Mistä löytää mies 4-kymppisenä?
Onko kukaan muu kokenut ongelmaksi löytää fiksua ja vapaata miestä yli nelikymppisenä? Elän täysipainoista elämää pääkaupunkiseudulla mutta miestä en ole vierelleni löytänyt. Ei tuolla baareissa jaksa akateeminen notkua ja netissä ei tunnu osuvan kenenkään itselle sopivan "ikäkriteereihin". Rafaellon mummotunnelikin on tätä nykyä muuttunut sellaiseksi vaariväyläksi että ei siellä näe kuin 60 miehiä. Ja hekin tuntuvat kiinnostuvan lähinnä parikymppisistä neitosista. Antaisiko jo periksi koko miesmetsästyksen?
Kommentit (309)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole luonnollinen ja fiksu. Niin haen kotoa.
Etkä hae... Älä valehtele!
En niin,rinki on täysi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa ikäluokassahan hyviä vapautuu toiselle kierrokselle hyvinkin runsaasti. En tiedä mistä etsit mutta kyllä noita on netissäkin runsaudenpulaan asti. Se tietysti on eri asia jos sulla on useampi ehdoton yksisarviskriteeri.
Näin on. Itse olin ap tyylisessä tilanteessa n.15v sitten. Tapailin ikäisiäni miehiä jotka joko osoittautuivat iki sinkuiksi pian ymmärsin syystäkin tai sitten nämä eronneet. Monella oli pahasti erot kesken ja nuoria lapsia, hankala yhtälö. Otin muutamaa vuotta vanhemman, fiksu ja urheilullinen, ollaan oltu yhdessä siitä lähtien. Tämä oli ennen tinderiä ja tapasimme perinteisellä tavalla Helsingin yössä. Toivotan onnea ap tavoitteessa, ei pidä menettää toivoa mutta tarkkana saa olla.
Valitettavasti tuossa n. 50v kategoriassa on todella vaikea löytää urheilullista miestä, joka
Naiset ne vasta timantteja tuossa iässä ovatkin,heh.
Kokeile naista, jos et miehille kelpaa tai mene hoitoon. Noita vinkkejä naisetkin täällä antaa miehille.
Vierailija kirjoitti:
Nainen löytää miehen helposti jos ei ole kovin nirso. Mutta aina nainen sitten haluaa sen komean miehen joka ollut monien naisten kanssa niin nainen ajattelee kun kelpasi toisille naisille niin kelpaa sinullekkin.
Alkkisia
Narkkareita
Huomattavasti itseäni alemman älykkyyden omaavia ( en seurustele kehitysvammaisten kanssa, ovat minusta samanlaisia kuin pikkulapset)
Väkivaltainen ja häiriintynyt mies joka luuli että hän omistaa minut ja vainosi minua viikkoja.
Useampi pelkän pillun perässä juoksija.
Siinä minulla lista.
Eri kuin ap. Myös N 40 ei akateeminen länsi-suomi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tavoittelet liian kovatasoista miestä, omaan tasoosi nähden. Siksi olet yksin edelleen.
Ei tarvitse kuin olla samaa tasoa mun kanssa eli raitis, sporttinen, lapseton. Omistuskämpästä plussaa, mutta riittää kunhan raha-asiat on kunnossa. Itselläni on maisterin paperit ja olisi tietysti kiva, jos mieskin arvostaisi koulutusta.
Itse arvoista enemmän naisen ulkonäköä! Jos nainen ei ole viehättävän näköinen silmissäni, niin suhteesta tuskin tulee mitään vakavaa. Koulutus minua vähiten naisissa kiinnostaa.
T. Akateeminen mies
Mutta silti tällä palstalla väitetään et naisten pitää sit kiinnostua miehen luonteesta ensisijaisesti
Kyllä s
Itse swaippasin vasemmalle KAIKKI, joilla ei ollut profiilitekstissä riittävästi tietoa itsestään ja jotka eivät profiilitekstin perusteella vaikuttaneet sellaisilta, joita etsin. Pelkän kuvan perusteella en kiinnostunut.
Mene kuntosalille, kehitä itseäsi, hommaa kunnon ura, laita ulkonäkösi kuntoon, kehitä sosiaalisia taitojasi, laita vaatekaappi kuntoon.
Näitä vinkkejä annetaan miehille joten tasa-arvon nimessä nämä sopivat myös naisille.
Muistakaa arvon naiset miesten laskukaava sopivasta naisen iästä, kun mietitte, minkä ikäistä miestä etsitte.
Miehelle sopivan ikäinen nainen on:
Miehen ikä / 2 + 7
Eli 20v naiselle 26v mies,
25v naiselle 36v mies,
30v naiselle 46v mies,
35v naiselle 56v mies,
40v naiselle 66v mies jne.
Ei ihme jos ei miestä löydy, jos kaava on tyyliin Miehen ikä - 5
Tai tuo saattaa toimia ehkä vielä silloin, kun nainen on alle 25v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen löytää miehen helposti jos ei ole kovin nirso. Mutta aina nainen sitten haluaa sen komean miehen joka ollut monien naisten kanssa niin nainen ajattelee kun kelpasi toisille naisille niin kelpaa sinullekkin.
Alkkisia
Narkkareita
Huomattavasti itseäni alemman älykkyyden omaavia ( en seurustele kehitysvammaisten kanssa, ovat minusta samanlaisia kuin pikkulapset)
Väkivaltainen ja häiriintynyt mies joka luuli että hän omistaa minut ja vainosi minua viikkoja.
Useampi pelkän pillun perässä juoksija.
Siinä minulla lista.
Eri kuin ap. Myös N 40 ei akateeminen länsi-suomi
Lisään sen kysymyksen että monenko kanssa näistä minun listassani "nirsouteni" vuoksi karsimistani yksilöistä aloittaisit vakavan parisuhteen jos he olisivat naisia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä iloa on nelikymppisestä naisesta joka ei voi enää lisääntyä, monet 30-40 miehet suunnittelee vielä perheenlisäystä. Ja ne miehet jotka haluaa yhdenillanjuttuja niin valitettavasti olet siihenkin liian vanha omalle ikäluokallesi. Siksi joudut katselemaan yli 50 miehiä jos meinaat jonku löytää
Syntyvyystilastojen perusteella miesten suunnitelmat on tosiaankin vaan suunnitelmia.
Samaa mietin ap. Helppoa se oli nuorena parikymppisenä löytää miehiä baarista. Sieltä löyty pitkäaikainenkin suhde, harmi vaan se ei keski-iän kynnyksellä enää kestänyt. Tällä iällä tuskin baarista löytyy. Työpaikka on naisvaltaisella alalla ja harrastukset naisvaltaisia. Kaverit ovat perheellisiä niin kavereiden illanistujaisia ei ole. Eli en löydä töiden, harrastusten tai kavereiden kautta. Kai se on pakko alkaa etsimällä etsiä Tinderistä, vaikka se turhauttaa jo valmiiksi: tältäkin palstalta oon lukenut että ihmiset käy kymmenillä Tinder treffeillä sitä oikeaa löytämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset aina haukkuu kuinka on paskoja miehiä ja sitten he itse valitsevat samat kusipää-miehet kerta toisensa jälkeen. Samat luikurit kiertää monet naiset, joten olisikohan tarvetta kyseenalaistaa naisten omia kriteeteitä ja miehenlukutaitoja.
Ap, taitaa olla juuri näitä naisia. Jota kaikki pitkät ja komeat miehet käyvät vain painamassa. Ei ole mikään ihme jos kumppania ei löydy, kun seuraava mies on edellisen kopio!
Mä oon ilmeisesti yksi niistä miehistä. :D
Mäkin panen muutamaa naista 😅, elättelen heille toiveita yhteisestä elämästä 😇. Naiset ovat kyllä sinisilmäisiä 😁. Heitä helppoa on kusettaa 😊, jos on tarpeeksi pitkä ja komea heidän silmissä 🤩.
En kyllä ymmärrä mitä hienoa tuossa on tai miten olet sitten "kunnon" naisille muka parisuhde materiaalia kun nämä "huonot" vain pantavat naiset eivät ole sinulle. Ihan mieslutka olet ja säälittävä reppana. Sitten nämä "kunnon" naiset pettyvät sinuun kun sinä petät ja paneskelet "pelkkäreikä" naisia. Et ole edes säälittävä , vaan pahempi. Arvoton Mieslutka.
Miksi ei? Jos miehelle on vientiä ja naiset ovat tyhmiä, kun tuollaista häntäheikkiä uskovat. Mikäli minulla olisi myös mahdollisuus tuollaiseen elämäntyyliin, niin tottakai ottaisin kaiken ilon irti naisista. Mutta koska minulla ei ole, niin joudun tyytymään yhteen naiseen... eli vaimoon.
Anteeksi että monokkelini tippui lasiini, mutta mainitsit sanan koitus ja hieman järkytyin. Jos se on aivan välttämätöntä, haittaako teitä jos täytän samalla hakemustani opettajaksi oxfordin yliopistoon.
Naiset alapeukuttaa miesten vastauksia, huutista! 🤭🤭🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse kuin olla samaa tasoa mun kanssa eli raitis, sporttinen, lapseton. Omistuskämpästä plussaa, mutta riittää kunhan raha-asiat on kunnossa. Itselläni on maisterin paperit ja olisi tietysti kiva, jos mieskin arvostaisi koulutusta.
Sporttisen luen puritaaniseksi. Tylsää ruokaa ja ei mitään nautintoja.
Lapseton = hullu.
Hyi.
Mä löysin omani Tinderistä vuonna 2021.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa arvon naiset miesten laskukaava sopivasta naisen iästä, kun mietitte, minkä ikäistä miestä etsitte.
Miehelle sopivan ikäinen nainen on:
Miehen ikä / 2 + 7
Eli 20v naiselle 26v mies,
25v naiselle 36v mies,
30v naiselle 46v mies,
35v naiselle 56v mies,
40v naiselle 66v mies jne.
Ei ihme jos ei miestä löydy, jos kaava on tyyliin Miehen ikä - 5
Tai tuo saattaa toimia ehkä vielä silloin, kun nainen on alle 25v
No tuo nyt ei pidä lainkaan paikkaansa. Olin 26v niin aloin seurustella 27v miehen kanssa ja edelleen ollaan yhdessä (32v ja 33v)
Vierailija kirjoitti:
Mene kuntosalille, kehitä itseäsi, hommaa kunnon ura, laita ulkonäkösi kuntoon, kehitä sosiaalisia taitojasi, laita vaatekaappi kuntoon.
Näitä vinkkejä annetaan miehille joten tasa-arvon nimessä nämä sopivat myös naisille.
Nuo on oikeasti hyviä vinkkejä, ja varmasti lisäisivät merkittävästi AP:n mahdollisuuksia löytää kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sporttisen luen puritaaniseksi. Tylsää ruokaa ja ei mitään nautintoja.
Lapseton = hullu.
Hyi.
"Sporttisen luen puritaaniseksi"
Se kertoo aika paljon sinusta.
T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla kovat luulot nyt ap:lla itsesään. Vai ihan "akateeminen" nainen kyseessä. Miehiä ei voisi vähempää kiinnostaa sinun "akateemisuus". En itsekään seurustelisi naisen kanssa, joka ottaa esille koko ajan oman "akateemisuuden". Todella rasittavaa olisi.
Akateemisen koulutuksen saanut mies nimenomaan haluaa fiksun naisen, joka usein on kouluttautunut, mutta ei se välttämättömyys ole. Fiksun kanssa pääsee helpommalla.
Löysin ihanan kolmekymppisen miehen nelikymppisenä työn kautta. Yhdessä ollaan oltu kohta kymmenen vuotta ja meillä on yhteinen lapsi. Ihan turha kuunnella katkerien palstalaisten naisvihaa miten junat meni jo ja edes oman ikäisille ei kelpaisi, vaan kuusikymppisille. Elämä voi yllättää positiivisestikin :)