Nyt ymmärrän miksi monet kokee hiustenkuivaajan hyödyttömäksi
Valtaosa kuivaimista on ihan umpisurkeita! Ajattelin kerrankin keventää matkatavaroita ja jättää oman laitteen kotiin ajatuksella "ei se hotellin kuivain niin huono voi olla". Mutta olihan se. Hirveä meteli ja silti laite puhalteli vaan laiskasti pikkuisen lämmintä ilmaa eikä hiukset liikahtaneet milliäkään. Kunnollinen hiustenkuivaaja oikeasti PUHALTAA niin, että ilmavirran voimakkuus kaataa lähellä olevat kevyemmät esineetkin.
Kommentit (243)
jooojooojooojoooojojojojojojjj...
Kukaan ei pyytänyt sun mielipidettä, mutta kiitos kuitenkin.
Uimalassa sen huomaa. Mummot kuivaavat haituviaan ikuisuuden, niin että korvat soi jos ei käytä kuulokkeita.
miksei voi vaan pitää sovitusta kiinni..
En oikein seuraa, mitä yrität sanoa.
Hyvä mieli on puolet terveydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvoin tarvin. Käyn aikaisin illalla suihkussa, ja hiukset ehtii kuivua ennen nukkumaan menoa. Aamulla suoristusraudalla vetaisen kuntoon, kun on vähän taipuisuutta.
Ok. Mun hiukset on aamullakin vielä kosteat, jos en kuivaa niitä. Et ilmeisesti iltaisin poistu koskaan kotoa?
Ap
Pese aamulla ne. Eihän ne pään ja tyynyn välissä kuivu. Homehdutat tyynysi ja hankit ihottumaa.
Eipä oo tyynyt homehtuneet vaikka välillä vähän kosteilla hiuksilla menenkin nukkumaan. Mutta eipä mun hiukseni varsinaisesti pään ja tyynyn välissä olekaan, kyllä siinä on käsivarsi välissä.
No minä olen mennyt kaksi kertaa ulos märillä hiuksilla, ja molemmilla kerroilla vilustuin ja sairastuin flunssaan. Ja ihan suomalainen olen.
Sovitaanpa nyt niin, että teette kaiken väärin, teettepä miten tahansa. Jospa tämä turha länkytys turhasta aiheesta loppuisi.
Vierailija kirjoitti:
Harvoin tarvin. Käyn aikaisin illalla suihkussa, ja hiukset ehtii kuivua ennen nukkumaan menoa. Aamulla suoristusraudalla vetaisen kuntoon, kun on vähän taipuisuutta.
Miksi pitää olla suorat ? Kiharat kauniita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Mun hiukset on aamullakin vielä kosteat, jos en kuivaa niitä. Et ilmeisesti iltaisin poistu koskaan kotoa?
Ap
Joskus poistun, mutta en todellakaan pese hiuksia joka ilta vaan n 2-3 päivän välein, joten ei rajoita elämää. On minulla kuivain ja käytän tarvittaessa.
Eli joka toinen ilta kökötät kotona odottelemassa hiusten kuivumista.
En ole tuo jolle vittuilet, mutta kyllä mä ainakin voin lähteä kotoa märillä hiuksilla. En ymmärrä miksi teet asiasta kauhean ongelman.
Sama, ei mitään ongelmaa ole tulla uimahallista kesät talvet hiuksilla jotka on kuivattu pelkällä pyyhkeellä. Ja minulla on paksut hiukset välillä pitkät ja välillä pätkät. Hiustenkuivaajaa en tarvitse, mulla kuivuu hiukset ihan itsestään.
Nauti jokaisesta hetkestä, sillä se ei koskaan palaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi, olen ihan kade. Älä suotta suoristele. Mulle ei saa kikkaroita edes kampaaja, eikä väri tartu millään.
Sulle tässä kade pitää olla. Sulla on todella poikkeuksellisen vahvat ja terveet hiukset, kerta niihin ei saa edes kiharoita tai väriä tarttumaan. arvan, että liukkaat ja kiiltavät, sileät.
Vierailija kirjoitti:
Miksi taipuisa hius( laineet tai kiharat) Pitää suoristaa " kuntoon"? Kyllä se hiusten oma olomuoto on se oikea kunto ja kuumalla raudalla saat sen huonoon kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus poistun, mutta en todellakaan pese hiuksia joka ilta vaan n 2-3 päivän välein, joten ei rajoita elämää. On minulla kuivain ja käytän tarvittaessa.
Eli joka toinen ilta kökötät kotona odottelemassa hiusten kuivumista.
Miksi se olisi sulle ongelma, jos joku näin tekisi? Aika moni viettää kotona aikaa iltaisin. Sullako ei tätä mahdollisuutta ole? Sääli :(
Ehkä pitäisi mennä ulos kävelylle ja tuulettumaan.