Minkälaisessa geenilotossa olet voittanut?
Itse voitin hiusgeeni- ja hoikkuuslotossa.
Hiukset on kauniin väriset, tuuheat, kiiltävät, hyväkuntoiset ja kasvavat todella nopeasti.
Paino pysyy normaalipainon alarajoilla vaikka söisin mitä.
Kommentit (154)
En missään mutta ei se asia mua vaivaa yhtään.
Kippari-Kallen kädet, "kauniit" silmät ja hyvä leukalinja... Kaikki muu onkin sitten.
Vierailija kirjoitti:
Osaan soittaa rumpuja monipuolisesti, hyvä rytmitaju.
Et paremmin kun minä . Olen soittanut yli 30 vuotta ja olen Suomen paras ja osaan soittaa mitä tahansa. Lisäksi puhun kuutta eri kieltä ja osaan soittaa myös muita soittimia ja laulaa, sillä minulla kun absoluuttinen sävelkorva ja olen komea ja hauska .
Tukka on päässä eikä vetäydy hiusraja.
Olen todella tyytyväinen itseeni ja ylpeä siitä että olen Suomen paras rumpali
Hyvät hampaat - ei reikiä, olen täysin terve lähes kuusikymppinen, lihaskunto todella hyvä vaikka ei juurikaan treenaa, minulla erinomainen muisti ja oppimiskyky. Erityisesti minulle on hyötyä töissä siitä, että en stressaa, osaan priorisoida, en murehdi turhia ja toiminnanohjaukseni on huippuhyvä. Tulen toimeen kaikkien kanssa ja tykkään esihenkilöhommistani. Olen varsin nuorekas, notkea ka jaksava. Hyvät unenlahjat ja korkea resilienssi. Kaikenlaista ikävää on sattunut niin kotona kuin töissä, mutta aina vain menen sitkeästi eteenpäin enkä
jää jumiin vanhoihin juttuihin. Innostun uudesta ja olen hyvin utelias sekä usein hyväntuulinen. En ymmärrä yhtään niitä, jotka veivaa jotain vanhoja tapahtumia tai joille oppiminen on vaikeaa. Tai jotka aina valittaa kaikesta tai ovat kateellisia muille. En käsitä, miksi jotkut käyttää aikaa sellaiseen turhaan. Mentäisiin vain eteenpäin ja luotetaan että kyllä asiat järjestyvät.
Molemmat vanhempani olivat hyvin samanlaisia: älykkäitä, sosiaalisesti taitavia ja terveitä kasikymppiseksi saakka. Sitten tuli kummallekin syöpä joka vei nopeasti. Ei tarvinnut missään hoitolaitoksessa kitua. Olivat tosi reippaita ja ihmeen hyväntuulisia melkein loppuun saakka. Itsekin toivon sellaista lähtöä - ei muistisairauksista eikä kenenkään riesana olemista. En ole mistään varakkaasta kodista, mutta olen pärjännyt elämässä tosi hyvin. Kaikki lapsenikin ovat terveitä ja kouluttautuneita, ihana aviomies ja tosi kiva koti. Rahasta ei enää pulaa
Hoikkuus. Olen aina ollut hoikka, eikä ole ikinä hirveesti tarvinnut miettiä mitä syö. Raskauskilotkin lähti itsestään. Olen 44-vuotias.
Hirveesti muita hyviä ominaisuuksia mussa ei olekaan, mutta onpa edes yksi.
Sukurasituksena on ainakin alkoholismi, psykopatia ja narsismi. Naapurit luulevat 70-vuotiaaksi vaikka olen 45-v. Suvussa on tullut sekä äkkilähtöjä aortan repeämisestä että kivuliaita exitukseen johtavia syöpiä kuten luusyöpä. Jos elän 65-vuotiaaksi niin järjestän kakkukestit vielä elossa oleville sukulaisilleni (2 kpl)
Naamataulu ilmeisesti keskivertoa näyttävämpi, hampaat ja refleksit ovat erittäin hyvät sekä luja tahdonvoima löytyy. Kuvataiteellisesti olen periaatteessa lahjakas, mutta en käytä sitä mihinkään kun ei se puoli enää kiinnosta.
Kokonaisuutena olen kuitenkin geenilotossa tappiopuolella. Toisin sanoen huonoja periytyviä ominaisuuksia enemmän kuin hyviä tai keskivertoja (ellei sitten lasketa mukaan resessiivisiä geenejä, mitä on vaikeampi määritellä kun ei niiden hyötyjä pääse itse kokemaan).
Pärjäisin geenieni takia nälkävuosina hyvin, sillä kehoni ei laihdu helposti. Lisäksi olen kehittyvä ja fiksu ihminen, joka tietää ettei hoikkuus ja ulkonäkö ole elämässä pääasia.
En ole harmaantunut ennen aikojaan, vasta lähempänä kuusikymppistä alkoi tulla yksittäisiä harmaita.
Kielellinen lahjakkuus.
Pitkät ja erittäin paksut hiukset, joista saan aina ihmettelyä, vaikken edes niitä juurikaan hoida. Uimataidot. Matemaattinen ja kiellinen älykkyys, koulussa pärjääminen pänttäämättä
Kapeat kasvot, terve keho ja ei sairauksia. Nopea aineenvaihdunta. Suvussa vakava sydänvika joka onnekseni hyppäsi ylitseni. Diabetes 2 riski on mutta terveellisillä elintavoilla sen ehkäisen.
Äly, luovuus.
Terveys, olen jo iäkkäämpi mutta eritäin terve ja hyväkuntoinen.
Jos turhamaisia ollaan niin hiukset. Isältäni perinyt nopeasti kasvavan ja terveen hyvän hiuslaadun.
Olen aina pysynyt hoikkana. Koskaan ei ole ollut tarvetta kytätä syömisiä. Olen melko pitkä kuten suvussani melkein kaikki. Myös omat lapset.
Hyvä kielipää, opin vieraat kielet helposti. Etua kun asuu ulkomailla. Tämä äidin puolen perintöä.
Sisukas periksiantamaton luonne. Eteenpäin pyrkivä.
Suorat valkoiset ehjät hampaat. Pyöreä pysty takapuoli. Sirot sormet. Hyvä muisti.
Hyvä iho, paksut hiukset, perusterve 52-vuotiaanakin, ei mitään lääkityksiä, ei käytännössä mitään sukurasitesairauksia, hyvä huumorintaju, perustyytyväinen mieliala, hyvä lihasvoima nopeisiin ponnistuksiin tekemättä mitään (en ole ikinä käynyt salilla). Kasvoilla ei vielä uurteita eikä juonteita, ensimmäiset, hienovaraiset rypyt ilmestyneet. Näytin 35-45-vuotiaana 10 vuotta itseäni nuoremmalta. Nykyään varmaan jo "tädiltä" tai "keski-ikäiseltä" :)
Kaikin puolin normaali, tavallinen yksilö.
Matala leposyke ja verenpaine. Siis oikeasti matala, ei vaan viiterajoissa.
Tuhannen vuoden hampaat, kuten isälläni. Hoidan miten sattuu, jos muistan, ja tarkistutan muutaman vuoden välein. Ei hammaskiveä, ei reikiä, tasainen, valkoinen rivi. 45 v. Muuten olenkin geneettisesti kasa paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Meidän suvussa ei ole kummankaan vanhemman puolelta ketään mielenterveysongelmaista. Itse olen ns. Resilienssi-ihminen. Ei myöskään ole kaljuja kummassakaan suvussa.
Ja kaljuusko sinusta on kammottavaa? Pienet on murheet sinulla.
En oikein ulkonäöllisesti ole voittanut mitään. Olen aika erikoisen näköinen.
Mutta sanoisin, että mulla on karismaa ja älyä.
Mutta niin yleisesti, miinuksella ollaan.
Nainen 45v
60 vuotiaana taas nuorennutaan?