nelikymppisenä.🙄
Ootko koskaan tehnyt ite aloitetta baarissa, vai odotatko miesten sen tekevät sulle?
Vierailija kirjoitti:
Ap, oletko nytten kotona vai ulkona yrittämässä tutustua miehiin. Tämä on se tärkein heti mennä ihmisten ilmoille, eikä jäädä kotiin viikonloppua viettämään. Jokainen voi itse pohtia, miksi on edelleen yksin ilman puolisoa. Jos vietät kaiken vapaa-ajan kotona sohvalla, niin turha valittaa yksinäisyyttä.
Naisilla nyt vaan taitaa olla liian kovat luulot itsestään. Odotetaan sitä prinssiä, joka tulee valkoisella ratsulla hakemaan heidän kotoaan, niin kuin disney-elokuvissa on tapana. Totuus on ihan toinen sitten.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tavoittelet liian kovatasoista miestä, omaan tasoosi nähden. Siksi olet yksin edelleen.
Naiset ei suostu myöntämään tätä itselleen, että heidän taso ei riitä näihin kovatasoisiin miehiin, joita muukin naiset haluavat. Siksi alapeukuttaa tätä kommenttia. No, pitkää vaan sitä rimaa korkealla, niin saatte jatkossakin olla ihan yksikseen hautaan asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, kaupan kassalle, että mun mielenkiinto loppui tuohon politiikka-osioon. Siksi olen myös viimeiset 5 vuotta tapaillut vain ulkomaalaisia naisia, koska he eivät koskaan puhu politiikasta.
M40, Helsinki
Kukaan ulkomaalainen ei koskaan puhu politiikasta? Ok.
Ulkomaalainen = Pattayan baaritytsy, ilmeisesti.
Olipa rasistinen kommentti. Olen seurustellut parin tohtorikoulutettavan kanssa, ja loput olleet maistereita.
Kiinasta vai Venäjältä? Diktatuurien kasvatit ovat oppineet olemaan puhumatta politiikkaa.
PK-seudulla on kyllä todella laaja kattaus naisia Venäjältä ja nykyään myös Ukrainasta. On mistä valita.
Missä ihmeessä heitä sitten tapaa? Itse en ole heihin ainakaan törmännyt.
En kyllä näe mitään syytä miksi pitäisi olla mies nelikymppisenä. Olen samaa ikäluokkaa ja naimisissa. Mutta tarve parisuhteeseen vähenee vuosi vuodelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei suostu myöntämään tätä itselleen, että heidän taso ei riitä näihin kovatasoisiin miehiin, joita muukin naiset haluavat. Siksi alapeukuttaa tätä kommenttia. No, pitkää vaan sitä rimaa korkealla, niin saatte jatkossakin olla ihan yksikseen hautaan asti.
Tämän takia suomessa on niin paljon sinkkunaisia, ovat mieluummin yksin kuin huonon kumppanin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia suomessa on niin paljon sinkkunaisia, ovat mieluummin yksin kuin huonon kumppanin kanssa.
Kertoo myös sen, että suomalaisilla sinkkunaisilla on vääristynyt mieskuva! Kun luulevat oikeasti, että miehen tulee näyttää Tom Cruiselta, Brad Pittiltä tai Leonardo DiCapriolta... Tavis miestä he pitävät rumana, onhan se monta kertaa kuultu täällä palstalla. Miten rumia suomalaiset miehet oikein ovat, verrattuna esim. kreikkalaisiin, italialaisiin tai espanjalaisiin miehiin. Ei ihme, jos pareja ei enää synny, se on suomalaisten naisten nirsouden ansiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapseton = hullu.
Hyi.
Sporttisuuteen deittailukontekstissa liitän neuroottisen ulkonäkökeskeisyyden höystettynä syömishäiriöllä. Juu ei kiitos.
Urheilun harrastamisessa ei sinänsä ole vikaa.
Ja miehetkö ei ole nirsoja? Ei kelpaa sporttinen vaan pitää olla urheilija. Salaattia ei saa syödä, mutta läskit on no go. Aikamoisia oksymoroneja. Paino sanan loppuosalla (moron).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapseton = hullu.
Hyi.
Sporttisuuteen deittailukontekstissa liitän neuroottisen ulkonäkökeskeisyyden höystettynä syömishäiriöllä. Juu ei kiitos.
Urheilun harrastamisessa ei sinänsä ole vikaa.
Ja kyllä se sporttisuus näkyy ulospäin sekä arjessa ilman, että täytyy erikseen alleviivata ja korostaa. Laittaa vaikka deittiprofiiliin kokovartalokuvan itsestää
No mä täppään niitä harrastuksia/kiinnostuksenkohteita siellä tinderissä. Sattuvat olemaan liinuntapainoitteisia. Kuvasin itseäni tässä sporttiseksi, kun vauvalla ei voi täpätä viittä eri harrastusta. Bioon en sitä tietenkään laita. En kyllä sentään harrasta urheilua. Urheilijat on sitten erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo myös sen, että suomalaisilla sinkkunaisilla on vääristynyt mieskuva! Kun luulevat oikeasti, että miehen tulee näyttää Tom Cruiselta, Brad Pittiltä tai Leonardo DiCapriolta... Tavis miestä he pitävät rumana, onhan se monta kertaa kuultu täällä palstalla. Miten rumia suomalaiset miehet oikein ovat, verrattuna esim. kreikkalaisiin, italialaisiin tai espanjalaisiin miehiin. Ei ihme, jos pareja ei enää synny, se on suomalaisten naisten nirsouden ansiota.
Todella hyvin sanottu.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä näe mitään syytä miksi pitäisi olla mies nelikymppisenä. Olen samaa ikäluokkaa ja naimisissa. Mutta tarve parisuhteeseen vähenee vuosi vuodelta.
Ootko parisuhteessa vain tarpeen vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko kyllä todeta sen verran että maisterinpaperit ei paljoa paina jos ne on saatu huuhaa-alalta. Olen moisten kanssa jutellut ja ei paljon eroa tyypeistä joiden saavutus on päästä lukio läpi lyhyellä matikalla. Kovat alat on erikseen, mutta heillä onkin omat markkinat :)
Mun paperit on ns kovalta alalta. Jos olisit taas viitsinyt vähän edes vilkaista tilastoja etkä vain mutua, niin et olisi tehnyt noin typerää oletusta :)
"tarvitse"
Kovin monelle naiselle mies tuntuu olevan joku talonmies tai kodinkone, joka hankitaan tarvetta varten. Naisen rakkaus ei usein ole oikeaa rakkautta, vaan se on ehdollista. Rakkautta riittää niin kauan, kun mies tarjoaa (aineellista) hyötyä naiselle.