Psykologian tohtori Angela Ahola: Näin löydät hyvän miehen deittiäpistä - "Polta heinäsuopa"
https://www.hs.fi/elama/art-2000010751329.html
"Keskeistä on olla tuhlaamatta aikaa ihmisiin, jotka aloittavat keskustelun seksuaalissävytteisesti tai hyökkäävästi tai jotka eivät näe vaivaa keskusteluja aloittaessaan.
Jos vastapuoli aloittaa keskustelun hei kaunis -tyyppisesti, häneen on Youngin oppien mukaan turha tuhlata aikaa.
Vihreää valoa näytetään sen sijaan niille, jotka avaavat keskustelun asiallisesti ja ovat viestinsä perusteella perehtyneet keskustelukumppanin profiiliin."
"Jos potentiaalisen kumppanin ulkonäkö tai piirre ulkonäössä ei viehätä, pyyhkäise profiili välittömästi pois. Näin säästät valtavasti aikaa."
Kommentit (239)
INCEL=
Luulee itsestään liikoja
Tuntee alemmuutta ja vihaa
Huono lukemaan, surkea kirjoittamaan. Muutkin vuorovaikutustaidot olemattomat
Laiska sekä fyysisesti että älyllisesti
Hakkaa vuodesta toiseen päätään seinään kuvitellen, että kiukuttelu korjaa asiat
Vastenmielinen asenne kaikkiin muihin ihmisiin, karkottaa muut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on heinäsuova eikä suopa
Voi se olla suopakin, onhan mäntysuopaakin, sehän voi olla heinistä valmistettu saippua.
No ei voi. Heinäsuova = heinäkasa. Etsiä neula heinäkasasta. Vttu ikinä ei neulaa ole saippuassa.
Mitä sanoin incelien surkeasröta lukutaidosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi se olla suopakin, onhan mäntysuopaakin, sehän voi olla heinistä valmistettu saippua.
No ei voi. Heinäsuova = heinäkasa. Etsiä neula heinäkasasta. Vttu ikinä ei neulaa ole saippuassa.
Eipä kirjoitustaidossasikaan liiemmin kehuttavaa ole.
Löydä neula polttamalla saippua 😂
Onnea vain naisen etsintään. Varmaan älykkäät, koulutetut naiset haksahtaakin tuollaiseen analfabeettiin.
Hanki naamatatska, jos se mielestäsi naisia houkuttaa. Huomaat, että ei houkuta ainakaan niitä, jotka itse haluaisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä kirjoitustaidossasikaan liiemmin kehuttavaa ole.
Huteja tulee kännykällä. Itse varmaan runkkaat näppäimistöllä etusormilla tökkien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahahaahhahahhaha
Mun heinäsuovassa on 8 heinänkortta eikä yhtään neulaa.
Aloita siinä asiallisesti sitten kenen tahansa näistä kanssa niin blokkaavat.
M45
Ei se noin mene nettideittailussakaan. Fiksu nainen huomaa välittömästi fiksun miehen.Jos sinulle on toisin käynyt, olet lähestynyt vääriä, ylimielisiä, koppavia ja tyhmiä naisia.
Älä anna periksi. Kumppani löytyy.
Täällä missä asun ei 100 km säteellä vain ole kovin montaa suunnilleen itseni ikäistä sinkkunaista. Löytyy avoimessa suhteessa olevia, maksullisia, botteja ja egoboostaajia jotkat haluavat vain nähdä mätsien määrän. Nuo 8 mätsiä "heinäkasassani" ovat viimeisten 3 vuoden ajalta. Tänä aikana olen swaippaill
Jotkut miehet luulevat, että Tinder on pilluntilauswolt. Ovelle pitäisi tuoda, ja muuta vaivaa ei pitäisi joutua näkemään, kuin sen, että lataa Tinderin, sinne sen kylpyhuone- kaakeli- sieraindelfirn ja bion , jossa lukee, että pillua etsimässä, ja sitten vaan tykkäämään kaikki naiset ja naisilta vaikuttavat.
Hakkaan jatkossakin päätäni Tinderiin ja ulisen kun se toimii mielestäni väärin.
En tajua, että Tinder on suunniteltu Etelä-Korean ja länsimaisten suurkaupunkien tyyppisiin miljoonapopulaatioihin eikä vtun Sonkajärvelle tai Ouluun.
En tajua, ettei Tinder edes ole ensisijaisesti seuranhakuappi vaan tiedonkeruuappi, jossa minä olen saaliskala. Minä, mun verkkokäyttäytyminen ja minun yksityisyyteni on myynnissä eniten tarjoavalle markkinoijalle.
Ja jotenkin tämäkin on mielestäni naisten syy, vaikka Tinderin perusti ja omistaa miljardöörimies.
Tinder-ihmiset on tyhmiä. Jotenkin kuvaavaa, että siellä on 90 miestä jokaista naista kohti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kykene? Miten kukaan järjestää treffejä jos on satojen kilometrien päässä reissussa?
Ootteko oikeasti niin pihalla siitä miten tinder toimii että ees kommentoit noin?
HYvin helppoa sopia, että
1. Soitamme videopuhelun klo nn.nn tai
2. Tapaamme nn.nn. 2023 kun palaan lomalta.
Onko sulla joku aivovamma???
1. Sori tapasinkin jo monta uutta
2. Kts. Kohta 1
Vierailija kirjoitti:
Hakkaan jatkossakin päätäni Tinderiin ja ulisen kun se toimii mielestäni väärin.
En tajua, että Tinder on suunniteltu Etelä-Korean ja länsimaisten suurkaupunkien tyyppisiin miljoonapopulaatioihin eikä vtun Sonkajärvelle tai Ouluun.
En tajua, ettei Tinder edes ole ensisijaisesti seuranhakuappi vaan tiedonkeruuappi, jossa minä olen saaliskala. Minä, mun verkkokäyttäytyminen ja minun yksityisyyteni on myynnissä eniten tarjoavalle markkinoijalle.
Ja jotenkin tämäkin on mielestäni naisten syy, vaikka Tinderin perusti ja omistaa miljardöörimies.
Tottakai se on naisten syy. Syrjäytyneiden miesten maailmassa kaikki, mikä on heillä on pielessä on naisten vika.
Vierailija kirjoitti:
Sonkajärvi ja tsadi lähempänä toisiaan henkisesti kuin Oulu joka on lestakaupunki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavalla lomalla, jolloin lapset ovat sinulla, pidä taukoa Tinderistä. Jos sinulla ei kerran ole aikaa tavata.
Kiukutteletko sä tolla tavalla myös siellä Tinderissä? Jos kiukuttelet, niin ei mikään ihme että et pääse treffeille.
T. Sivusta kommentoija
En minä ole Tinderissä, ihan sivusta kommentoin minäkin. Sori, jos kuulosti kiukkuiselta, ei ollut tarkoitus, kai. Tarkoitin vaan, että jos sen loman aikana ei ole aikaa treffailla, niin voisiko sen ajan olla pois Tinderistä, ja jatkaa sitten taas kun pääsee treffeille.
Eli et tajua miten tinder toimii.
Voi olla, mutta luin Hesarin jutun, ja siinä yks
Meidän naisten on pakko ensin viestitellä miesten kanssa, jotta voit edes yrittää seuloa mahdolliset hullut, stalkkerit yms pois. Kyse on ihan perusturvallisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tuo rankkaa suomitinderistä ulos jo 99% miehistä. eivät osaa muuta kuin öyhöttää, laittaa jotain 'kuis panee' tai 'hei kaunis' aloituksia ja ovat mitäänsanomattoman näköisiä pälvikaljuja pömppömahoja.
se on kuin etsisi jotain pienen pientä atomia heinäsuovasta että löytää sieltä omaa silmää miellyttävän hyvin käyttäytyvän miehen.
sain tuolta aikanaan muutaman hyvän yhden yön jutun mutten jaksa enää etsimällä etsiä miestä. tulee jos tulee, muutoin elän sinkkuna
Allekirjoitan täysin. Vaikka joku persu nyt sitten raivoaakin, suomimiesten keskimääräinen taso on ihan pohjamudissa. En ihmettele että valtaosa ei saa länsimaista maksamallakaan seuraa vaan pitää hakea jostain rutiköyhästä aasialaisesta kehitysmaasta vastenhakoinen kumppani.
On täällä toki komeita, hyväkroppaisia mukavia miehiä jotka osaavat kohdella
Suurin osa suomalaisista miehistä ei ole Tinderissä. Onko se silloin kuva suomalaisista miehistä?
"Meidän naisten on pakko ensin viestitellä miesten kanssa, jotta voit edes yrittää seuloa mahdolliset hullut, stalkkerit yms pois. Kyse on ihan perusturvallisuudesta."
Ja silti se ei onnistu, vaan sieltä valikoituvat sänkyyn ne kaulatatuoidut hiusrajamiehet, jotka näyttävät fyysisesti mahdollisimman vaarallisilta.
Ihan höpöjuttuja että siellä joku muuta katsoisi kuin ulkonäköä. Teksti luetaan vasta kun naama pääsee filtterisrä läpi
Vierailija kirjoitti:
Ihan höpöjuttuja että siellä joku muuta katsoisi kuin ulkonäköä. Teksti luetaan vasta kun naama pääsee filtterisrä läpi
Jep, näin se on. Tämän taktiikan nimi on "kasaa heinäsuovaa" ja se on pikkuisen pakollinen miehille, että saa edes jokusen matchin. Koska niistä matcheista keskusteluun antautuu ehkä puolet.
Ja hei NAISET HUOM, se ensimmäinen viesti on minimaalinen, lyhyt, koska sillä testataan onko yhteys elossa ja toinen ihminen valmis sanomaan yhtään mitään. Jos on, sitten minulta tulee viesti, jossa huomioidaan ihminen, bionsa ja esitetään tilanteeseen sopivia kysymyksiä ja tiedusteluja. Jos et osaa vastata viestiin "moi" viestillä "moi", olet yksi zombeista, joihin zombeihin on turha aika hukata.
Tästä syystä Bumble on ehdoton deittiäppien ykkönen, koska naisen on aloitettava kommunikaatio. Kuulostaa pieneltä ja yksinkertaiselta jutulta, mutta sillä on käsittämättömän suuri merkitys.
m - vetävän näköinen ja mukava, vaan ei laatikkoleuka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahahaahhahahhaha
Mun heinäsuovassa on 8 heinänkortta eikä yhtään neulaa.
Aloita siinä asiallisesti sitten kenen tahansa näistä kanssa niin blokkaavat.
M45
Tämä. Tai no itselläni 3 matchia vuoden jälkeen.
Naiset eivät ehkä tajua miten brutaaleja nämä äpit ovat taviksen näköisen miehen kannalta, mutta toisaalta niitä on liki pakko käyttää koska esim. omassa kaupungissani viihteellä käy yhä vähemmän naisia, ne jotka ovat pariutuneet tai ne joilla mitään seksiä on, ovat äpeissä tavanneet.
Ei ns. kylmä lähestyminen kadulla tai jossain kaupassa ole enää tätä päivää. Se katsotaan häiriköinniksi, etenkin jos mies on tavallinen pulliainen eikä komea. Oli miten asiallinen tahansa.
No, sainpahan purkaa pahaa oloani. Haukkumatta ketään.
Mielenkiintoinen neuvo miehelle, mene plastiikkakirurgille. Sopiiko sama neuvo niille naisille jotka kokevat että ulkonäkö on ongelma? Isommat tissit, nenä, p*erse?
Jos mies ei löydä seuraa sieltä mistä on, niin kannattaa lähteä hakemaan kauempaa. Itselleni riittää alle 10 000 km, mikä matkustelu on paljon kirurgin operointeja halvempaa ja terveempää meille tavallisille pulliaisille.