Mistä löytää mies 4-kymppisenä?
Onko kukaan muu kokenut ongelmaksi löytää fiksua ja vapaata miestä yli nelikymppisenä? Elän täysipainoista elämää pääkaupunkiseudulla mutta miestä en ole vierelleni löytänyt. Ei tuolla baareissa jaksa akateeminen notkua ja netissä ei tunnu osuvan kenenkään itselle sopivan "ikäkriteereihin". Rafaellon mummotunnelikin on tätä nykyä muuttunut sellaiseksi vaariväyläksi että ei siellä näe kuin 60 miehiä. Ja hekin tuntuvat kiinnostuvan lähinnä parikymppisistä neitosista. Antaisiko jo periksi koko miesmetsästyksen?
Kommentit (309)
Vierailija kirjoitti:
Täältä. Jos kiinnostaa mies joka ei ole miesvauva vaan osaa hoitaa asiansa hyvin ja mukisematta ja joka omaa hyvät tunnetaidot sekä käytöstavat, eikä ramppaa enää kapakoissa.
M44
Tänne sieltä sitten😊
Jos ei suomalaista löydy niin miten olisi akateeminen arabi ?
Rupea seurustelemaan naisen kanssa. Pillun nuolentaahan te olette muutenkin aina vaatimassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei-akateemisten miesten kanssa tarvitsee vain pitää seksistä ja kokkaamisesta, ja seuraa tulee ovista ja ikkunoista.
Jos nainen näyttää hyvältä, seuraa tulee hänelle ovista ja ikkunoista ihan riippumatta siitä tykkääkö hän seksistä tai kokkaamisesta, tai yleensäkään mistään :D
Totta, mutta tuolla kombolla saa jo miehet kosimaan. Ei se oikeasti vaadi ihmeitä, tai olen yksisarvinen. 🦄 Akateeminen minäkin, ja duunari. En pidä kumpaakaan erityisen oleellisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupan kassalle vastaukseksi, että itse toit esiin, kuinka et löydä akateemista miestä, ja kun sinulle antaa mahdollisuuden, niin pilaat sen heti poliittisella kiistalla. Onko politiikka tosiaan niin tärkeä, että edes koti ei saisi olla turvapaikka? Eikö riitä että kavereiden kanssa keskustelee aiheesta, vaan miksi mies pitäisi saada olemaan aina samaa mieltä kaikesta?
Varmaan juuri siksi, että uskon akateemisen ihmisen olevan halukas keskustelemaan isoista ja merkittävistäkin aiheista. En kylläkään ole kiistellyt politiikasta ollenkaan tässä, kunhan tuonut esille oman maailmankuvani ja arvomaailmani. Eikä asiasta edes tarvi kiistellä jos ollaan samaa mieltä ja siksi toin esille sen että en näkisi itseäni yhteensopivana kokoomus
Onko tämä sun mielestä "kärki"? Voi herranen aika, toivottavasti ei ikinä kohdata sun kanssa live-elämässä, sillä saatan vahingossa ohimennen murskata sun koko maskuliinisuuden. Sä käsitit mut ihan väärin. Mä siis en ole epätoivoisesti etsimässä miestä. Jos tarjolla on hauras pikku prinsessa, jonka maskuliinisuus kukkii vain huolellisella hoidolla, joka ei salli yhtään kuivaa tai pilvistä päivää lakastumatta, niin se ei kyllä mua saa innostumaan. Jos mies kokee mut maskuliinisena ja kilpailuna, niin se kertoo vain sen, että ko. miehen maskuliinisuus on aika pieni ja hauras. Jos mies pelästyy mua, niin mitä ihmettä mä sillä teen? Olen siis juuri tällainen, sillä se karsii väärät nopeasti pois ja jos mies ei ole oikea, niin sitten olen mielummin ilman.
Vierailija kirjoitti:
Eiks suomalaisista 30v miehistä noin 50% ole lapsettomia? Onks toi 50% osuus miehistä siis hulluja 😂?
Pätee vaan naisiin! Noi pojat on nahjuksia! 🤔
Vierailija kirjoitti:
Otatko ahnaasti myös pyllyyn?
Repesin!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, kaupan kassalle, että mun mielenkiinto loppui tuohon politiikka-osioon. Siksi olen myös viimeiset 5 vuotta tapaillut vain ulkomaalaisia naisia, koska he eivät koskaan puhu politiikasta.
M40, Helsinki
Kukaan ulkomaalainen ei koskaan puhu politiikasta? Ok.
Ulkomaalainen = Pattayan baaritytsy, ilmeisesti.
Olipa rasistinen kommentti. Olen seurustellut parin tohtorikoulutettavan kanssa, ja loput olleet maistereita.
Aika hyvin Suomestakin löytää ulkomaalaisia naisia deittiappeista ja en tarkoita sijainnin vaihtajia.
Niin löytää. Vaihto-opiskelijoita, turisteja ja muuttajia. Kaikista ryhmistä tapaillut naisia, ja tosiaan ympäri maailmaa tulee. Viime vuonna muuten historiassa ekaa kertaa naisia tuli melkein yhtä paljon kuin miehiäkin. Melkein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks suomalaisista 30v miehistä noin 50% ole lapsettomia? Onks toi 50% osuus miehistä siis hulluja 😂?
Pätee vaan naisiin! Noi pojat on nahjuksia! 🤔
En ole varma että ymmärränkö oikein mitä tarkoitat. Varmistan vielä. Onko logiikkasi siis:
- lapseton mies = nahjus
- lapseton nainen = hullu
Tämäkö on sinun elämänkatsomuksesi 😃? Vai käsitinkö kirjoituksesi ihan väärin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupan kassalle vastaukseksi, että itse toit esiin, kuinka et löydä akateemista miestä, ja kun sinulle antaa mahdollisuuden, niin pilaat sen heti poliittisella kiistalla. Onko politiikka tosiaan niin tärkeä, että edes koti ei saisi olla turvapaikka? Eikö riitä että kavereiden kanssa keskustelee aiheesta, vaan miksi mies pitäisi saada olemaan aina samaa mieltä kaikesta?
Varmaan juuri siksi, että uskon akateemisen ihmisen olevan halukas keskustelemaan isoista ja merkittävistäkin aiheista. En kylläkään ole kiistellyt politiikasta ollenkaan tässä, kunhan tuonut esille oman maailmankuvani ja arvomaailmani. Eikä asiasta edes tarvi kiistellä jos ollaan samaa mieltä ja siksi toin esille s
Kommenttisi oli täydellinen sinetti sille, mitä kirjoitin. Kuulostat traumatisoituneelta. Oletko jäänyt isäsi rakkautta ja huolenpitoa vaille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan juuri siksi, että uskon akateemisen ihmisen olevan halukas keskustelemaan isoista ja merkittävistäkin aiheista. En kylläkään ole kiistellyt politiikasta ollenkaan tässä, kunhan tuonut esille oman maailmankuvani ja arvomaailmani. Eikä asiasta edes tarvi kiiste
Voi olla. Rakastiko sun äiti sua vähän liikaa kun et kestä oikeita ihmisiä tai pienintäkään konfliktia ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, kaupan kassalle, että mun mielenkiinto loppui tuohon politiikka-osioon. Siksi olen myös viimeiset 5 vuotta tapaillut vain ulkomaalaisia naisia, koska he eivät koskaan puhu politiikasta.
M40, Helsinki
Kukaan ulkomaalainen ei koskaan puhu politiikasta? Ok.
Ulkomaalainen = Pattayan baaritytsy, ilmeisesti.
Olipa rasistinen kommentti. Olen seurustellut parin tohtorikoulutettavan kanssa, ja loput olleet maistereita.
Kiinasta vai Venäjältä? Diktatuurien kasvatit ovat oppineet olemaan puhumatta politiikkaa.
PK-seudulla on kyllä todella laaja kattaus naisia Venäjältä ja nykyään myös Ukrainasta. On mistä valita.
Venäläiset naiset persoja materian perään: pitää olla rahaa, lahjoja mieheltä, matkoja yms. Tyhjätaskut älkööt vaivautuko!
Täällä olis vapaa, akateeminen, nelikymppinen mies. Vieläpä ihan hyvännäköinen ja urheilullinen. Harmittavasti vaan yh-arki vie voimat deittailulta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan juuri siksi, että uskon akateemisen ihmisen olevan halukas keskustelemaan isoista ja merkittävistäkin aiheista. En kylläkään ole kiistellyt politiikasta ollenkaan tässä, kunhan tuonut esille oman maailmankuva
Säästäisit konfliktit parisuhteeseen. En ymmärrä, miksi haastaisit riitaa ihmisten kanssa, joita et vielä tunne tai joihin vasta tutustut. Onneksi palsta sulkeutuu.
Menkää metsään naiset ja ottakaa sieltä karhu puolisokseen. Jättäkää miehet rauhaan kiitos.
Ei naiset tarvitse mitään miestä tänä päivänä enää. Parempi on olla ilman.
Vierailija kirjoitti:
Millaista miesseuraa etsit?
M40, Helsinki
haen semmoista laatikkoleukaista miljonääriä, joka on jännä ja tuomittu vähintään yhdestä murhasta. ne vaan ikävä kyllä on kaikki varattuja, kun muutkin naiset haluaa niitä
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset tarvitse mitään miestä tänä päivänä enää. Parempi on olla ilman.
No, olkaa sitten ilman! Miksi kyselette mistä miehiä löytää? Aika ristiriitaista naisten logiikka eikö vai?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joudut turvautumaan +60v miehiin. Nuoremmat miehet eivät ole enää kiinnostuneita sinusta.
Ei tätä faktaa alapeukuttamalla muuteta. Nelikymppiselle naiselle sopiva mies löytyy 60+ ikäryhmästä.