Mistä löytää mies 4-kymppisenä?
Onko kukaan muu kokenut ongelmaksi löytää fiksua ja vapaata miestä yli nelikymppisenä? Elän täysipainoista elämää pääkaupunkiseudulla mutta miestä en ole vierelleni löytänyt. Ei tuolla baareissa jaksa akateeminen notkua ja netissä ei tunnu osuvan kenenkään itselle sopivan "ikäkriteereihin". Rafaellon mummotunnelikin on tätä nykyä muuttunut sellaiseksi vaariväyläksi että ei siellä näe kuin 60 miehiä. Ja hekin tuntuvat kiinnostuvan lähinnä parikymppisistä neitosista. Antaisiko jo periksi koko miesmetsästyksen?
Kommentit (309)
Nainen löytää miehen siten että pukeutuu minihameeseen, koipi-reidet paljaina, ja avoinvarvaskorkkareihin joissa hoidetut jalat paljaina. Ja sitten menee kiinnostavan miehen näköpiiriin niitä paljaita koipi-reisiään heiluttelemaan.
Ei muuta kuin silmät auki ja ota härkää sarvesta kiinni. Nyt pitäis toimia.
Tinderistä itse löysin omani pari vuotta sitten. Minä silloin 41, mies 37.
Olin ollut kolmisen vuotta sinkkuna, koska en ole mikään sarjaseurustelija, vaan halusin että klikkaa kunnolla. En myöskään ole sillä lailla perinteisen näköinen, että "kaikki" miehet kiinnostuisivat, joten oli vähän vähemmän vaihtoehtoja. Sinkkuus oli hyvää aikaa ja kasvatti paljon siinä, että tiesin, mitä haluan ja mitä en. Tinderissä olin tuon koko ajan, mutta en ollut enää pitkään aikaan sitä kovin aktiivisesti käyttänyt. Sitten päätin ottaa Goldin ja katsoa, ketkä siellä ovat tykkääjinä, ja sieltä löytyi nykyinen mieheni. Eli on se mahdollista sitäkin kautta löytää :)
Omista standardeistaan saa pitää kiinni, mutta kannattaa pohtia, ovatko ne realistisia. Minun mieheni ei ole samanlainen kuin minä, mutta pohjimmiltaan arvomme ovat samanlaiset. Kyse on kommunikoinnin onnistumisesta, eli että ymmärretään toisiamme, vaikkei oltaisikaan yhtä mieltä aina.
Vierailija kirjoitti:
Nainen löytää miehen siten että pukeutuu minihameeseen, koipi-reidet paljaina, ja avoinvarvaskorkkareihin joissa hoidetut jalat paljaina. Ja sitten menee kiinnostavan miehen näköpiiriin niitä paljaita koipi-reisiään heiluttelemaan.
Tämä on siitä mielenkiintoinen vinkki, että se oikeasti toimii
Vanha lehmä luulee saavansa samanlailla statusmiehiä kuin kaksikymppisenä. Kannattaa harkita kissan ottamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, olenko vihervassari kenties? Tämäkin saattaa vaikuttaa todella paljon, miksi miehiä ei löydy!
Ap ei etsikään miestä, vaan *vapaata ja fiksua* miestä. Mikä selittää hyvin miksi ei löydy.
Totuus on se, että miehiä ei enää kiinnosta ap:n kaltainen mummo.
Miksi miehet vihaa vanhoja naisia?
Eivät vihaa. Nämä pari palsta-Keijoa ovat surullinen poikkeus, mutta hepä eivät edustakaan NORMAALIA miestä.
Vierailija kirjoitti:
Jos itse olet 40v, niin miehet 50v on sitä sun genreä. Tiedän että hirveet raget ja negat tästä saa niskaansa, että mukamas ikäloppuja pappoja ja kuolemankielissä olevia vanhuksia kehotetaan hakemaan. Mutta niin se elämä aika luonnollisesti menee. Parikymppisenä etsitään itsensä ikäinen, mutta sitten se 8-10v ikäero alkaa olla aika normaali. Kolmekymppisenä etsit nelikymppistä miestä, nelikymppisenä viisikymppistä miestä ja viisikymppisenä kuusikymppistä miestä.
Näinhän se ei mene, vaikka te miehet kuinka tätä yritätte väittää.
Nostetaan ketju ylös. Onko nyt pikkujoulukaudella löytynyt?
Älkää ahdistelko ihmisiä töissä. En minäkään flirttailemkauoan kassalle.
M40