Mies tienasi 34 000 ja silti nainen itkee liian pientä rahasummaa
Aika rahanahne naikkonen. Ja siitäkim itkee, jos maksetaan ravintolalasku puokkiin. Ja jos joutuu kuskaamaan miestä joskus. Ja jos 40-vuotias mies on joskus vähän aikaa työttömänä.
Ei rakkaus kyllä tarkoita mitään tälle naiselle, vaan status ja iso tili.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/0c8adabf-7ed8-479a-9533-1f4894f…
Kommentit (726)
Miehen pitää tienaa 5 kertaa enemmän kun nainen jotta mies voi maksaa naisen kulut.
Vierailija kirjoitti:
3000 kuussa ja itkee? Voi luoja joitakin...
kyl minäkin itkisin jos mun palkka olis tuo.tää kusinen 5800e kuussa ei meinaa rittää mihinkään.
No noillahan on tosi pienet tulot. Ei ihme että on huoli pärjäämisestä!
Vierailija kirjoitti:
Se oli viime vuonna se, nyt on uusi vuosi ja ukolla ei töitä
Aivan tai sitten on ihan kohtuu hyvät tuet jos työttömänä saa 34 tonnia vuodessa, ehkä suurella ansiosidonnaisella?
Vierailija kirjoitti:
Kaverisuhteessa ja vakiintuneessa parisuhteessa pätee yleensä vähän eri säännöt. Kukaan normaali ei ala tuoreelta kumppanilta vippailemaan rahaa ja yleensä uuteen ihmiseen halutaan myös tehdä vaikutus ja esim tarjota ravintola-ateria. Ja huom nyt kyse ei ollut mistään michelin tason ruokailusta, kyllä aikuisella täytyy olla tuon verran rahaa.
Nuo ovat AVIOPARI. Kyllä avioliitossa voi jakaa kulut tasan, vaikka olisikin tuore liitto kyseessä. Normaalit ihmsiset tosin puhuvat asiat läpi ennen sinne ravintolaan menoa eivätkä vain oleta, että kyllä mies maksaa kaiken, koska minä olen nainen.
No ei noita voi tavalliseen aviopariin verrata kun ovat vielä tutustumisvaiheessa kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*Jos kysyn kaverilta, mennäänkö syömään ravintolaan, en todellakaan oleta, että minä maksan molempien ruuat. En toimi myöskään parisuhteessa niin, vaan kumpikin maksaa oma ateriansa. Ei ravintolaan pyytäminen ole mikään velvoite tarjota kaikki. Eri asia, jos pyyntöön on sisältynyt kommentti "minä tarjoan". *
Pyydätkö kavereita ravintolaan ja kun on aika maksaa, toteat että sori, mulla ei ole rahaa? Niin tässä tapahtui. Olisi itselleni viimeinen kerta syömistä tuollaisen kaverin kanssa.
Eihän tapahtunut. Jyrkillä oli rahaa omaa osuuteensa ja hän oletti, että Jenni maksaa oman osuutensa. Niin minäkin olettaisin ellen ole erikseen ilmaissut etukäteen, että haluan tarjota.
No tuokaan ei edelleenkään ole kovin aikuista käytöstä, että jäljellä on joku 50€ ja menee ravintolaan syömään. Kun rahat on vähissä mennään prkl Lidliin.
Vierailija kirjoitti:
Jenni kun opettelisi ostamaan kohtuudella, jäisi enemmän rahaa käyttöön. Kukaan ei tarvitse jättikokoista kaapillista esim. hammastahnaa, kauramaitoa jne. Siinä kaapillisessa oli useampi tonni rahaa kiinni.
ei ihme että sinkkuna
ikäkin jo 30 eli tosi vanha
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitää tienaa 5 kertaa enemmän kun nainen jotta mies voi maksaa naisen kulut.
Oikein! Mun vuositulot on n. 65000 eli miehen pitäis ansaita reilut 300000 😂
Kenenkään miehen ei kannattaisi laittaa itseään tähän tilanteeseen, että jos menetät työsi niin menetät perheesi ja kaiken, tai sitten on oltava ihan varma, että työt ei lähde tai saa uuden heti jos lähtee.
Tuollaisesta voi nimittäin moni ottaa paineita, eli kannattaa vielä kaksi kertaa miettiä millaisen naisen rinnalleen ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä Jenniä hyvin. Tässähän on kyse siitä, että _molemmat_ halusi perinteisen suhteen. Eli Jenni hoitaisi enemmän kotia ja olisi ehkä kotiäitinä ja mies perheen päänä ottaisi enemmän elatusvastuuta. Nythän tilanne on se, että Jenni hoitaa ns. naisten hommat ja sen lisäksi elättää Jyrkin, joka lainailee rahaa ja laskee sentilleen ruoatkin. Eli ymmärrän varsin hyvin Jenniä, koska lähtökohta oli mikä oli.
No eihän elätä Jyrkiä. Ihan itse Jyrki maksaa elämisensä. Älä levitä paskaa. Jennihän se halusi ravintolassakin, että Jyrki maksaa MOLEMPIEN ruuat. Eli haluaa loisia miehen rahoilla.
Jyrki itse pyysi Jenniä syömään, tottakai siinä tapauksessa olisi ollut kohteliasta että Jyrki maksaa. Kyllä minäkin naisena
"Jos kysyy KAVERILTA , mennäänkö syömään ravintolaan, en todellakaan oleta, että minä maksan molempien ruuat. "
No ei tietenkään kukaan ala joka kaverilleen ruokia tarjoamaan, eikä sitä kukaan oletakkaan, mutta järki käteen, nyt on puhe avioparista.
Kyllä minä ainakin maksan aina, jos vien aviomieheni syömään. Mutta en minä kavereille ala maksamaan illallisia.
Vierailija kirjoitti:
No ei tuommoisella 30-40t vuodessa pysty juuri mitään tekemään... että ymmärrän Jenniä.
Hän toivoisi, että mies huolehtisi hänestä.
Tuolla miehellä ei ole kykyä hoitaa perhettään.
Jennin omat vuositulottaisivat olla noin 2000 € enemmän kuin Jyrkillä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverisuhteessa ja vakiintuneessa parisuhteessa pätee yleensä vähän eri säännöt. Kukaan normaali ei ala tuoreelta kumppanilta vippailemaan rahaa ja yleensä uuteen ihmiseen halutaan myös tehdä vaikutus ja esim tarjota ravintola-ateria. Ja huom nyt kyse ei ollut mistään michelin tason ruokailusta, kyllä aikuisella täytyy olla tuon verran rahaa.
Nuo ovat AVIOPARI. Kyllä avioliitossa voi jakaa kulut tasan, vaikka olisikin tuore liitto kyseessä. Normaalit ihmsiset tosin puhuvat asiat läpi ennen sinne ravintolaan menoa eivätkä vain oleta, että kyllä mies maksaa kaiken, koska minä olen nainen.
No ei noita voi tavalliseen aviopariin verrata kun ovat vielä tutustumisvaiheessa kuitenkin.
Totta kai voi. Vaikka olisi ensitreffit kyseessä, ei enää 2020-luvulla voi mitenkään itsestäänselvyytenä olettaa, että mies on aina se, joka tarjoaa. Se, että ihmisellä on pimppi, ei tarkoita, että hän voi maksattaa ravintolakulunsa peniksellisillä. Peniksellinen saa itse valita, tarjoaako vai ei ja normaalisti tämä asia käydään läpi ennen kuin mennään ravintolaan. Riippumatta siitä, kuinka kauan on tunnettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni kun opettelisi ostamaan kohtuudella, jäisi enemmän rahaa käyttöön. Kukaan ei tarvitse jättikokoista kaapillista esim. hammastahnaa, kauramaitoa jne. Siinä kaapillisessa oli useampi tonni rahaa kiinni.
Jennin rahathan riittävät hänen elämäänsä ihan hyvin. Hänenkö nyt pitäisi muuttaa kulutustottumuksiaan että saa jonkun siipiveikon elätettyä myös?
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi Siinä ei ole mitään ongelmaa, jos nainen haluaa maksattaa miehellä kalliit pihviateriat, mutta se on suorastaan kuolemansynti, jos mies haluaa elää säästeliäästi.
Eikö he menneet Jyrkin aloitteesta ravintolaan, koska miehellä nälkä ja vaikka hän on eriomaisen hyvä kokki ja osaa valmistaa ruokaa, hän ei sitä viitsinyt tehdä. Ja Jenni oli töissä. Noin Jyrki itse kertoi ja kehuskeli keittotaidollasn. Joskus oikea mieskin (rahaton ja autoton) voi hemmotella itseään.
Ja Jyrki esitti itse Jennille kutsun ravintolaan.
Vierailija kirjoitti:
Oli naikkoselle väärä ohjelma, vaadin että Golddiggerille perustetaan heti uusi ohjelma jossa hän voi lypsää rikasta miestä.
Mieshän tuossa vippailee naiselta rahaa, kun itsellään ei muka ole. Mihin sen mihen rahat menee?
Jyrki on kyllä todella kaukana siitä, että perheenperustaminen olisi ajankohtaista, ei se ole pihien vippailijoiden puuhaa ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*Jos kysyn kaverilta, mennäänkö syömään ravintolaan, en todellakaan oleta, että minä maksan molempien ruuat. En toimi myöskään parisuhteessa niin, vaan kumpikin maksaa oma ateriansa. Ei ravintolaan pyytäminen ole mikään velvoite tarjota kaikki. Eri asia, jos pyyntöön on sisältynyt kommentti "minä tarjoan". *
Pyydätkö kavereita ravintolaan ja kun on aika maksaa, toteat että sori, mulla ei ole rahaa? Niin tässä tapahtui. Olisi itselleni viimeinen kerta syömistä tuollaisen kaverin kanssa.
Eihän tapahtunut. Jyrkillä oli rahaa omaa osuuteensa ja hän oletti, että Jenni maksaa oman osuutensa. Niin minäkin olettaisin ellen ole erikseen ilmaissut etukäteen, että haluan tarjota.
No tuokaan ei edelleenkään ole kovin aikuista käytöstä, että jäljellä on joku 50€ ja me
Muijalle ei mikään Lidli riitä, vaan pitää päästä PIHVIravintolaan. Jyrki yrittää miellyttää muijaa, vaikka lompakko ei kestä. Muija ei tajua, että itsekin voi maksaa sen pihvinsä, jos sitä niin kovin halua syödä.
Tuo nainen vaikuttaa hyvin jämäkältä ja suoraselkäiseltä, vaikka se esiintyykin rohkeesti hassuttelijan roolissa, jota varmaan onkin, mutta hassuttelun taustat pitää olla kunnossa, sitähän hänkin vaatii ja se on hyvä asia.
Mies taas on hyvä esimerkki niin sanotusta "lapasesta", tuollainen laiska sotkija, joka ei ymmärrä, että hassuttelu ei tarkoita pelleä tai pelleilyä. Jos tämä olisi nainen, sillä olisi jo mt-lääkkeet. Hirveä saamaton vätys koko äijä.
Miten se siitä paranee? Matematiikka ei taida olla vahvuutesi.