Psykologian tohtori Angela Ahola: Näin löydät hyvän miehen deittiäpistä - "Polta heinäsuopa"
https://www.hs.fi/elama/art-2000010751329.html
"Keskeistä on olla tuhlaamatta aikaa ihmisiin, jotka aloittavat keskustelun seksuaalissävytteisesti tai hyökkäävästi tai jotka eivät näe vaivaa keskusteluja aloittaessaan.
Jos vastapuoli aloittaa keskustelun hei kaunis -tyyppisesti, häneen on Youngin oppien mukaan turha tuhlata aikaa.
Vihreää valoa näytetään sen sijaan niille, jotka avaavat keskustelun asiallisesti ja ovat viestinsä perusteella perehtyneet keskustelukumppanin profiiliin."
"Jos potentiaalisen kumppanin ulkonäkö tai piirre ulkonäössä ei viehätä, pyyhkäise profiili välittömästi pois. Näin säästät valtavasti aikaa."
Kommentit (239)
Uli uli. Mä en ikinä ole ollut seuranhakupalveluissa, mutta onnistuinpa livenä löytämään itselleni nuoremman miehen seurakunnasta.
Suosittelen että irrotatte luuseriahterinne sohvasta ja lähdette sinne missä elävät ihmiset tapaa toisiaan selvin päin.
Tinderissä et tapaa ketään.
N>55
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lainaus :
-"Vihreää valoa näytetään sen sijaan niille, jotka avaavat keskustelun asiallisesti ja ovat viestinsä perusteella perehtyneet keskustelukumppanin profiiliin."
Tragikoomista, tulipa hyvät naurut pitkästä aikaa, niin monia täysin tyhjiä Naisten profiileja on tullut vastaan, ei yhtään mitään tekstiä, hyvä jos edes yksi lause näkyvillä. Siinä sitten perehdyt "tyhjään" ja ei tule edes vastausta.
Oma deitti profiilini bio-seloste on ollut aina niin pitkä, kuin on ollut kirjoitustila.
M43 raitis savuton vela urheil-sport erä
So? Etkö ymmärrä ohittaa niitä tyhjiä profiileja ja vastata niille, joilla on tekstiä? Ei kai ole mikään pakko vastata vain ja ainoastaan niille yhden lauseen profiilille. Mikä logiikka?
...nykyään deittailen vain oikeassa elämässä.
Missä vatun oikeassa elämässä? Töissäkö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jos mies ei viikossa parissa saa järjestettyä treffejä, unohda koko juttu, hän ei ole valmis parisuhteeseen."
Tuo jos jokin kertoo siitä että naiset vetää vain top 1% miehiä oikealle.
Tämä tuli kyllä kesällä tutuksi kun olin lasten kanssa kesälomalla. Naiset lopetti viestittelyn sen 4 viikon loman aikana kun eivät tuntuneet käsittävän että just sillä hetkellä oli hankala lähtä treffeille ja jättää lapset keskenään.
En kyllä itsekään haluaisi suhdetta miehen kanssa, joka ei kykene kuukaudessa järjestämään aikaa yksille treffeille. Et ole valmis suhteeseen, vaan haluat jonkun kevytsutinan, jolla viihdyttää itseäsi lapsiajan ulkopuolella. Eikä siinä siis mitään vikaa ole, varmasti on esim. sinkkuäitejä, jotka saattaisivat haluta samaa. Mutta ei olisi sitä mitä mä haluan.
Ei kykene? Miten kukaan järjestää treffejä jos on satojen kilometrien päässä reissussa?
Ootteko oikeasti niin pihalla siitä miten tinder toimii että ees kommentoit noin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahahaahhahahhaha
Mun heinäsuovassa on 8 heinänkortta eikä yhtään neulaa.
Aloita siinä asiallisesti sitten kenen tahansa näistä kanssa niin blokkaavat.
M45
Ei se noin mene nettideittailussakaan. Fiksu nainen huomaa välittömästi fiksun miehen.Jos sinulle on toisin käynyt, olet lähestynyt vääriä, ylimielisiä, koppavia ja tyhmiä naisia.
Älä anna periksi. Kumppani löytyy.
Ehkä jossain fantasiamaailmassa. Sitten kuitenkin kun joku päihdeongelmainen ja naamatatuoitu Jimi tulee vastaan niin ne fiksut miehet tipahtavat varavaihtoehdoiksi. Somestakin kun seuraa vanhoja luokkalaisia niin eniten naisseuraa on väkivaltarikollisiksi päätyneillä. Yliopistot käyneet taas elävät yksinään.
Kyssäri: miksi seuraat somessa luokkakavereitasi? Oletko koko ikäsi syvästi ihaillut ja kadehtinut heitä?
Heidän luonnevikansako takia, vai kenties siksi, että itse olet luonnevikainen ja nuo oikeasti hyviä, elämälle avoimia tyyppejä, kun taas sinä istut edelleen kaapissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahahaahhahahhaha
M45
Ei se noin mene nettideittailussakaan. Fiksu nainen huomaa välittömästi fiksun miehen.Jos sinulle on toisin käynyt, olet lähestynyt vääriä, ylimielisiä, koppavia ja tyhmiä naisia.
Täällä missä asun ei 100 km säteellä vain ole kovin montaa suunnilleen itseni ikäistä sinkkunaista. Löytyy avoimessa suhteessa olevia, maksullisia, botteja ja egoboostaajia jotkat haluavat vain nähdä mätsien määrän. Nuo 8 mätsiä "heinäkasassani" ovat viimeisten 3 vuoden ajalta. Tänä aikana olen swaippaill
Kuvitteletko jostain ilmestyvän lisää naamoja sinne peräkylään?
Sun ikä on jo sinällään este. Olet epäonnistunut elämäsi tärkeimmässä asiassa ja syy on laiskuutesi. Istut sohvalla selaamassa ihmisverkkokauppaa sen sijaan että tapaisit ihmisiä oikeasti.
Yhä edelleen ei ole mikään peräkylä. Vai ootko niitä tampiota joiden mielestä vain tsadi ei ole peräkylä?
Ja mikähän sun mielestä on se ikä minkä jälkeen ei voi enää treffata? 20v?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahahaahhahahhaha
M45
Tämä. Tai no itselläni 3 matchia vuoden jälkeen.
Naiset eivät ehkä tajua miten brutaaleja nämä äpit ovat taviksen näköisen miehen kannalta, mutta toisaalta niitä on liki pakko käyttää koska esim. omassa kaupungissani viihteellä käy yhä vähemmän naisia, ne jotka ovat pariutuneet tai ne joilla mitään seksiä on, ovat äpeissä tavanneet.
Ei ns. kylmä lähestyminen kadulla tai jossain kaupassa ole enää tätä päivää. Se katsotaan häiriköinniksi, etenkin jos mies on tavallinen pulliainen eikä komea. Oli miten asiallinen tahansa.
No, sainpahan purkaa pahaa oloani. Haukkumatta ketään.
-37v mies, neitsyt
Jos ulkonäkö on ainoa ongelmasi niin oletko ajatellut tehdä sille mitään? Ei naisetkaan kuvittele, että he kelpaa ihmisille sen näköisinä kuin he on. Siihen ulkonäköön kuluu rahaa, tuhansia euroja joka vuosi jos aikoo näyttää yhtään millekään. Mene plastiikkakirurgille ja kysy siltä mikä sinussa on vikana ja se kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsestäänselvyyksiä. Naiset lopettavat keskustelun oman kokemuksen mukaan kuitenkin jos et sano heti alussa jotain jännää tai nokkelaa.
Kohta tekoäly on apuna parinhalumarkkinoilla. Sekä naisilla että miehillä saa ensin tekoäly selvittää onko parilla mitään yhteistä ja sitten kun yhteistä löytyy, muuttuu tekoäly wingmaniksi, joka ehdottaa ja keksii nokkelaa sanottavaa. Siitäkin oli Hesarissa artikkeli.
Ei tule onnistumaan. Kun miestä ei miellytä se naisen ulkonäkö, eli ei ole pantavaksi, niin suhde loppuu, ennenkuin se alkaakaan, vaikka luonteet olisivat miten yhteensopivat. Tämä on fakta.
Vierailija kirjoitti:
Uli uli. Mä en ikinä ole ollut seuranhakupalveluissa, mutta onnistuinpa livenä löytämään itselleni nuoremman miehen seurakunnasta.
Suosittelen että irrotatte luuseriahterinne sohvasta ja lähdette sinne missä elävät ihmiset tapaa toisiaan selvin päin.
Tinderissä et tapaa ketään.
N>55
Seurakunnasta! Ootko joku stanan uskis.
Vierailija kirjoitti: Missä vatun oikeassa elämässä? Töissäkö
Töissä, harrastuksissa, vapaalla. Ihan normaalissa normaalien ihmisten arkisessa vuorovaikutuksessa, joka alkoi useimmilla jo päiväkodissa.
Katsopa kun ihan turha tätä asiaa on kotisohvalla yrittää edistää. Puhelimen räplääminen on sijsistoiminto. Se ei johda mihinkään.
Heinäsaippua?
Kyllä suomen kielen osaamisen taso laskee kuin lehmän häntä.
Heinäsuova!!! Suopa on (kali)saippuaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahahaahhahahhaha
M45
Tämä. Tai no itselläni 3 matchia vuoden jälkeen.
Naiset eivät ehkä tajua miten brutaaleja nämä äpit ovat taviksen näköisen miehen kannalta, mutta toisaalta niitä on liki pakko käyttää koska esim. omassa kaupungissani viihteellä käy yhä vähemmän naisia, ne jotka ovat pariutuneet tai ne joilla mitään seksiä on, ovat äpeissä tavanneet.
Ei ns. kylmä lähestyminen kadulla tai jossain kaupassa ole enää tätä päivää. Se katsotaan häiriköinniksi, etenkin jos mies on tavallinen pulliainen eikä komea. Oli miten asiallinen tahansa.
No, sainpahan purkaa pahaa oloani. Haukkumatta ketään.
Jos ulkonäkö on ainoa ongelmasi niin oletko ajatellut tehdä sille mitään? Ei naisetkaan kuvittele, että he kelpaa ihmisille sen näköisinä kuin he on. Siihen ulkonäköön kuluu rahaa, tuhansia euroja joka vuosi jos aikoo näyttää yhtään millekään. Mene plastiikkakirurgille ja kysy siltä mikä sinussa on vikana ja se kertoo.
Ei kannata laittaa ulkonäköön rahaa. Turhaa haaskausta. Siis naisilla ja miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jos potentiaalisen kumppanin ulkonäkö tai piirre ulkonäössä ei viehätä, pyyhkäise profiili välittömästi pois. Näin säästät valtavasti aikaa."
Tämä on todella huono neuvo. Jos tyyppi vaikuttaa muuten hyvältä, niin ulkonäön perusteella ei kannata karsia.
Ihanat ihmiset alkavat näyttämään kauniilta kun heihin tutustuu. Ja ikävät ihmiset alkavat näyttämään rumalta, vaikka olisivat ensin näyttäneet kauniilta.
En tiedä onko se hyvä vai huono ratkaisu karsia ulkonäön perusteella, mutta voin vakuuttaa sinulle että lähes kaikki miehet ja naiset joka tapauksessa tekevät juuri noin.
Tiedämme esimerkiksi sen, että naisten antamat tykkäykset kasautuvat massoittain hyvin pienelle vähemmistölle miesprofiileista. 10% miesprofiileista imuroi yli 50% kaikista naisten antamista tykkäyksistä.
Ei pidä paikkaansa, vaan MIESTEN TYKKÄYKSET KASAUTUVAT MUUTAMALLE PROSENTILME NAISISTA, eli nuorille ja kauniille. Naiset tykkäävät myös niistä ei viehättävänä pitämistään miehistä.
Tämä on fakta, ja perustuu OK cupidin tilastoihin. Ko palvelulla on MILJOONIA KÄYTTÄJIÄ YMPÖRI MAAILAMAN.
MILLOIN LOPETAT TÄMÄN PSKAN JAUHAMISEN,KUN EI PIDÄ PAIKKAANSA.
Vierailija kirjoitti:
Ei kykene? Miten kukaan järjestää treffejä jos on satojen kilometrien päässä reissussa?
Ootteko oikeasti niin pihalla siitä miten tinder toimii että ees kommentoit noin?
HYvin helppoa sopia, että
1. Soitamme videopuhelun klo nn.nn tai
2. Tapaamme nn.nn. 2023 kun palaan lomalta.
Onko sulla joku aivovamma???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on todella huono neuvo. Jos tyyppi vaikuttaa muuten hyvältä, niin ulkonäön perusteella ei kannata karsia.
Ihanat ihmiset alkavat näyttämään kauniilta kun heihin tutustuu. Ja ikävät ihmiset alkavat näyttämään rumalta, vaikka olisivat ensin näyttäneet kauniilta.
En tiedä onko se hyvä vai huono ratkaisu karsia ulkonäön perusteella, mutta voin vakuuttaa sinulle että lähes kaikki miehet ja naiset joka tapauksessa tekevät juuri noin.
Tiedämme esimerkiksi sen, että naisten antamat tykkäykset kasautuvat massoittain hyvin pienelle vähemmistölle miesprofiileista. 10% miesprofiileista imuroi yli 50% kaikista naisten antamista tykkäyksistä. <
https://www.hs.fi/maailma/art-2000006213032.html
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun ei tarvitse "polttaa heinäsuopaa" löytääkseni ne minua kiinnostavat miehet Tinderistä. Kyllä mä löydän helposti sieltä ne miehet, jotka ovat minun makuuni. Minun ongelmani on enemmänkin se, että ne miehet joista minä kiinnostun, eivät halua minua!
Jos Angelalla olisi jotain vinkkejä tällaiseen tilanteeseen, niin kuulisin mielelläni. Miten saan ne miehet kiinnostumaan minusta, joista minä itse olen kiinnostunut?
Kyllä, ja tämä ei tarkoita mitää top ten miehiä, vaan ihan tavallisia, niitä oman tasoisia miehiä. Valitettavasti ko miehet ovat siellä etsimässä niitä nuoria kaunottaria,kuten kaikki muutkin miehet. Kertaoanoksi "kelpaat" tai vaihtopenkin 5.,jos sellaisen roolin haluat ottaa...
Sun jutut alkaa olla femcel osastoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahahaahhahahhaha
M45
Täällä missä asun ei 100 km säteellä vain ole kovin montaa suunnilleen itseni ikäistä sinkkunaista. Löytyy avoimessa suhteessa olevia, maksullisia, botteja ja egoboostaajia jotkat haluavat vain nähdä mätsien määrän. Nuo 8 mätsiä "heinäkasassani" ovat viime
LOpeta ulina. Poista Tinder, mene töihin ja pidä silmät auki. Suu mielellään kiinni jos ei sieltä muuta tule kuin sammakoita. Ole läsnä ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedämme esimerkiksi sen, että naisten antamat tykkäykset kasautuvat massoittain hyvin pienelle vähemmistölle miesprofiileista. 10% miesprofiileista imuroi yli 5
Turha on miesten ulista, kun seuraa ei löydy. Tavalliset ja rumat ja yli25-vuotiaat eivät kelpaa. Oma vika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahahaahhahahhaha
M45
Ehkä jossain fantasiamaailmassa. Sitten kuitenkin kun joku päihdeongelmainen ja naamatatuoitu Jimi tulee vastaan niin ne fiksut miehet tipahtavat varavaihtoehdoiksi. Somestakin kun seuraa vanhoja luokkalaisia niin eniten naisseuraa on väkivaltarikollisiksi päätyneillä. Yliopistot käyneet taas elävät yksinään.
Et käsitä, että tässä on kyse kahdesta eri ihmistyypistä? Toiselle kelpaa kaikki mikä tarttuu kiinni ja toiset taas miettii mitä elämäänsä päästää. Sillä naamatatuoidulla ei ole mitään hävittävää eikä hävitettävää, sillä on aina pelkästään voitettavaa. Sillä koulutetulla voi mennä maine ja ura huonon valinnan takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahahaahhahahhaha
M45
Sinä et tiedä ihmisistä kaikkea, mutta näköjään kuvittelet tietäväsi. Lähdekritiikin taito puuttuu sinulta täysin (eli olet huono lukemaan).
Yliopiston käyneitä ei kiinnosta levitellä asioitaan somessa. Enemmän sinä "naamatatuoitua Jimiä" muistutat kuin heitä.
Kuvittelet ilmeisesti, että sosiopaattien päivitykset on totta. Miten voi olla noin saatanan tyhmä?
Miksi mies ihailee ja seuraa valehtelijoita ja sosiopaatteja? Oletko itse vähän heikkona niihin?
Naiset eivät niitä ihaile.