Nyt ymmärrän miksi monet kokee hiustenkuivaajan hyödyttömäksi
Valtaosa kuivaimista on ihan umpisurkeita! Ajattelin kerrankin keventää matkatavaroita ja jättää oman laitteen kotiin ajatuksella "ei se hotellin kuivain niin huono voi olla". Mutta olihan se. Hirveä meteli ja silti laite puhalteli vaan laiskasti pikkuisen lämmintä ilmaa eikä hiukset liikahtaneet milliäkään. Kunnollinen hiustenkuivaaja oikeasti PUHALTAA niin, että ilmavirran voimakkuus kaataa lähellä olevat kevyemmät esineetkin.
Kommentit (243)
Pesen lähes aina hiukset vain aamulla ja teen kotona töitä.
Hiukset kuivuvat työpäivän aikana. Jos menen jonnekin tilaisuuteen, laitan paplarit päähän ja oon niillä päivän. Tarpeeksi isot, volyymia tulee
Vierailija kirjoitti:
Minä olen joka tapauksessa illat kotona, voin hyvin odottaa hiusten kuivumista. Mutta käytän kuivaajaa, koska sillä saan itselkeni kiharat.
Mutta joo, kuivaimissa on isoja eroja. Nykyään minulla on Dyson ja se kuivaa hiukset hetkessä.
Mulla on Dyson myös. Hankalan hiuslaadun ongelmat ovat poissa.
Tyyri esiintyy muinaisissa loitsuissa oravan toisintonimenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvoin tarvin. Käyn aikaisin illalla suihkussa, ja hiukset ehtii kuivua ennen nukkumaan menoa. Aamulla suoristusraudalla vetaisen kuntoon, kun on vähän taipuisuutta.
Ok. Mun hiukset on aamullakin vielä kosteat, jos en kuivaa niitä. Et ilmeisesti iltaisin poistu koskaan kotoa?
Ap
Joskus poistun, mutta en todellakaan pese hiuksia joka ilta vaan n 2-3 päivän välein, joten ei rajoita elämää. On minulla kuivain ja käytän tarvittaessa.
Eli joka toinen ilta kökötät kotona odottelemassa hiusten kuivumista.
Minä kökötän joka ilta. Mihin mun pitäis mennä illalla?
Vierailija kirjoitti:
Vain juntit käyttävät kuivaimia,Soo lääst season!t: per su
Minä kuivaan parran aina suihkun jälkeen. Pysyy ryhdikkäämpänä, ei ole sellainen teroristojen risuparta.
Tämä ei ole harjoitus, tervetuloa todellisuuteen!
Nostetaan että saataisiin lisää näitä teidän mahtavia ideoita
Mun hiukset ovat nätimmät, kun antaa niiden kuivua vapaasti. Kuivaan kuivaajalla yleensä vain silloin, kun käyn uimahallissa. Muutoin annan kuivaa. Tuolla aiemmin joku ihmetteli, eikö ole muuta elämää kuin kököttää kotona odottamassa hiusten kuivumista. No. Mä käyn suihkussa ennen kuin menen nukkumaan, ja enimmäkseen nukun kotona. Toki sitten, jos olen muualla yötä, hiukset kuivuvat sielläkin.
Varmasti hiuksista saisi hiustenkuivaimella kuivaamallakin kivat, jos niihin laittaisi jotain ainetta, mutta mä välttelen aineita. Hiukset tuntuvat ja haisevat oudolta, kun niihin laittaa kemikaaleja.
Vaikuttaa miehen kirjoittamalta...
100% ketjusta on tunteikasta olkiukkoilua ja projisointia
Kuivain ei ole vättämätön. Parempi kun hiukset kuivuvat itsestään. Näin olen aina tehnyt.
T. 54v.
P.S. Mulla on paksu ja taipuisa tukka