Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää mies 4-kymppisenä?

Vierailija
14.11.2024 |

Onko kukaan muu kokenut ongelmaksi löytää fiksua ja vapaata miestä yli nelikymppisenä? Elän täysipainoista elämää pääkaupunkiseudulla mutta miestä en ole vierelleni löytänyt. Ei tuolla baareissa jaksa akateeminen notkua ja netissä ei tunnu osuvan kenenkään itselle sopivan "ikäkriteereihin". Rafaellon mummotunnelikin on tätä nykyä muuttunut sellaiseksi vaariväyläksi että ei siellä näe kuin 60 miehiä. Ja hekin tuntuvat kiinnostuvan lähinnä parikymppisistä neitosista. Antaisiko jo periksi koko miesmetsästyksen?

Kommentit (309)

Vierailija
241/309 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse kuin olla samaa tasoa  mun kanssa eli raitis, sporttinen, lapseton. Omistuskämpästä plussaa, mutta riittää kunhan raha-asiat on kunnossa. Itselläni on maisterin paperit ja olisi tietysti kiva, jos mieskin arvostaisi koulutusta.

Sporttisen luen puritaaniseksi. Tylsää ruokaa ja ei mitään nautintoja.

Lapseton = hullu. 

Hyi. 

Jaa, no mun mielestä esim seksi tuottaa suurta nautintoa. Ja sitähän jaksaa, kun kuntoakin riittää... Mutta ilmeisesti tämäkin on vain puritaanien vouhotusta ;p

Eli raitis sporttinen tarkoittaa vain seksin tarjoamista chadeille. Et pysty tarjoamaan mitään parisuhteelle. Ei mikään ihme, että olet sinkku nelikymppisenä.🙄

Sulla ei ilmeisesti ole käynyt mielessä, että naisetkin voivat pitää seksistä. Eivät ilmeisestibinnostu siitä sinun kanssasi. Otan osaa 

Vierailija
242/309 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännän asetelman toisin päin ja kysyn, että mistä löytää nainen 4-kymppisenä?

Missä teitä samanikäisiä sinkkunaisia voisi tavata? Tinder ei kiinnosta, baareissa en notku ja työpaikalla en viitsi ruveta kuormasta syömään, siitä seuraa vain ongelmia.

Hiukset ovat päässä, hampaat ovat tallella ja olen akateeminen. Käyn töissä, harrastan liikuntaa eri muodoissa ja liikun mielellään myös luonnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/309 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. olet 20 vuotta myöhässä, tosin hyvät naisetkin menee silloin joten.... 

2. 4B ja naisten tämän hetkinen uho palstalla kertoo kuinka vain miehet itkevät naisettomuuttaan eikä naisille ole mikään ongelma olla ilman miestä ja parisuhdetta. Noudata nyt narratiivianne ja jätä miehet rauhaan.

Vierailija
244/309 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala lesboksi ja ota nainen. 

Vierailija
245/309 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala lesboksi ja ota nainen. 

Ala lesboksi?

Ei sen tarvitse kuin tulla kaapin ovelta pois.

Vierailija
246/309 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi viisikymppisistä miehistä. Heitä on ns natisesvissa tyhjän pesän syndrooma-liitoissa pilvin pimein. Koska eivät saa aikaiseksi ottaa ja lähteä, ennenkuin jokin kimmoke ratkaisee.

Vierailija
247/309 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että käyttää itsestään nimitystä akateeminen saattaa vaikeuttaa löytämistä. Itsekin siinä maailmassa ollut, mutta tuo olisi red flag. m

Vierailija
248/309 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käännän asetelman toisin päin ja kysyn, että mistä löytää nainen 4-kymppisenä?

Missä teitä samanikäisiä sinkkunaisia voisi tavata? Tinder ei kiinnosta, baareissa en notku ja työpaikalla en viitsi ruveta kuormasta syömään, siitä seuraa vain ongelmia.

Hiukset ovat päässä, hampaat ovat tallella ja olen akateeminen. Käyn töissä, harrastan liikuntaa eri muodoissa ja liikun mielellään myös luonnossa.

Mene nyt vaan sinne baariin. Terveisiä "tiedän mistä puhun" 

Vm 1971

Vierailija
249/309 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sulla ei ilmeisesti ole käynyt mielessä, että naisetkin voivat pitää seksistä. Eivät ilmeisestibinnostu siitä sinun kanssasi. Otan osaa"

Älä turhaan! 😁

Yksikään ei ole valittanut. 

Vierailija
250/309 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, kaupan kassalle, että mun mielenkiinto loppui tuohon politiikka-osioon. Siksi olen myös viimeiset 5 vuotta tapaillut vain ulkomaalaisia naisia, koska he eivät koskaan puhu politiikasta. 

M40, Helsinki

Kukaan ulkomaalainen ei koskaan puhu politiikasta? Ok.

Ulkomaalainen = Pattayan baaritytsy, ilmeisesti.

Olipa rasistinen kommentti. Olen seurustellut parin tohtorikoulutettavan kanssa, ja loput olleet maistereita.

Kiinasta vai Venäjältä? Diktatuurien kasvatit ovat oppineet olemaan puhumatta politiikkaa.

PK-seudulla on kyllä todella laaja kattaus naisia Venäjältä ja nykyään my

Olen seurustellut kahden venäläisen naisen kanssa pidempään ja sitten on ollut vielä kolme muuta venäläistä naista, joiden kanssa oli pidempi FWB -suhde. Olen myös asunut Venäjällä.

Venäläiset naiset ovat ajatusmaailmaltaan perinteisempiä kuin suomalaiset. Odottavan miehen auttavan takin päälle, tuovan kukkia, ja muutenkin huomioivat naisen naisena ja heikompana, vaikka oikeasti venäläiset naiset ovat itsenäisiä ja neuvostoajan perintönä osallistuvat laajasti työelämään. Kaikista kulttuureista löytyy miehiä tai naisia, jotka haluavat elää toisen siivellä elättinä, eikä Venäjä (tai Suomi) ole tässä poikkeus. Venäläiset naiset ovat oikein mukavia, kunhan heitä kohtelee hyvin, ihan kuin kaikkia ihmisiä pitäisi.

Vierailija
251/309 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, kaupan kassalle, että mun mielenkiinto loppui tuohon politiikka-osioon. Siksi olen myös viimeiset 5 vuotta tapaillut vain ulkomaalaisia naisia, koska he eivät koskaan puhu politiikasta. 

M40, Helsinki

Kukaan ulkomaalainen ei koskaan puhu politiikasta? Ok.

Ulkomaalainen = Pattayan baaritytsy, ilmeisesti.

Olipa rasistinen kommentti. Olen seurustellut parin tohtorikoulutettavan kanssa, ja loput olleet maistereita.

Kiinasta vai Venäjältä? Diktatuurien kasvatit ovat oppineet olemaan puhumatta politiikkaa.

PK-seudulla on kyllä todella laaja kattaus naisia Venäjältä ja nykyään myös Ukrainasta. On mistä valita.

Totta. Monet ovat vielä todella hyvännäköisiä.

Vierailija
252/309 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyötyä on siitä, jos miehellä jolla on lapsia on hieno asunto ja kesämökki. Ne menevät perinnöksi hänen lapsilleen. Nainen olisi vain ilmaissiivooja.

Vierailija
253/309 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En myöskään ole löytänyt itselleni miestä. Olen 45 -vuotias lapseton filosofian maisteri. Olen kasvissyöjä ja arvostan minimalistista elämää. Matkustaminen ulkomaille on ehdoton ei. Pidän taidenäyttelyistä ja teatterissa käymisestä. Alkoa en käytä. En löydä samanhenkistä miestä mistään. 

No noilla arvoilla ei ihmetytä. Pentti Linkolakin ehti jo jättää tämän planeetan. Ehkä voisit löytää sielunkumppanin hänen seuraajistaan? Muuten pelotat kyllä miehet pois.

Vierailija
254/309 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, oletko nytten kotona vai ulkona yrittämässä tutustua miehiin. Tämä on se tärkein heti mennä ihmisten ilmoille, eikä jäädä kotiin viikonloppua viettämään. Jokainen voi itse pohtia, miksi on edelleen yksin ilman puolisoa. Jos vietät kaiken vapaa-ajan kotona sohvalla, niin turha valittaa yksinäisyyttä.

Hallitus leikkasi ansiosidonnaista ja työt on määräaikaisia. Ei naisilla ole varaa mennä baareihin tai pubeihin.

Vierailija
255/309 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyötyä on siitä, jos miehellä jolla on lapsia on hieno asunto ja kesämökki. Ne menevät perinnöksi hänen lapsilleen. Nainen olisi vain ilmaissiivooja.

Meillä kyllä käy siivooja ja olen muutenkin se siistimpi ja järjestelmällisempi osapuoli. M59

Vierailija
256/309 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko koskaan tehnyt ite aloitetta baarissa, vai odotatko miesten sen tekevät sulle?

Miehet tykkää aloitteellisista naisista

Vierailija
257/309 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on paljon yksinäisiä miehiä, mutta naisilla ei ole nyt varaa mennä baareihin eikä pubeihin.

Ollaan kotona. Teen suursiivouksen ennen joulua.

Vierailija
258/309 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hengellisyyden kasvattelu ikinuoriuden sijaan, ehdottaisin.

Hengellisyys ei sulje pois puolison etsintää. Eikä puolison etsintä tarkoita ikuisen nuoruuden tavoittelua!! Kahdeksankymppisetkin menevät naimisiin.

Vierailija
259/309 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa arvon naiset miesten laskukaava sopivasta naisen iästä, kun mietitte, minkä ikäistä miestä etsitte. 

Miehelle sopivan ikäinen nainen on:

Miehen ikä / 2 + 7

Eli 20v naiselle 26v mies,

25v naiselle 36v mies,

30v naiselle 46v mies,

35v naiselle 56v mies,

40v naiselle 66v mies jne.

Ei ihme jos ei miestä löydy, jos kaava on tyyliin Miehen ikä - 5

Tai tuo saattaa toimia ehkä vielä silloin, kun nainen on alle 25v

Mulla oli 43 vuotiaana muutaman vuoden suhde 23 vuotiaaseen naiseen. Kaatui hänen lapsihaaveisiin ja minä en halunnut lisää. Harmi, oli hoikka ja hyvännäköinen ja on yhä kahden lapsen äitinä.

Vierailija
260/309 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en halua matkustaa, koska en saanut viedä omia lapsia ulkomaille niin en halua matkustaa ulkomaille ikinä elämässäni.

Pitää etsiä varmaan joku kotimaanmatkailua harrastava mies, esim. retkeilijä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän