Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hs: Taistelu miesten tulevaisuudesta

Vierailija
26.10.2024 |

https://www.hs.fi/kirjeenvaihtajat/art-2000010746667.html?utm_medium=pr…

-

Ihan sama se on myös suomessa, olen itse myös mies ja ikää noin 30 vuotta. Koen samaistuvani tuon hesarin jutun mieheen ja tosi hyvin siinä on sanottu. En ole itsekkään poliittinen ihminen vaan välillä äänestän sitä vähiten surkeinta puoluetta eli persuja.

Mitä mieltä olette tuosta hesasin artikkelista? 

Kommentit (2234)

Vierailija
1301/2234 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku antaa konkreettisia esimerkkejä liittyen tuohon väittämään, että miehet eivät saa olla enää miehiä? Kuka estää miehiä olemasta miehiä, ja miten tämä tapahtuu? 

Jos mies katsoo yleisesti naisen suuntaan, häntä syytetään ahdistelusta ja r_iskauksesta.

Naiselle samaa ei tehdä.

Vierailija
1302/2234 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus kysymykseen miksi nainen ei pääse sairaalaan jne. Mun äitini pääsi sairaalaan vasta kun poliisit tulivat kun olin livahtanut naapuriin pyytämään apua. En tiedä kuinka yleistä mutta ainakin yksi vastaus kysymykseen. Nyt tietty jotenkin väännät tämänkin miesvihaksi tms. Isäni joutui lopulta mielisairaalaan ja äitini kävi läpi useamman leikkauksen että sai jalan sekä käden toimimaan. Mutta en vihaa miehiä, jäljet isän käytös jätti ja olin pitkään varovainen ja epäilevä. Nyt mulla on ihana mies ja perhe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1303/2234 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 35-vuotias mies, enkä löytänyt oikein mitään samaistumispintaa jutun mieheen.

No paljonko saat palkkaa työstäsi? Sinä tykkäät siitä että sukupuolet häivytetään pois? Olet tyytyväinen nykyiseen yhteiskuntaan etkä vaadi muutoksia?

Ap

Tienaan 3 500 €/kk, en ole huomannut sukupuolien häivyttämistä pois ja se että en koe samaistumispintaa artikkelin mieheen ei tarkoita sitä, että olisin tyytyväinen nykyiseen yhteiskuntaan saati kaipaisi muutoksia. Ylipäätään outo ajatuskulku, että vaihtoehtoina olisi vain tämä nykyisyys tai tuon parik

He ovat rakastettuja, eivät vihattuja. 

Vierailija
1304/2234 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Keskustelu oli miehistä:

1. Normaalit miehet perustaa edelleen normaalisti perheitä ja käy normaalisti töissä.

2. Tilastot kertoo toisin.

3. Tilastot eivät kerro, ketkä ovat normaaleja ja ketkä eivät. Onhan sille syynsä, miksi toisilta työllistyminen ja perheen perustaminen onnistuu (edelleen) ja toisilta ei.

Eli painotit ja nyt et enää kehtaa myöntää asiaa, tai halusit sekoittaa keskustelua.

Nyt kiinnostaa kummasta on kyse ja miksi toimit kuten toimit."

Kommentti 1 ei ole minun kirjoittamani, ja keskustelut soljuvat asiasta toiseen. Minä vastasin siihen, että tilastot eivät kerro, kuka on normaali ja kuka ei. Mutta yhdentekeväähän se on, mitä minä sinulle vastaan, olethan jälleen luonut omat kuvitelmasi minun painotuksistani ja kehtaamisistani. Ei muuta kuin hyvää jatkoa sinne omaan maailmaasi.

Vierailija
1305/2234 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 35-vuotias mies, enkä löytänyt oikein mitään samaistumispintaa jutun mieheen.

No paljonko saat palkkaa työstäsi? Sinä tykkäät siitä että sukupuolet häivytetään pois? Olet tyytyväinen nykyiseen yhteiskuntaan etkä vaadi muutoksia?

Ap

Tienaan 3 500 €/kk, en ole huomannut sukupuolien häivyttämistä pois ja se että en koe samaistumispintaa artikkelin mieheen ei tarkoita sitä, että olisin tyytyväinen nykyiseen yhteiskuntaan saati kaipaisi muutoksia. Ylipäätään outo ajatuskulku, että vaihtoehtoina olisi vain tämä nykyisyys tai tuon parik

Yksinäisestä? Miksi he olisivat yksinäisiä? Heillä on vanhemmat ja sisarukset, ystäviä ja sukulaisia. Tyttöystävät. Jonain päivänä vaimot ja lapset. 

Vierailija
1306/2234 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tiedän. Surullista. Mutta emme voi auttaa sairaudentunnotonta. Autistinen ehkä? Heikkolahjainen ilmeisesti ainakin. 

Mutta voimme yrittää pitää suomalaisista nuorista parhaamme mukaan huolta, etteivät muut päätyisi samaan jamaan kuin tämä kaveri."

Tai ihan vain ilkeä. Luonnehäiriöinen. Ei voi kuin suojata itsensä ja muut häneltä ja kaltaisiltaan.

Vierailija
1307/2234 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku antaa konkreettisia esimerkkejä liittyen tuohon väittämään, että miehet eivät saa olla enää miehiä? Kuka estää miehiä olemasta miehiä, ja miten tämä tapahtuu? 

Tätä olen itsekin ihmetellyt. Naisethan nimen omaan toivovat miehiltä miehekkyyttä. Ja jotkut miehet kokevat tämän ilmeisesti liikaa vaadituksi. En ymmärrä. 

Miehet, olkaa miehiä. Mitään muuta teiltä ei toivotakaan. 

Vierailija
1308/2234 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies katsoo yleisesti naisen suuntaan, häntä syytetään ahdistelusta ja r_iskauksesta.

Naiselle samaa ei tehdä.

Kaipaisin jotain yksityiskohtaisempaa ja konkreettisempaa esimerkkiä. 

Vierailija
1309/2234 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Normaalit miehet perustaa edelleen normaalisti perheitä ja käy normaalisti töissä.

3. Tilastot eivät kerro, ketkä ovat normaaleja ja ketkä eivät. Onhan sille syynsä, miksi toisilta työllistyminen ja perheen perustaminen onnistuu (edelleen) ja toisilta ei.

Eli painotit ja nyt et enää kehtaa myöntää asiaa, tai halusit sekoittaa keskustelua.

Kommentti 1 ei ole minun kirjoittamani, ja keskustelut soljuvat asiasta toiseen. Minä vastasin siihen, että tilastot eivät kerro, kuka on normaali ja kuka ei. Mutta yhdentekeväähän se on, mitä minä sinulle vastaan, olethan jälleen luonut omat kuvitelmasi minun painotuksistani ja kehtaamisistani. Ei muuta kuin hyvää jatkoa sinne omaan maailmaasi.

Tulet siis ohiksena väliin, et lue mihin vastataan ja sekoitat tarkoituksella keskustelua kun "hämmästelet" kuin sinulle vastataan.

Tyypillistä naisille.

Vierailija
1310/2234 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tienaan 3 500 €/kk, en ole huomannut sukupuolien häivyttämistä pois ja se että en koe samaistumispintaa artikkelin mieheen ei tarkoita sitä, että olisin tyytyväinen nykyiseen yhteiskuntaan saati kaipaisi muutoksia. Ylipäätään outo ajatuskulku, että vaih

Yksinäisestä? Miksi he olisivat yksinäisiä? Heillä on vanhemmat ja sisarukset, ystäviä ja sukulaisia. Tyttöystävät. Jonain päivänä vaimot ja lapset. 

Et selvästi tietä mitään mitä nuorille miehille on tapahtumassa  :)

Elä vain pilvilinnassasi.

Vierailija
1311/2234 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulet si

Älä nyt yleistä koskemaan kaikkia naisia. Eihän saanut yleistää.

Vierailija
1312/2234 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä olen itsekin ihmetellyt. Naisethan nimen omaan toivovat miehiltä miehekkyyttä. Ja jotkut miehet kokevat tämän ilmeisesti liikaa vaadituksi. En ymmärrä. 

Sinä et toivo vai kaikki naiset?

Onko sinulla näyttää valtakirja muilta naisilta?

Entä mikä sinulle on miehekkyyden määritelmä? Anna se yksiselitteisesti.

Vierailija
1313/2234 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommentti 1 ei ole minun kirjoittamani, ja keskustelut soljuvat asiasta toiseen. Minä vastasin siihen, että tilastot eivät kerro, kuka on normaali ja kuka ei. Mutta yhdentekeväähän se on, mitä minä sinulle vastaan, olethan jälleen luonut omat kuvitelmasi minun painotuksistani ja kehtaamisistani. Ei muuta kuin hyvää jatkoa sinne

Älä nyt yleistä koskemaan kaikkia naisia. Eihän saanut yleistää.

Faktan kertominen ei ole yleistämistä. Se on faktan kertomista

Vierailija
1314/2234 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*Miehiä paikataan sairaalassa useammin lähisuhdeväkivallan takia kuin naisia*

Tätähän sä jaksat jankuttaa, vaikka mitään dataa sulla ei todisteeksi ole esittää. Mä taas väitän, että jos noin on, se johtuu siitä että mies pääsee lähtemään sinne sairaalaan. Nainen ei pääse kun se fyysisesti vahvempi mies estää, joten naisten vammat jäävät hoitamatta ja kirjaamatta. Todistapa, ettei näin ole.

Missä nuo kaikki vammautuneet naiset oikein ovat? Eihän ne selviä edes duuniin ilman että koko maailma näkee heidän vammat. Entä kuka kokkaa kun nainen on vammautunut?<

Tietysti se on ihan heidän omaa syytään etteivät tee rikosilmoitusta ja mene hoidettavaksi kun heillä on veitsi selässä.

Mutt et viitsi avata? Vaikka sä väitit että nainen ei pääse lähtemään sairaalaan koska mies ei päästä...

Taisin juuri tositaa että se ei johdu siitä, aivan kuten pyysit.

Ole hyvä.

Akuutti väkivaltatilane päällä, pahoinpitelijä ei päästä hoitoon. Itse paikkaillaan pahimmat. Seuraavana tai sitä seuraavana päivänä katsotaan työkunto ja varoitellaan, että jos kerrot tai lähdet niin tapan sinut, lapset tai teidät kaikki. Siinäpä vaihtoehtoja.

Ole hyvä. Onko sulla nyt hyvä mieli tästä? Onko?

-eri

Vierailija
1315/2234 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä fakta tuo on? Ehkä jossain sinun pääsi sisällä. Yleistät ja levität naisvihaa.

Vierailija
1316/2234 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä fakta tuo on? Ehkä jossain sinun pääsi sisällä. Yleistät ja levität naisvihaa.

Sä et nyt tajua. Mikä tahansa kommentti kenestä tahansa miehestä on miesvihaa. Mikä tahansa naiseen tai naisiin kohdistuva haukkuminen, mustamaalaaminen, haventaminen jne. on pelkästään faktojen kertomista. Got it? Näin tämä maailma pyöri vuosisatoja ja näin se edelleen pyörii tuon miesvihahullun päässä.

Vierailija
1317/2234 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten meetoo-liike on katkeroittanut? Miehet? Ovatko miehet siis katkeria toisille miehille, kun ovat kohdelleet naisia huonosti?

Syyllistätte kaikkia miehiä siitä mitä yksi tekee.

Sama kun miehet alkaisivat haukkumaan naisia vain koska naiset tappavat vauvansa.

Not all women but always a women, vai mitä.

Jokainen tapettu vauva on liikaa. Mikä ihme naisia vaivaa kun ne tappaa vauvoja?

Naiset on saanu hoidettua tuohon diagnoosin. Vapaudu vankilasta kortti.

Raskausmasennus ja silleen, vaikka lapsi syntyi 12 vuotta sitten. Se oli päässyt krooniseksi.

Ei tuomiota, ei merkintää tilastoihin. Edelleen vain miehet ovat pahoja.

Eivät "saa mitään vapaudu vankilasta korttia." Miksi puhut asiasta, mistä.et mitään tiedä, tai sitten valehtelet. Vuodesta toiseen. Naiset saavat kyllä mielenhäiriöstä huolimatta myös tuomion. 

Vierailija
1318/2234 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*Miehiä paikataan sairaalassa useammin lähisuhdeväkivallan takia kuin naisia*

Tätähän sä jaksat jankuttaa, vaikka mitään dataa sulla ei todisteeksi ole esittää. Mä taas väitän, että jos noin on, se johtuu siitä että mies pääsee lähtemään sinne sairaalaan. Nainen ei pääse kun se fyysisesti vahvempi mies estää, joten naisten vammat jäävät hoitamatta ja kirjaamatta. Todistapa, ettei näin ole.

Missä nuo kaikki vammautuneet naiset oikein ovat? Eihän ne selviä edes duuniin ilman että koko maailma näkee heidän v

Akuutti väkivaltatilane päällä, pahoinpitelijä ei päästä hoitoon. Itse paikkaillaan pahimmat. Seuraavana tai sitä seuraavana päivänä katsotaan työkunto ja varoitellaan, että jos kerrot tai lähdet niin tapan sinut, lapset tai teidät kaikki. Siinäpä vaihtoehtoja.

Ole hyvä. Onko sulla nyt hyvä mieli tästä? Onko?

-eri

Cool story, pitikö ihan itse keksiä?

Tietysti piti, ei tuollaista missään tapahdu  :D

Vierailija
1319/2234 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et toivo vai kaikki naiset?

Onko sinulla näyttää valtakirja muilta naisilta?

Entä mikä sinulle on miehekkyyden määritelmä? Anna se yksiselitteisesti.

Taidat sijoittua autismin kirjolle. Burgerit tyypillisesti jäävät jumittamaan tuolla tavoin.

Vierailija
1320/2234 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten meetoo-liike on katkeroittanut? Miehet? Ovatko miehet siis katkeria toisille miehille, kun ovat kohdelleet naisia huonosti?

Syyllistätte kaikkia miehiä siitä mitä yksi tekee.

Sama kun miehet alkaisivat haukkumaan naisia vain koska naiset tappavat vauvansa.

Not all women but always a women, vai mitä.

Jokainen tapettu vauva on liikaa. Mikä ihme naisia vaivaa kun ne tappaa vauvoja?

Naiset on saanu hoidettua tuohon diagnoosin. Vapaudu vankilasta kortti.

Raskausmasennus ja silleen, vaikka lapsi syntyi 12 vuotta sitten. Se oli päässyt krooniseksi.

Ei tuomiota, ei merkintää tilastoihin. Edelleen vain miehet ovat pahoja.

Eivät "saa mitään vapaudu vankilasta korttia." Miksi puhut asiasta, mistä.et mitään tiedä, tai sitten valehtelet. Vuodesta toiseen. Naiset saavat kyllä mielenhäiriöstä huolimatta myös tuomion. 

Eivät saa tuomiota edes muista rikoksista.

Just oli lehdessä kuinka tyttö oli levitellyt 14-vuotiaasta pukkarissa salaa otettua alastonkuvaa. Ei tuomiota lapsipokesta.

Poika oltaisiin tuomittu kovimman mukaan ja sen nimi olisi pedarina joka lehdessä.