Hs: Taistelu miesten tulevaisuudesta
https://www.hs.fi/kirjeenvaihtajat/art-2000010746667.html?utm_medium=pr…
-
Ihan sama se on myös suomessa, olen itse myös mies ja ikää noin 30 vuotta. Koen samaistuvani tuon hesarin jutun mieheen ja tosi hyvin siinä on sanottu. En ole itsekkään poliittinen ihminen vaan välillä äänestän sitä vähiten surkeinta puoluetta eli persuja.
Mitä mieltä olette tuosta hesasin artikkelista?
Kommentit (2234)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret miehet ovat typeryksiä. Muutoskipuilu on merkillisen sukupuolittunutta T: ei enää niin nuori mies
Ei siinä ole mitään merkillistä. Miehet ovat suurelta osin hyötyneet status quosta.
Itseasiassa nuoret miehet ovat tasaisesti maksaneet hölmöydestään kovimman mahdollisimman hinnan tajuamatta edes sitä. Vallassa olevat psykopaatit käyttävät heitä hyväkseen ajaakseen omia sairaita suunnitelmiaan.
Minkä hinnan?
Kautta historian miehiä on viety tykinruoaksi koska joku tahtoo lisää valtaa ja rahaa itselleen.
Kautta historian naiset ovat rakastaneet miehiä joilla on rahaa ja valtaa. Nämä miehet eivät ole koskaan jääneet ilman kaunista puolisoa ja rakastajattaria, vaikka raha ja valta olisi kuinka epäeettisesti hankittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Keskustelu oli miehistä:
1. Normaalit miehet perustaa edelleen normaalisti perheitä ja käy normaalisti töissä.
2. Tilastot kertoo toisin.
3. Tilastot eivät kerro, ketkä ovat normaaleja ja ketkä eivät. Onhan sille syynsä, miksi toisilta työllistyminen ja perheen perustaminen onnistuu (edelleen) ja toisilta ei.
Eli painotit ja nyt et enää kehtaa myöntää asiaa, tai halusit sekoittaa keskustelua.
Nyt kiinnostaa kummasta on kyse ja miksi toimit kuten toimit."
Kommentti 1 ei ole minun kirjoittamani, ja keskustelut soljuvat asiasta toiseen. Minä vastasin siihen, että tilastot eivät kerro, kuka on normaali ja kuka ei. Mutta yhdentekeväähän se on, mitä minä sinulle vastaan, olethan jälleen luonut omat kuvitelmasi minun painotuksistani ja kehtaamisistani. Ei muuta kuin hyvää jatkoa sinne omaan maailmaasi.
Tulet siis ohiksena väliin, et lue mihin vastataan ja sekoitat tarkoituksella keskustelua kun "hämmästelet" kuin sinulle vastataan.
Tyypillistä naisille.
Sinä et lukenut, mihin minä vastasin, tai et ymmärtänyt lukemaasi. Näyttää olevan sulle yleistä. Tsemppiä haasteisiisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret miehet ovat typeryksiä. Muutoskipuilu on merkillisen sukupuolittunutta T: ei enää niin nuori mies
Ei siinä ole mitään merkillistä. Miehet ovat suurelta osin hyötyneet status quosta.
Itseasiassa nuoret miehet ovat tasaisesti maksaneet hölmöydestään kovimman mahdollisimman hinnan tajuamatta edes sitä. Vallassa olevat psykopaatit käyttävät heitä hyväkseen ajaakseen omia sairaita suunnitelmiaan.
Minkä hinnan?
Kautta historian miehiä on viety tykinruoaksi koska joku tahtoo lisää valtaa ja rahaa itselleen.
Kautta historian naiset ovat rakastaneet miehiä joilla on
No on ne naiset rakastaneet niitä ihan tavallisia tykinruokiakin. Tuskin meitä tällä maapallolla olisi näin paljon jos vaan rikkaat ja vaikutusvaltaiset olisi kelvanneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku antaa konkreettisia esimerkkejä liittyen tuohon väittämään, että miehet eivät saa olla enää miehiä? Kuka estää miehiä olemasta miehiä, ja miten tämä tapahtuu?
Tätä olen itsekin ihmetellyt. Naisethan nimen omaan toivovat miehiltä miehekkyyttä. Ja jotkut miehet kokevat tämän ilmeisesti liikaa vaadituksi. En ymmärrä.
Miehet, olkaa miehiä. Mitään muuta teiltä ei toivotakaan.
Sinä et toivo vai kaikki naiset?
Onko sinulla näyttää valtakirja muilta naisilta?
Entä mikä sinulle on miehekkyyden määritelmä? Anna se yksiselitteisesti.
Taidat sijoittua autismin kirjolle. Burgerit tyypillisesti jäävät jumittamaan tuolla
Miehen sopii olla juuri sellainen kuin itse haluaa. Elää elämäänsä vapaasti tehden mitä haluaa kunhan ei vahingoita muita.
"Kyllä sä tiedät miten tuo toimii, fiksu (tirsk) nainen."
Tirskuva mies palstalla. Nyt on kaikki nähty.
Juttua nuorten miesten nykyaikana kohtaamista ongelmista. Ihan hyviä pohdintoja.
Puhujina 2 miestä, joten ei, tässä videossa eivät naiset selitä mitä miehen tulee olla.
Ja naisille tiedoksi, ei sisällä vihapuhetta naisia kohtaan, vain pohdintaa nykytilanteesta ja siihen johtaneistä syistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ainoa joka tuollaista väittää yleiseksi mielipiteeksi olet sinä.
Se on miesvihaa."
Kukaan ei ole väittänyt sitä yleiseksi mielipiteeksi, vaan näiden ketjun miesoletettujen konservatiivien mielipiteeksi, kun he sitä itse julistavat.
Taas väitit sitä konservatiivien mielipiteeksi.
Se on yhden henkilön mielipide. Tajuatko?
Käytöksesi on miesvihaa.
Se on toki mahdollista, että ketjussa yksi ja sama sekopää uhoaa näistä konservatiivimiehistä, jotka nyt nousevat valtaan ja alistavat naiset tahtoonsa. Se olisikin vain positiivinen asia, jos kyseessä onkin vain yhden mt-potilaan hourailut, ja suurin osa miehistä on edelleen ihan normaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että naisetkin tappavat miehiä. Tässäkin ketjussa todisteltiin kuinka puolet turvakotiin hakeutuvista on miehiä.
Eli jotain pientä vikaa naisissakin on kun käytte väkivaltaiseksi. Voimanne ei vain riitä aiheuttamaan samaa vahinkoa mitä miehet saa aikaiseksi.
Sinäkin tekisit niin jos pystyisit, viestisi todistaa asian. Olet sairas.
Aivan jokainen ihminen pystyy tappamaan. Kysymys on valinnasta. Naiset tappavat parisuhteessa useimmin itsepuolustustilanteissa. Minun ei tarvitse tapella miesten kanssa, koska olen valinnut erossa pysymisen. Ei miestä, ei ongelmaa, helppo ja nautinnollinen elämä :)
Sinä näet harhoja siitä mitä ihmiset kirjoittavat. Harhat voivat johtaa pahoihin lopputuloksiin, joten haethan ajoissa apua https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/acd9e20d-6d27-4ca8-870b-937d0936bcea Toivottavasti saat lääkityksesi kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Akuutti väkivaltatilane päällä, pahoinpitelijä ei päästä hoitoon. Itse paikkaillaan pahimmat. Seuraavana tai sitä seuraavana päivänä katsotaan työkunto ja varoitellaan, että jos kerrot tai lähdet niin tapan sinut, lapset tai teidät kaikki. Siinäpä vaihtoehtoja.
Ole hyvä. Onko sulla nyt hyvä mieli tästä? Onko?
-eri
Olisiko sinulla mahdollista päästä turvakodin kautta uuteen elämään? Joillekin annetaan uudet sos.turvatunnukset ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä hinnan?
Kautta historian naiset ovat rakastaneet miehiä joilla on rahaa ja valtaa. Nämä miehet eivät ole koskaan jääneet ilman kaunista puolisoa ja rakastajattaria, vaikka raha ja valta olisi kuinka epäeettisesti hankittu.
Nämä miehet ovat niitä, jotka ottavat väkisin mitä haluavat. Naiset rakastavat heitä? In your dirty dreams.
"Kautta historian naiset ovat rakastaneet miehiä joilla on rahaa ja valtaa. Nämä miehet eivät ole koskaan jääneet ilman kaunista puolisoa ja rakastajattaria, vaikka raha ja valta olisi kuinka epäeettisesti hankittu."
Kautta historian on ollut naisia, jotka ovat rakastaneet miehiä, joilla ei ole ollut rahaa eikä valtaa. Kautta historian on myös ollut miehiä, jotka ovat halunneet kauniita, moraalittomia bimboja, jotka rakastavat miehen rahoja ja valtaa.
Niin makaa kuin petaa.
"Ihanat poikanne ovat naisten vihan kohteena. Jaksamista heille ja toivottavasti he nauttivat yksinäisestä elämästään."
Minun ihana poikani on naisen kasvattama, fiksu ja hieno mies. Hänellä on vaimo ja oma hieno pieni poika.
Työ kunnan palveluksessa ja oma pieni firma siinä sivussa missä vaimokin työskentelee.
Hän on kasvanut rakkauden ja hyväksynnän ilmapiirissä. Olen tukenut hänta ja opastanut häntä, olen antanut hänen löytää itse itsensä ja oman tiensä.
Nuorena hän tiesi että kotiin saa ja pitää aina tulla, oli mikä oli, eikä sellaista asiaa tapahtunut etteikö sitä olisi puhumalla selvitetty.
Rakkautta ja rajoja riitti.
Meillä on läheiset välit hänen, hänen vaimonsa ja poikansa kanssa. Hän ei koskaan tule hylkäämään perhettään ja lastaan kuten hänen isänsä teki. Oli varmasti parempi että häipyikin elämästämme, minkäänlaiseksi miehenmalliksi hänestä ei olisi ollutkaan.
Pojallani on paljon ystäviä ja laaja tuttavapiiri, hän on ulospäinsuuntautunut ja positiivinen ja hänestä pidetään. Ei takuulla satuttaisi ikinä ketään.
Tällaisiakin miehiä kuule on. En tiedä minkälainen tausta sinulla on, mutta olen pahoillani jos olet jäänyt vaille rakkautta ja huolenpitoa. Ei ihme että sinusta on tullut katkera ja vihamielinen. Muta kuule, katkeruus syö sinua sisältä päin. Se on tuskallinen ja katkera seuralainen. Se pistää ihmisen vihamaan. Mietipä miltä tuntuu vihata. Tuottaako se aitoa onnea? Jos, niin silloin on jotain todella pahasti vialla. Jos ei, voisit alkaa työstää sitä. Voisit ehkä vielä joskus löytää valoisamman tien kulkea.
En ole miesvihaaja enkä vihaa sinuakaan. Pahalle tuntuu kun niin paljon on varsinkin nuoria miehiä jotka ovat täysin hukassa omassa elämässään. Viha ja katkeruus mutta mistä? En vieläkään ymmärrä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alistaen ja pakottaen otatte naisilta, mitä haluatte. Konservatiivimiehet ovat siis rai skaajia. Hyvä tietää, osaa kiertää entistäkin kauempaa.
#miesvihanäkyväksi
*Miesten itsensä julistama totuus näkyväksi.
Ihan vilpittömästi, kiitos teille, jotka avoimesti tunnustatte tarkoitusperänne. Herää sinisilmäisimmätkin varomaan teitä.
Niin, ei ole mitään "miesten itsensä julistamaa totuutta"
Tuo väite ja siihen nojautuminen on tosiaan miesvihaa.
Niin, on se totuus, jota miehet julistavat.
"Otamme naisilta haluamamme alistamalla ja pakottamalla".
Tuo väite
Tämän on saanut lukea useasta kommentista tässäkin ketjussa. Suoranaisia uhkauksia naisia vastaan.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vastaus kysymykseen miksi nainen ei pääse sairaalaan jne. Mun äitini pääsi sairaalaan vasta kun poliisit tulivat kun olin livahtanut naapuriin pyytämään apua. En tiedä kuinka yleistä mutta ainakin yksi vastaus kysymykseen. Nyt tietty jotenkin väännät tämänkin miesvihaksi tms. Isäni joutui lopulta mielisairaalaan ja äitini kävi läpi useamman leikkauksen että sai jalan sekä käden toimimaan. Mutta en vihaa miehiä, jäljet isän käytös jätti ja olin pitkään varovainen ja epäilevä. Nyt mulla on ihana mies ja perhe.
Eli äitisi vittuili jatkuvasti ja teki isäsi hulluksi. Pitihän se arvata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaus kysymykseen miksi nainen ei pääse sairaalaan jne. Mun äitini pääsi sairaalaan vasta kun poliisit tulivat kun olin livahtanut naapuriin pyytämään apua. En tiedä kuinka yleistä mutta ainakin yksi vastaus kysymykseen. Nyt tietty jotenkin väännät tämänkin miesvihaksi tms. Isäni joutui lopulta mielisairaalaan ja äitini kävi läpi useamman leikkauksen että sai jalan sekä käden toimimaan. Mutta en vihaa miehiä, jäljet isän käytös jätti ja olin pitkään varovainen ja epäilevä. Nyt mulla on ihana mies ja perhe.
Mene hoitoon. Olet sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ainoa joka tuollaista väittää yleiseksi mielipiteeksi olet sinä.
Se on miesvihaa."
Kukaan ei ole väittänyt sitä yleiseksi mielipiteeksi, vaan näiden ketjun miesoletettujen konservatiivien mielipiteeksi, kun he sitä itse julistavat.
Taas väitit sitä konservatiivien mielipiteeksi.
Se on yhden henkilön mielipide. Tajuatko?
Käytöksesi on miesvihaa.
Se on toki mahdollista, että ketjussa yksi ja sama sekopää uhoaa näistä konservatiivimiehistä, jotka nyt nousevat valtaan ja alistavat naiset tahtoonsa. Se olisikin vain positiivinen asia, jos kyseessä onkin vain yhden mt-potilaan hourailut, ja suurin osa miehistä on edelleen ihan normaaleja.
Siitä voi päätellä jotain saako viesti kuinka runsaasti tykkäyksiä.
Jos se on tasoa 0-2 niin se reppana ei edes itse tykkää omista viesteistään.
10+ niin useamman voi katsoa olevan samaa mieltä.
Katsokaa huviksenne mitkä viestit saavat suosiota. Miesten haukkuminen (10-1000 tykkäystä normaalisti) vai naisviha (1-2 kannatusta)
Päätelkää siitä mitä väkeä tällä saastafoorumilla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene hoitoon. Olet sekaisin.
Miksi hoitoon, kun puhuin samaa kieltä kuin naisetkin tässä keskustelussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että naisetkin tappavat miehiä. Tässäkin ketjussa todisteltiin kuinka puolet turvakotiin hakeutuvista on miehiä.
Eli jotain pientä vikaa naisissakin on kun käytte väkivaltaiseksi. Voimanne ei vain riitä aiheuttamaan samaa vahinkoa mitä miehet saa aikaiseksi.
Sinäkin tekisit niin jos pystyisit, viestisi todistaa asian. Olet sairas.
Aivan jokainen ihminen pystyy tappamaan. Kysymys on valinnasta. Naiset tappavat parisuhteessa useimmin itsepuolustustilanteissa. Minun ei tarvitse tapella miesten kanssa, koska olen valinnut erossa pysymisen. Ei miestä, ei ongelmaa, helppo ja nautinnollinen elämä :)
Sinä näet harhoja siitä mitä ihmiset kirjoittavat. Harhat voivat johtaa pahoihin lopputuloksiin, joten haethan ajoissa apua https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/acd9e20d-6d27-4ca8-870b-937d0936bcea Toivottavasti saat lääkityksesi kuntoon.
Naiset siis puolustautuvat kun tappavat omat vauvansa?
Melkoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 35-vuotias mies, enkä löytänyt oikein mitään samaistumispintaa jutun mieheen.
No paljonko saat palkkaa työstäsi? Sinä tykkäät siitä että sukupuolet häivytetään pois? Olet tyytyväinen nykyiseen yhteiskuntaan etkä vaadi muutoksia?
Ap
Tienaan 3 500 €/kk, en ole huomannut sukupuolien häivyttämistä pois ja se että en koe samaistumispintaa artikkelin mieheen ei tarkoita sitä, että olisin tyytyväinen nykyiseen yhteiskuntaan saati kaipaisi muutoksia. Ylipäätään outo ajatuskulku, että vaih
Meillä esimerkki onnellisesta nuoresta miehestä. Just mennyt naimisiin ja lapsikin tulossa. Nyt siis mies, mutta vielä ennen koronaa oli nuorukainen, eli aika hetki sitten. Opinnot suoritettu ja hyvällä urapolulla nyt. Suht laaja ja tiivis kaveripiiri, joissa kaikilla yleisesti hyvä tilanne parisuhdetta ja uraa ajatellen.
Näitäkin tapauksia on, kaikesta huolimatta. Tuakin ovat auomen ainoat
Vastaa nyt.