Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaisessa geenilotossa olet voittanut?

Vierailija
26.10.2024 |

Itse voitin hiusgeeni- ja hoikkuuslotossa.

Hiukset on kauniin väriset, tuuheat, kiiltävät, hyväkuntoiset ja kasvavat todella nopeasti. 

Paino pysyy normaalipainon alarajoilla vaikka söisin mitä.

Kommentit (154)

Vierailija
121/154 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on valtava vehje!

Joka ei mahdu mihnkään. Joudut pätemään sillä vain  poikien saunailloissa.

Vain kokematon mies voi kuvitella, että jäätävä lerssi on hyvä juttu 

Vierailija
122/154 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon erittäin hyvä ellen täydellinen. Parasta on naissukupuoli. Nainen pystyy ja pärjää missä vain kun nykymiehet keskittyy vollottamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/154 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella komea, 193cm pitkä, vartaloni luonnostaan lihaksikas ja veistoksellinen, älykäs ja empaattinen. Kalu 23cm pitkä ja sopivan paksu ja pystyn kontroloimaan laukeamistani täydellisesti.

Vierailija
124/154 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 78, eikä minulla ole koskaan ollut yhtään finniä. Ei pahempia ryppyjä. Isällä ja äidillä sama. 

Vierailija
125/154 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkuus, kauneus ja ikääni nuoremmalta näyttäminen. Hyvä kielipää, nopeat hoksottimet ja sosiaalinen lahjakkuus. (Kirouksiakin tuli ihan roppakaupalla vastapainoksi: ahdistuneisuus ja masennus lapsuudesta saakka, ylisukupolvisen traumatisoitumisen kohtaajaksi ja käsittelijäksi päätyminen.)

Vierailija
126/154 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkuus, matemaattinen lahjakkuus ja sosiaalinen lahjakkuus.

Vierailija
127/154 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on todella paksut luonnonkiharat hiukset. Niitä on moni ihminen kehunut ja toivonut itselleen samanlaisia hiuksia. Varmasti ainoa asia, että mistä minulle ollaan oltu kateellinen.

Vierailija
128/154 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamakomeus, hoikkuus ja älykkyys.

Eivät tosin ole kompensoineet niitä heikkoja geenejä. Puutteita mm. keskittymiskyvyssä, sosiaalisissa taidoissa, nivelten kunnossa, narukädet ym. ym. Kaikkia mainitsemiani asioita voi harjoittaa, mutta perusta noihinkin löytyy geeneistä ja vaatisi paljon töitä saadakseni nuo edes normaalille tasolle. Ei riitä voimavarat, kun yksinäisyys ja työ on vienyt kaiken jaksamisen.

Vierailija
129/154 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo lähemmäs 70v mies ja minä olen yhä todella kova nussimaan. Minä nussin minun 28v naistani 3-5 kertaa vuorokaudessa. Isäni oli samanlainen. Hän sai kuopuksensa 92-vuotiaana vuonna 1986. Hänen esikoisena oli silloin 75v.

Vierailija
130/154 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielen tasapaino, kyky itsenäisiin päätöksiin. Suomen kielen vivahteiden taju.

Vierailija
131/154 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo lähemmäs 70v mies ja minä olen yhä todella kova nussimaan. Minä nussin minun 28v naistani 3-5 kertaa vuorokaudessa. Isäni oli samanlainen. Hän sai kuopuksensa 92-vuotiaana vuonna 1986. Hänen esikoisena oli silloin 75v.

Isäsi taisi olla aisankannattaja.

Vierailija
132/154 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneus, hoikkuus ja akateemisuus. Varjopuolena liuta autoimmuunisairauksia ja 50-vuotiaina kuolleita. 

Ei akateemisuutta peritä eikä se ole geeneissä.

Vierailija
133/154 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen todella komea, 193cm pitkä, vartaloni luonnostaan lihaksikas ja veistoksellinen, älykäs ja empaattinen. Kalu 23cm pitkä ja sopivan paksu ja pystyn kontroloimaan laukeamistani täydellisesti.

Vain unissasi

Vierailija
134/154 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus, hyvä vartalon rakenne, kauneus. Näytän urheilulliselta vaikka en urheile. Älykkyys myös, kaikki sisarukseni minä mukaan lukien ovat normaalia älykkäämpiä. Sinänsä outoa, sillä vanhempani eivät olleet kouluttautuneita.

Vierailija
135/154 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musikaalisuudessa, älykkyydessä ja ulkonäössä. Vastapainoksi kyllä sain jaossa huonot kortit kroonisten kipujen suhteen.

Vierailija
136/154 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällainen satu tällä kertaa

Vierailija
137/154 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoisessa joka näyttää saavan häviäjät näkemään koko maailman pelkän ideologian läpi ja luulemaan että kaikki muutkin näkee maailman samoin. Ja jotka vääntää joka keskustelun nykyään pelkäksi persutteluksi yms. ideologiaksi kun muuten noilla ei näytä olevan mistään mitään mielipidettä. 

Vierailija
138/154 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkäikäistä sukua. Ei ole ollut syöpääkään kellään edesmenneellä pitkäikäisellä. Itse olen nyt liki 80v ja tuuheat hiukset edelleen. Ei harmaata. Sanovat, etten vastaa keskimääräistä  ikäryhmääni ulkonäön suhteen. Elän säännöllistä ja terveellistä elämää, liikun myös paljon. Saa sitten nähdä mitä tuleman pitää. Mutta olen kiitollinen elämästä vaikka ollut vaikeitakin kausia.

Vierailija
139/154 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilta puolilta on oltu pitkäikäisiä. Isoäidit kuolivat 92- ja 96-vuotiaina. Jo 1700- luvulla eli yksi esi-isä 92- vuotiaaksi. Isä on 94 ja yksi täti kuoli 92- vuotiaana, toinen on 94 ja yksi on 85. Pitkäikäisyyttä en halua, mutta voittona pidän sitä, ettei kenelläkään ole ollut ainakaan havaittavaa muistisairautta. Kaikki mainitsemani asuvat tai ovat asuneet omillaan lähes loppuun saakka.

Vierailija
140/154 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kippari-Kallen kädet, "kauniit" silmät ja hyvä leukalinja... Kaikki muu onkin sitten. 

Eli olkavarret ovat ruipelo, mutta kyynärvarsissa on isot patit. En pitäisi voittona.