Nyt ymmärrän miksi monet kokee hiustenkuivaajan hyödyttömäksi
Valtaosa kuivaimista on ihan umpisurkeita! Ajattelin kerrankin keventää matkatavaroita ja jättää oman laitteen kotiin ajatuksella "ei se hotellin kuivain niin huono voi olla". Mutta olihan se. Hirveä meteli ja silti laite puhalteli vaan laiskasti pikkuisen lämmintä ilmaa eikä hiukset liikahtaneet milliäkään. Kunnollinen hiustenkuivaaja oikeasti PUHALTAA niin, että ilmavirran voimakkuus kaataa lähellä olevat kevyemmät esineetkin.
Kommentit (243)
Miksi uusi vuosi on kuin puu? - Koska se on vaihtuva ja joka vuosi se näyttää hieman erilaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvoin tarvin. Käyn aikaisin illalla suihkussa, ja hiukset ehtii kuivua ennen nukkumaan menoa. Aamulla suoristusraudalla vetaisen kuntoon, kun on vähän taipuisuutta.
Ok. Mun hiukset on aamullakin vielä kosteat, jos en kuivaa niitä. Et ilmeisesti iltaisin poistu koskaan kotoa?
Ap
Joskus poistun, mutta en todellakaan pese hiuksia joka ilta vaan n 2-3 päivän välein, joten ei rajoita elämää. On minulla kuivain ja käytän tarvittaessa.
Eli joka toinen ilta kökötät kotona odottelemassa hiusten kuivumista.
Kun on ollut päivän töissä, hoitanut kodin, perheen ja harrastukset, niin mihin helvettiin sitä pitäisi vielä illalla juosta??
eri
Huonon kuivaumen lisäksi ihmiset ei osaa kuivata. Mä saa hienon, sileän ja ilmavan tukan hiustenkuivaajalla ja isolla pyöröharjalla. Parempi kuin kampaajalta tullessa. Olen huomannut ettei kampaajatkaan osaa oikein föönata, päätä myöten lähmivät.
Vierailija kirjoitti:
Olen keski-ikäinen ja olen käyttänyt kuivaimta muistaakseni kerran.
No jos on harvat haivenet, ei ole tarvetta. Minulla on paksu tukka ja istun kupukuivaimen alla puoli tuntia tukanpesun jälkeen rullat päässä. Katson samalla tallenteita
Tai ehkä ap:lta vaan puuttuu huumorintaju.
Tuntuu, että olemme eri planeetalta.
Mäkin vasta ostin miesystävän luokse oman kuivaimen, ja panostin oikein Remingtoniin Pregon sijaan. Aivan kauhea kuivain! On niissä eroja.
Vierailija kirjoitti:
Huonon kuivaumen lisäksi ihmiset ei osaa kuivata. Mä saa hienon, sileän ja ilmavan tukan hiustenkuivaajalla ja isolla pyöröharjalla. Parempi kuin kampaajalta tullessa. Olen huomannut ettei kampaajatkaan osaa oikein föönata, päätä myöten lähmivät.
Mulle kampaaja koetti myydä pyöröharjaa, kun kuvailin föönaustaktiikkaani ja hän kutsui sitä kasana kuivaamiseksi. Hän itse kuitenkin föönasi hiukseni aivan lättäniksi päätä myöten, ja lutrasi lopuksi vielä öljyä viimeistelemään lättänyyden. Olen jatkanut kasana kuivaamista, mitä ikinä se tarkoittaakaan.
Pinta on vain pintaa... Et voi koskaan täysin tietää mitä sen kaiken pintakiillon alla muhii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvoin tarvin. Käyn aikaisin illalla suihkussa, ja hiukset ehtii kuivua ennen nukkumaan menoa. Aamulla suoristusraudalla vetaisen kuntoon, kun on vähän taipuisuutta.
Ok. Mun hiukset on aamullakin vielä kosteat, jos en kuivaa niitä. Et ilmeisesti iltaisin poistu koskaan kotoa?
Ap
Onko sulla jotain vikaa päässä, kun kuvittelet, että hiukset on PAKKO pestä illalla, VAIKKA on menossa johonkin?
Pese aamulla ensimmäiseksi, pöljä. Et sä mihinkään lähde kuitenkaan ennenkuin hiukset on kuivat, koska piirrät itsellesi kasvoja.
Mä pesen kun ehdin. Kun mulle sopii. Enkä föönaile. Menenpä NYT pesemään kun huomisaamuna on meno.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen keski-ikäinen ja olen käyttänyt kuivaimta muistaakseni kerran.
No jos on harvat haivenet, ei ole tarvetta. Minulla on paksu tukka ja istun kupukuivaimen alla puoli tuntia tukanpesun jälkeen rullat päässä. Katson samalla tallenteita
Kupukuivain+paplarit=Mirkku 85v.
Katsotko tallenteilta (VHS) Patakakkosta vai Karpolla on asiaa?
Vierailija kirjoitti: Tai ehkä ap:lta vaan puuttuu huumorintaju.
Ja äly
Vierailija kirjoitti:
Hiukset kuivuu ihan eri muotoon kuivaajalla. Jos hiukset jättää kuivumaan ne ovat kuin liimaantuneita toisiinsa kuivanakin.
Minulla ne ainakin menee aivan pörröön kuivaimella. Toisiinsa liimaantuneet on parempi. Mutta onkin kiharat, kuivaimet kai käy paremmin suoralle tukalle. Lisäksi kuivaamiseen menee tolkuttomasti aikaa, en jaksa. Menen kostealla tukalla nukkumaan vaikka ei suositella. Pesen tyynyä usein ja hiukset on aamulla hyvän näköiset ilman sen suurempaa laittoa.
Minulla on niin pitkät hiukset että niitten kuivaaminen föönillä on kamalaa. Joskus olen jonkun siivilän avulla yrittänyt, mutta siinä menee tosi kauan ja kädet väsyy. Pesen hiukset illalla niin etten ole enää menossa mihinkään, että ehtivät kuivua rauhassa. Kyllä siihen kuivumiseen aikaa menee aikaa, mutta sama kai se kun kotona kuitenkin on.
Hymysi tekee päivästäni paremman.
Yhh miten epäviehättävältä sä vaikutat :/.
Olipa viesti! Kiitos piristyksestä.
Hiustenkuivaajaa en käytä milloinkaan siihen tarkoitukseen mihin se on tehty. Hiukset kuivuvat paremman näköisiksi, kun ne pesun jälkeen vain harjalla muotoilee kuosiinsa ja antaa ajan hoitaa kuivauksen.