Minkälaisessa geenilotossa olet voittanut?
Itse voitin hiusgeeni- ja hoikkuuslotossa.
Hiukset on kauniin väriset, tuuheat, kiiltävät, hyväkuntoiset ja kasvavat todella nopeasti.
Paino pysyy normaalipainon alarajoilla vaikka söisin mitä.
Kommentit (154)
Virheettömät hampaat, paksut hiukset, kauniit siniset silmät. Muuta hyvää ei sitten olekaan. M47
Vierailija kirjoitti:
Onko ÄO linkitetty geeneihin? Minusta se saattaa olla, kun katsoo kuinka afrikkalaisilla on erittäin matala ÄO. Eli korkea ÄO, 128 tai jotakin sitä luokkaa. Harrastan shakkia. M31
Sinulla on matala äo.
Viinan- ja tupakanhimogeeni on jäänyt pois.
Vierailija kirjoitti:
Ap, minkä ikäinen olet? Tuota kestää vaihdevuosiin asti.
Ihanan positiivinen asenne. Kannattaa murehtia jo etukäteen tuotakin?
En käsittääkseni missään, paitsi tarvittaessa voin käyttäytyä kuin psykopaatti ilman tunnontuskia. Olen oikeasti täysin lahjaton enkä osaa mitään enkä ole ikinä pärjännyt missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Babyface eikä ikärypyistä vielä tietoakaan 40 kynnyksellä.
Laitapa joskus valo tulemaan ala- tai yläviistosta.
Kyllä saa valolla sihdata mistä suunnasta vaan, nämä siloposket on isän puolelta peritty ja siskot sai saman geenin.
Pahoittelut, jos tämä nyt otti jotenkin sun itsetunnon päälle. Ei ollu tarkoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkä, vaalea, siniset silmät. Tuuheat hiukset, ei kaljuuntumista. Kielten oppiminen helppoa. Lihaskasvu nopeaa ja helppoa. Ei taipumusta raskausarpiin eikä korkeaan kolesteroliin. Toisaalta alhoholismigeeni on.
M44
Naisten lihakset 🤣
Tai korkea testosteronitaso. Kuten myös tutkitusti poikkeuksellisen laadukas sperma. Jolla en tosin enää mitään tee.
M44
Syön JOKA ikinen päivä karkkia tai leivonnaisia. Olen tehnyt niin koko elämäni ja nyt 57-vuotiaana olen normaalivartaloinen ja hyväkuntoinen salilla säännöllisesti käyvä terve, nuorekas mies. Pankaas akat paremmaksi!
Tämä on mielenkiintoinen kysymys, sillä vaikea vastata siihen, mikä tullut geenien tai oman päättäväisyyden myötä.
No plussaa:
- älykkyys (tosin olen ensimmäinen suvussa yliopistossa, joten onko se geenien kautta vai omaa sinnikkyyttä)
- puheliaisuus ja tulen toimeen kaikissa yhteiskuntaluokissa olevien kanssa (Lapin pikkukylästä kotoisin ja sukua siellä edelleen)
Miinusta:
- alkoholismi (joko tai)
- epävarmuus
- yksinolon tarve (mikä on ristiriidassa tuon plussaa olevan sosiaalisuuden kanssa. Mutta on ole ekstrovertti, joka kykenee olemaan sosiaalinen)
Nämä nyt ekana tuli mieleen.
asianajaja
Kokonaisuus. Olen niin viehkeä neitokainen sisältä ja ulkoa :) tölläilyä tulee riittämiin aina kun menen ulos. Ja ulos menemisellä tarkoitan ulos menemistä. Kauppa, katu, kaffila jne.
Vierailija kirjoitti:
Miks ikäryppyjä pitäs olla vasta 38-vuotiaana? Vai oletko vasta 3536
Palaapa asiaan kymmenen vuoden päästä! Hah hah!
ihminen rupsahtaa eniten välillä 45-50 ja sen näet ihan vaan katsoessasi ympärillesi.
ikä 45 jälkeen vasta ihoakin voi sanoa ikääntyväksi ihoksi. Sulla on sinne lähes kymmenen vuotta, et ole ihmeellinen..
Vierailija kirjoitti:
Pitkä, komea, älykäs, täydellinen näkö ja kuulo, hiukset edelleen paksut ja tuuheat, iho nuorekas, ei mitään perussairauksia ja näytän naisten mukaan yli 5 vuotta ikäistäni nuoremmalta. Testo-tasot ja erektio edelleen samaa luokkaa kuin nuorena. Lapset tuli heti kertalaakeista, kun ruvettiin kokeileen. Miinuspuolia lievät mielenterveysongelmat, suvussa vahvasti kulkeva päihdeongelma, joka kuitenkin pysynyt kontrollissa.
Nainen tulee raskaaksi suojaamattomasta yhdynnästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ÄO linkitetty geeneihin? Minusta se saattaa olla, kun katsoo kuinka afrikkalaisilla on erittäin matala ÄO. Eli korkea ÄO, 128 tai jotakin sitä luokkaa. Harrastan shakkia. M31
Sinulla on matala äo.
100 on keskimääräinen, joten 128 on vallan hyvä. Itsellä 136 joskus aikanaan. Nykyään varmaan 60.
M44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks ikäryppyjä pitäs olla vasta 38-vuotiaana? Vai oletko vasta 3536
Palaapa asiaan kymmenen vuoden päästä! Hah hah!
ihminen rupsahtaa eniten välillä 45-50 ja sen näet ihan vaan katsoessasi ympärillesi.
ikä 45 jälkeen vasta ihoakin voi sanoa ikääntyväksi ihoksi. Sulla on sinne lähes kymmenen vuotta, et ole ihmeellinen..
En osannut odottaa, että rehellinen vastaus aloitukseen saa näin paljon katkeria vastauksia aikaiseksi. Kyllä minä tiedän vanhenevani, kuten aivan kaikki muutkin. Mun ryppyni tulee vähän myöhemmin kuin joillakin muilla. Entäpä sitten. Sain myös syöpägeenin. Mieluummin olisin loppuelämän terve kuin babyface.
- Kaikenlaiset riippuvaisuudet
- Skitsofrenia ja mt-sairaudet
- Sydän- ja verisuonisairaudet
- Syövät
- Vatsanympäryyslihavuus
- Näköviat
- Ihosairaudet
- Tieteet ja taiteet
Vierailija kirjoitti:
Osaan soittaa rumpuja monipuolisesti, hyvä rytmitaju.
Minä kitaraa,bassoa ja rumpuja keskinkertaisesti ja kohtuullinen laulutaito. 6 jalkaa ja yli 6 tuumaa...
Vierailija kirjoitti:
...Ei taipumusta raskausarpiin...
M44
Jaa-a.
Laitapa joskus valo tulemaan ala- tai yläviistosta.