Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tienasi 34 000 ja silti nainen itkee liian pientä rahasummaa

Vierailija
07.11.2024 |

Aika rahanahne naikkonen. Ja siitäkim itkee, jos maksetaan ravintolalasku puokkiin. Ja jos joutuu kuskaamaan miestä joskus. Ja jos 40-vuotias mies on joskus vähän aikaa työttömänä.

Ei rakkaus kyllä tarkoita mitään tälle naiselle, vaan status ja iso tili.

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/0c8adabf-7ed8-479a-9533-1f4894f…

Kommentit (726)

Vierailija
1/726 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

3000 kuussa ja itkee? Voi luoja joitakin...

Vierailija
2/726 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 34k on tuon ikäiselle koulutetulle? ihmiselle vähän. Mä tienaan melkein tuplat, enkä silti pidä itseäni erityisen hyvätuloisena. En kyllä pienituloisenakaan, mutta kyllä vähältä kuulostaa 34 tonnia. Toki verottaja tasaa nettotuloja aika paljon, eli käteen jäävä osuus on mulla kaukana tuplasta vaikka brutto sen melkein onkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/726 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuommoisella 30-40t vuodessa pysty juuri mitään tekemään... että ymmärrän Jenniä.

Hän toivoisi, että mies huolehtisi hänestä.

Tuolla miehellä ei ole kykyä hoitaa perhettään.

Vierailija
4/726 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3000 kuussa ja itkee? Voi luoja joitakin...

Käytännössä kuukausipalkka on selvästi alle 3000. Kun lomarahat huomioidaan niin kuukausipalkaksi jää alle 2700e. Eli 10% sun laskutoimitustasi vähemmän.

Vierailija
5/726 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se siitä palkasta ole kiinni, vaan elämänhallinnasta ja taloustaidoista. Jos meinataan perhettä perustaa ja mies vielä mainostaa haluavansa perinteisiä rooleja, niin pitäisi olla elämänhallinta siinä kuosissa että pystyy sinä peruskalliona ja perheenpäänä toimimaan. 

Vierailija
6/726 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se 34000e on, kun ei näy missään?? Pitää pummia vaimolta. Eikä ole tulossa  taloja, autoja, matkoja mitään. Onko äijä ulosotossa?

Vierailija
7/726 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painuisi hemmettiin Suomesta tollasia nyrpistelijöitä ei täällä kaivata. 

Vierailija
8/726 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli viime vuonna se, nyt on uusi vuosi ja ukolla ei töitä

Vierailija
9/726 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se siitä palkasta ole kiinni, vaan elämänhallinnasta ja taloustaidoista. Jos meinataan perhettä perustaa ja mies vielä mainostaa haluavansa perinteisiä rooleja, niin pitäisi olla elämänhallinta siinä kuosissa että pystyy sinä peruskalliona ja perheenpäänä toimimaan. 

Rakkaudesta viis.

Vierailija
10/726 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että vuositasolla tuloero olikin noin 2000 euroa?

Vähän tämän valossa pidän erikoisena kaikkea tuota mölyä rahasta, hehän ovat sen suhteen poikkeuksellisen tasaväkisessä asemassa. Toki tässä oli ilmeisesti jotain työttömyysjaksoa yms. emmekä tiedä totuutta kummankaan rahan käytöstä, mutta ehkä kokonaiskuvassa tulee fiilis, että toiveissa oli itseä huomattavasti varakkaampi mies, joka nostaisi omaakin elintasoa ja onkin nyt siitä hieman pettynyt... tiedä sitten.

Vierailija
11/726 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tuommoisella 30-40t vuodessa pysty juuri mitään tekemään... että ymmärrän Jenniä.

Täh?! Mulla on tollaiset tulot ja velaton talo, velaton vapaa-ajan asunto järven rannalla isolla tontilla, pari teiniä, pari harrastuskoiraa, 4 autoa, moottorikelkka, mönkijä, asuntoauto, jne. Ulkomailla käyty 2-4 kertaa vuodessa. Ihan hyvin on tullut perhekin hoidettua siinä sivussa.

Vierailija
12/726 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tuon Jennin tulot oli suunnilleen samat. Tekopyhää ja rahanahneutta 

Vierailija
13/726 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun oma työmarkkinatuki on alle kymmenesosa, jolla olen pärjännyt turvautumatta toimeentulotukeen, niin vetää hiljaiseksi vaikka samaan aikaan teksin mieli huutaa.

T. Työtön maisteri  - koulutukseni mainitseminen on tässä kohtaa enempi sivuseikka,  kertoen nyt vain siitä, että ei korkeakoulutuskaan automaattisesti takaa parempia tuloja.

Vierailija
14/726 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks toi mursu muurisen tytär

Vierailija
15/726 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä mistään rakkaudesta ole kyse. Niinkuin kaikissa parisuhteissa.miten tämä henkilö pystyy tyydyttämään tarpeitani.

Vierailija
16/726 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Jyrki laski senttejä, jos kerran tienasi saman kuin Jenni. Mihin hassannut rahansa, ollut työelämässä kuitenkin jo 15 vuotta, hyvin olis jonkun kämpän ehtinyt siinä ajassa maksaa

Vierailija
17/726 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tuon Jennin tulot oli suunnilleen samat. Tekopyhää ja rahanahneutta 

Kuka on rahan ahne? - Mitä rahan ahneutta on se, että odottaa vai olsiko oikeamoaa sanoa, että vaatii, että kumppanikin osallsituu osaltaan taloudellsiiin ksutannuksiin, jos tavoitteena on elää yhdessä parisuhteessa, eikä kavereina tai kämppiksinä?

Uskovainen mies

Vierailija
18/726 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pysty tekemään juuri mitään? Eli mä olen siis kuvitellut asuvani omakotitalossa, käyneeni ulkomailla ja konserteissa. 

Haloo nyt taas. Kyllä asiaan vaikuttaa se missä asuu ja miten ne rahansa käyttää. 

Vierailija
19/726 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin moni mies on samassa tilanteessa kuin tuo nainen eikä valita. Jopa naisen kanssa joka ei ole töissä ollenkaan.

Vierailija
20/726 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä 34k on tuon ikäiselle koulutetulle? ihmiselle vähän. Mä tienaan melkein tuplat, enkä silti pidä itseäni erityisen hyvätuloisena. En kyllä pienituloisenakaan, mutta kyllä vähältä kuulostaa 34 tonnia. Toki verottaja tasaa nettotuloja aika paljon, eli käteen jäävä osuus on mulla kaukana tuplasta vaikka brutto sen melkein onkin.

Mä tienaan suurinpiirtein saman verran eli jotain +35k€ ja mä ainakin pärjään ok. En koe että multa puuttuis mitään merkittävää. Just ostin uuden autonkin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi