Hs: Taistelu miesten tulevaisuudesta
https://www.hs.fi/kirjeenvaihtajat/art-2000010746667.html?utm_medium=pr…
-
Ihan sama se on myös suomessa, olen itse myös mies ja ikää noin 30 vuotta. Koen samaistuvani tuon hesarin jutun mieheen ja tosi hyvin siinä on sanottu. En ole itsekkään poliittinen ihminen vaan välillä äänestän sitä vähiten surkeinta puoluetta eli persuja.
Mitä mieltä olette tuosta hesasin artikkelista?
Kommentit (2234)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Keskustelu oli miehistä:
1. Normaalit miehet perustaa edelleen normaalisti perheitä ja käy normaalisti töissä.
2. Tilastot kertoo toisin.
3. Tilastot eivät kerro, ketkä ovat normaaleja ja ketkä eivät. Onhan sille syynsä, miksi toisilta työllistyminen ja perheen perustaminen onnistuu (edelleen) ja toisilta ei.
Eli painotit ja nyt et enää kehtaa myöntää asiaa, tai halusit sekoittaa keskustelua.
Nyt kiinnostaa kummasta on kyse ja miksi toimit kuten toimit."
Kommentti 1 ei ole minun kirjoittamani, ja keskustelut soljuvat asiasta toiseen. Minä vastasin siihen, että tilastot eivät kerro, kuka on normaali ja kuka ei. Mutta yhdentekeväähän se on, mitä minä sinulle vastaan, olethan jälleen luonut omat kuvitelmasi minun painotuksistani ja kehtaamisistani. Ei muuta kuin hyvää jatkoa sinne omaan maailmaasi.
Tulet si
Ylläripylläri: ketjussa on useita kommentoimassa!
-eri
Vierailija kirjoitti:
"Ihanat poikanne ovat naisten vihan kohteena. Jaksamista heille ja toivottavasti he nauttivat yksinäisestä elämästään."
Minun ihana poikani on naisen kasvattama, fiksu ja hieno mies. Hänellä on vaimo ja oma hieno pieni poika.
Työ kunnan palveluksessa ja oma pieni firma siinä sivussa missä vaimokin työskentelee.
Hän on kasvanut rakkauden ja hyväksynnän ilmapiirissä. Olen tukenut hänta ja opastanut häntä, olen antanut hänen löytää itse itsensä ja oman tiensä.
Nuorena hän tiesi että kotiin saa ja pitää aina tulla, oli mikä oli, eikä sellaista asiaa tapahtunut etteikö sitä olisi puhumalla selvitetty.
Rakkautta ja rajoja riitti.
Meillä on läheiset välit hänen, hänen vaimonsa ja poikansa kanssa. Hän ei koskaan tule hylkäämään perhettään ja lastaan kuten hänen isänsä teki. Oli varmasti parempi että häipyikin elämästämme, minkäänla
Ihan tiedoksi sinulle, nyt on puhe siitä seuraavasta sukupolvesta.
Miksi te kurtturuusut aina tungette pätemään kun puhe on nuorisosta.
"Naiset siis puolustautuvat kun tappavat omat vauvansa?
Melkoista."
Vauva ei ole kysynyt mammalta lupaa imeä tissiä ja mamma koki imettämisen raiskauksena ja koska kyseessä poikalapsi, oli viisainta ottaa tuo tuleva inkkeli ja naisvihaajahirviö hengiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alistaen ja pakottaen otatte naisilta, mitä haluatte. Konservatiivimiehet ovat siis rai skaajia. Hyvä tietää, osaa kiertää entistäkin kauempaa.
#miesvihanäkyväksi
*Miesten itsensä julistama totuus näkyväksi.
Ihan vilpittömästi, kiitos teille, jotka avoimesti tunnustatte tarkoitusperänne. Herää sinisilmäisimmätkin varomaan teitä.
Niin, ei ole mitään "miesten itsensä julistamaa totuutta"
Tuo väite ja siihen nojautuminen on tosiaan miesvihaa.
Niin, on se totuus, jota miehet julistavat.
"Otamme naisilta haluamamm
Tämän on saanut lukea useasta kommentista tässäkin ketjussa. Suoranaisia uhkauksia naisia vastaan.
Eri
Anna toki muutama esimerkki.
Ei tainnut löytyä joten siksi vain selität kuinka olet saanut lukea niitä...
"77 ihmistä Oslossa ja Utöyan saarella surmannut norjalainen Anders Behring Breivik saa vankilaan säkkikaupalla rakkauskirjeitä naisilta."
Niin? Oliko sulla jokin pointti tämän jakamisessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Keskustelu oli miehistä:
1. Normaalit miehet perustaa edelleen normaalisti perheitä ja käy normaalisti töissä.
2. Tilastot kertoo toisin.
3. Tilastot eivät kerro, ketkä ovat normaaleja ja ketkä eivät. Onhan sille syynsä, miksi toisilta työllistyminen ja perheen perustaminen onnistuu (edelleen) ja toisilta ei.
Eli painotit ja nyt et enää kehtaa myöntää asiaa, tai halusit sekoittaa keskustelua.
Nyt kiinnostaa kummasta on kyse ja miksi toimit kuten toimit."
Kommentti 1 ei ole minun kirjoittamani, ja keskustelut soljuvat asiasta toiseen. Minä vastasin siihen, että tilastot eivät kerro, kuka on normaali ja kuka ei. Mutta yhdentekeväähän se on, mitä minä sinulle vastaan, olethan jälleen luonut omat kuvitelmasi minun painotuksistani ja kehtaamisistani. Ei muuta kuin hyvää jatkoa sinne
Ylläripylläri: ketjussa on useita kommentoimassa!
-eri
Kas kun palstan omat mällírännít kertoo että täällä on vain yksi mies.
Vierailija kirjoitti:
"Naiset siis puolustautuvat kun tappavat omat vauvansa?
Melkoista."
Vauva ei ole kysynyt mammalta lupaa imeä tissiä ja mamma koki imettämisen raiskauksena ja koska kyseessä poikalapsi, oli viisainta ottaa tuo tuleva inkkeli ja naisvihaajahirviö hengiltä.
Onko parempi tapa hakata sitä seinään vai painaa veden alle kuten normaalisti tehdään?
Se tunne kun vauvan itku ja rimpuilu loppuu... siinä on pakko olla jotain maagista.
Vierailija kirjoitti:
"77 ihmistä Oslossa ja Utöyan saarella surmannut norjalainen Anders Behring Breivik saa vankilaan säkkikaupalla rakkauskirjeitä naisilta."
Katso minkä väitteen naiset esittivät. Tuolla kumottiin se.
Ja tuo on vain yksi esimerkki. Lisää saa pyydettäessä kauniisti.
"Ihan tiedoksi sinulle, nyt on puhe siitä seuraavasta sukupolvesta.
Miksi te kurtturuusut aina tungette pätemään kun puhe on nuorisosta."
Vanhoilla koppeloilla ei ole muutakaan tekemistä kun ainoa mies on ottanut hatkat ja kukaan toinen ei ole enää huolinut. Ja noita on täällä enemmän kuin tarpeeksi.
Toi kurtturuusu on muuten hyvin kuvaava nimitys näille.
"Pojallani on paljon ystäviä ja laaja tuttavapiiri, hän on ulospäinsuuntautunut ja positiivinen ja hänestä pidetään. Ei takuulla satuttaisi ikinä ketään."
Eli kilttimies, joka on mammojen mielestä kaikkein vaarallisin ja potentiaalisin hirviö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nämä miehet ovat niitä, jotka ottavat väkisin mitä haluavat. Naiset rakastavat heitä? In your dirty dreams."
Ja puhe ole miehistä, joilla on rahaa ja valtaa ja jotka aina saavat kauniita naisia puolisoksi ja rakastajattariksi. Miten Breivik liittyy asiaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaus kysymykseen miksi nainen ei pääse sairaalaan jne. Mun äitini pääsi sairaalaan vasta kun poliisit tulivat kun olin livahtanut naapuriin pyytämään apua. En tiedä kuinka yleistä mutta ainakin yksi vastaus kysymykseen. Nyt tietty jotenkin väännät tämänkin miesvihaksi tms. Isäni joutui lopulta mielisairaalaan ja äitini kävi läpi useamman leikkauksen että sai jalan sekä käden toimimaan. Mutta en vihaa miehiä, jäljet isän käytös jätti ja olin pitkään varovainen ja epäilevä. Nyt mulla on ihana mies ja perhe.
Eli äitisi vittuili jatkuvasti ja teki isäsi hulluksi. Pitihän se arvata.
Lähetimme sinulle dilleosaston piipaa-auton. Kestä hetki vielä, kohta pääset hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
"Pojallani on paljon ystäviä ja laaja tuttavapiiri, hän on ulospäinsuuntautunut ja positiivinen ja hänestä pidetään. Ei takuulla satuttaisi ikinä ketään."
Eli kilttimies, joka on mammojen mielestä kaikkein vaarallisin ja potentiaalisin hirviö.
Jep, siks sillä on kiva vaimo ja lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä olen kyllä itsekin ihmetellyt kun on näitä hulluja miehiä jotka on mieleltään häiriintyneitä tappajia, niin miksi naiset lähettelee niille mitään. Pitää olla näiden kirjoittelevien naistenkin päässä vikaa. Mutta outoja ihmisiä löytyy niin naisissa kuin miehistäkin.
Vierailija kirjoitti:
Naiset siis puolustautuvat kun tappavat omat vauvansa?
Melkoista.
Eivät ne ole parisuhteessa vauvansa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Siinä sanottiin ulospäinsuuntautunut ja positiivinen, ei katkera ja passiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkoista.
Missä oli puhe parisuhteesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä sanottiin ulospäinsuuntautunut ja positiivinen, ei katkera ja passiivinen.
Tunnen sekä kilttejä miehiä, että naisia ja yhteenkään ei sovi nuo piirteet. Taidat kuvailla omia pääominaisuuksiasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkoista.
Missä oli puhe parisuhteesta?
Vastaajan kommentissa, jota lainasit.
77 ihmistä Oslossa ja Utöyan saarella surmannut norjalainen Anders Behring Breivik saa vankilaan säkkikaupalla rakkauskirjeitä naisilta.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/2011082914282324