Mistä löytää mies 4-kymppisenä?
Onko kukaan muu kokenut ongelmaksi löytää fiksua ja vapaata miestä yli nelikymppisenä? Elän täysipainoista elämää pääkaupunkiseudulla mutta miestä en ole vierelleni löytänyt. Ei tuolla baareissa jaksa akateeminen notkua ja netissä ei tunnu osuvan kenenkään itselle sopivan "ikäkriteereihin". Rafaellon mummotunnelikin on tätä nykyä muuttunut sellaiseksi vaariväyläksi että ei siellä näe kuin 60 miehiä. Ja hekin tuntuvat kiinnostuvan lähinnä parikymppisistä neitosista. Antaisiko jo periksi koko miesmetsästyksen?
Kommentit (309)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tavoittelet liian kovatasoista miestä, omaan tasoosi nähden. Siksi olet yksin edelleen.
Ei tarvitse kuin olla samaa tasoa mun kanssa eli raitis, sporttinen, lapseton. Omistuskämpästä plussaa, mutta riittää kunhan raha-asiat on kunnossa. Itselläni on maisterin paperit ja olisi tietysti kiva, jos mieskin arvostaisi koulutusta.
Itse arvoista enemmän naisen ulkonäköä! Jos nainen ei ole viehättävän näköinen silmissäni, niin suhteesta tuskin tulee mitään vakavaa. Koulutus minua vähiten naisissa kiinnostaa.
T. Akateeminen mies
Moikka, täällä tosiaan tämä kaupan kassa, jolla ei lukion jälkeen muuta koulutusta. Nätti kyllä olen, joten ilmeisesti sun tyyppiä. Oliko sulla naiselle muita kriteerejä kuin ulkonäkö
Missä päin asut? Kerro enemmän?
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, olenko vihervassari kenties? Tämäkin saattaa vaikuttaa todella paljon, miksi miehiä ei löydy!
Ap ei etsikään miestä, vaan *vapaata ja fiksua* miestä. Mikä selittää hyvin miksi ei löydy.
ei se kyllä selitä. suomessa on miljoona yksinäistä miestä. ap on nirso, kun ei kukaan mies kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tavoittelet liian kovatasoista miestä, omaan tasoosi nähden. Siksi olet yksin edelleen.
Ei tarvitse kuin olla samaa tasoa mun kanssa eli raitis, sporttinen, lapseton. Omistuskämpästä plussaa, mutta riittää kunhan raha-asiat on kunnossa. Itselläni on maisterin paperit ja olisi tietysti kiva, jos mieskin arvostaisi koulutusta.
Itse arvoista enemmän naisen ulkonäköä! Jos nainen ei ole viehättävän näköinen silmissäni, niin suhteesta tuskin tulee mitään vakavaa. Koulutus minua vähiten naisissa kiinnostaa.
T. Akateeminen mies
Moikka, täällä tosiaan tämä kaupan kassa, jolla ei lukion jälkeen muuta koulutusta. Nätti kyllä olen, joten ilmeisesti sun tyyppiä. Oliko sulla naiselle muita kriteerejä kuin ulkonäkö
Seurustelen jo 20-vuotiaan kassaneidin kanssa.
T. Akateeminen 32-vuotias mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Akateeminen mies
Mutta silti tällä palstalla väitetään et naisten pitää sit kiinnostua miehen luonteesta ensisijaisesti
Kyllä s
Opettajia siellä on todella paljon, samoin kuin sairaanhoitajia, ja kauppatieteilijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Otatko ahnaasti myös pyllyyn?
En mutta aalto yliopistolla on yksi maisteri kuka ottaa . ... kuulemma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Akateeminen mies
No kukas tässä väitti ettei mulla ole sitä ulkonäköäkin. On myös pitkät paksut hiukset. Mutta tosiaan vaikea löytää samantasoista miestä. Jo raittius ja lapsettomuus karsii varmaan 90% pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset aina haukkuu kuinka on paskoja miehiä ja sitten he itse valitsevat samat kusipää-miehet kerta toisensa jälkeen. Samat luikurit kiertää monet naiset, joten olisikohan tarvetta kyseenalaistaa naisten omia kriteeteitä ja miehenlukutaitoja.
Ap, taitaa olla juuri näitä naisia. Jota kaikki pitkät ja komeat miehet käyvät vain painamassa. Ei ole mikään ihme jos kumppania ei löydy, kun seuraava mies on edellisen kopio!
Mä oon ilmeisesti yksi niistä miehistä. :D
Mäkin panen muutamaa naista 😅, elättelen heille toiveita yhteisestä elämästä 😇. Naiset ovat kyllä sinisilmäisiä 😁. Heitä helppoa on kusettaa 😊, jos on tarpeeksi pitkä ja komea heidän silmissä 🤩.
En kyllä ymmärrä mitä hienoa tuossa on tai miten olet sitten "kunnon" naisille muka parisuhde materiaalia kun nämä "huonot" vain pantavat naiset eivät ole sinulle. Ihan mieslutka olet ja säälittävä reppana. Sitten nämä "kunnon" naiset pettyvät sinuun kun sinä petät ja paneskelet "pelkkäreikä" naisia. Et ole edes säälittävä , vaan pahempi. Arvoton Mieslutka.
Vierailija kirjoitti:
Otatko ahnaasti myös pyllyyn?
Otan mielelläni. Anustappi on kovassa käytössä.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa ikäluokassahan hyviä vapautuu toiselle kierrokselle hyvinkin runsaasti. En tiedä mistä etsit mutta kyllä noita on netissäkin runsaudenpulaan asti. Se tietysti on eri asia jos sulla on useampi ehdoton yksisarviskriteeri.
Kyllä vapautuu hyviä, mutta ovat vapailla markkinoilla erittäin lyhyen ajan, jos ollenkaan.
Onko niillä hyvillä miehillä joku hyvän miehen aura, kun he menevät vaikka baariin ja sen perusteella naiset iskivät niihin kiinni. Vai onko naisilla joku tutka päällä, joka sitten hälyttää, kun hyvä mies vapautuu ja naiset tietävät iskeä kiinni. Vai miten tämä nopeasti markkinoilta poistuminen tapahtuu?
toisilla miehillä on siellä baarissa se aura, mutta saattaa olla myös koff tai karhu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Akateeminen mies
Olet tunne-elämältäsi ja historiasi kanssa tasapainossa. Sulla on normaalit käytöstavat ja lämmin sydän. Perusluonteeltasi avoin. Et näe negastiota kaikkialla.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, olenko vihervassari kenties? Tämäkin saattaa vaikuttaa todella paljon, miksi miehiä ei löydy!
Ap ei etsikään miestä, vaan *vapaata ja fiksua* miestä. Mikä selittää hyvin miksi ei löydy.
ei se kyllä selitä. suomessa on miljoona yksinäistä miestä. ap on nirso, kun ei kukaan mies kelpaa.
Kyllä pitää kelvata, kaikki nistit, juopot ja gigolot. Väkivaltaiset häiriköt. Pimpsan perässä juoksijat. Nämä ne minua ovat aina jahdanneet ja kyselleet. Normaalit on jättäneet bäliin koska en ole ollut kylliksi missi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Akateeminen mies
Moikka, täällä tosiaan tämä kaupan kassa, jolla ei lukion jälkeen muuta koulutusta. Nätti kyllä olen, joten ilmeisesti sun tyyppiä. Ol
Helsingissä asun. Etsin ensisijaisesti älykästä, fiksua ja kohtuullisen hyvin pärjäävää miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Akateeminen mies
Moikka, täällä tosiaan tämä kaupan kassa, jolla ei lukion jälkeen muuta koulutusta. Nätti kyllä olen, joten ilmeisesti sun tyyppiä. Ol
Okei. Mä olen siis ilmeisesti liian nuori sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Akateeminen mies
No kukas tässä väitti ettei mulla ole sitä ulkonäköäkin. On myös pitkät paksut hiukset. Mutta tosiaan vaikea löytää samantasoista miestä. Jo raittius ja lapsettomuus karsii varmaan 9
Haluat 40-vuotiaan lapsettoman miehen? Kysele jostain laudalta. Varmaan jollain eläkeläismammalla voi olla peräkammarissa yksi sellainen jemmassa.
Älkääpä dissailko mieslutkia. Olen monelle sinkkunaiselle antanut orgasmeja, kun ovat olleet eniten puutteessa. Tietty se on aina vaihtokauppa. Saan myös itse tyydyttää heihin alkukantaiset himoni. Jokainen lähtenyt hymyssä suin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Akateeminen mies
No kukas tässä väitti ettei mulla ole sitä ulkonäköäkin. On myös pitkät paksut hiukset. Mutta tosiaan vaikea löytää samantasoista miestä. Jo raittius ja lapsettomuus karsii varmaan 9
Kannattaa kokeilla jotain nepsyryhmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Akateeminen mies
Moikka, täällä tosiaan tämä kaupan kassa, jolla ei lukion jälkeen muuta koulutusta. N
Okei, mut kerro itsestäsi? :)
Turkissa ja Marokossa on hyvä valikoima.
Vierailija kirjoitti:
Älkääpä dissailko mieslutkia. Olen monelle sinkkunaiselle antanut orgasmeja, kun ovat olleet eniten puutteessa. Tietty se on aina vaihtokauppa. Saan myös itse tyydyttää heihin alkukantaiset himoni. Jokainen lähtenyt hymyssä suin.
En mä dissaa mieslutkia. Tykkään kovasti mieslutkista, tai ainakin niistä jotka ei vihaa ja halveksi naisia. Eikö se olekin ihanaa kuinka me voidaankin tehdä toisillemme hyvää kun vaan unohdetaan kaikki tyhjänpäiväinen tuomitseminen ja häveliäisyys?
Laita asuntoilmoituksia ja käy tutustumassa, mutta et osta. Käy asunnon näytöissä, mutta etsi vain kontaktia.