Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt ymmärrän miksi monet kokee hiustenkuivaajan hyödyttömäksi

Vierailija
25.10.2024 |

Valtaosa kuivaimista on ihan umpisurkeita! Ajattelin kerrankin keventää matkatavaroita ja jättää oman laitteen kotiin ajatuksella "ei se hotellin kuivain niin huono voi olla". Mutta olihan se. Hirveä meteli ja silti laite puhalteli vaan laiskasti pikkuisen lämmintä ilmaa eikä hiukset liikahtaneet milliäkään. Kunnollinen hiustenkuivaaja oikeasti PUHALTAA niin, että ilmavirran voimakkuus kaataa lähellä olevat kevyemmät esineetkin.

Kommentit (243)

Vierailija
1/243 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin tarvin. Käyn aikaisin illalla suihkussa, ja hiukset ehtii kuivua ennen nukkumaan menoa. Aamulla suoristusraudalla vetaisen kuntoon, kun on vähän taipuisuutta. 

Vierailija
2/243 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvoin tarvin. Käyn aikaisin illalla suihkussa, ja hiukset ehtii kuivua ennen nukkumaan menoa. Aamulla suoristusraudalla vetaisen kuntoon, kun on vähän taipuisuutta. 

Ok. Mun hiukset on aamullakin vielä kosteat, jos en kuivaa niitä. Et ilmeisesti iltaisin poistu koskaan kotoa?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/243 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain juntit käyttävät kuivaimia,Soo lääst season!t: per su

Vierailija
4/243 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski-ikäinen ja olen käyttänyt kuivaimta muistaakseni kerran.

Vierailija
5/243 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Mun hiukset on aamullakin vielä kosteat, jos en kuivaa niitä. Et ilmeisesti iltaisin poistu koskaan kotoa?

Ap

Joskus poistun, mutta en todellakaan pese hiuksia joka ilta vaan n 2-3 päivän välein, joten ei rajoita elämää. On minulla kuivain ja käytän tarvittaessa. 

Vierailija
6/243 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Joskus poistun, mutta en todellakaan pese hiuksia joka ilta vaan n 2-3 päivän välein, joten ei rajoita elämää. On minulla kuivain ja käytän tarvittaessa. 

Eli joka toinen ilta kökötät kotona odottelemassa hiusten kuivumista.

Vierailija
7/243 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi, olen ihan kade. Älä suotta suoristele. Mulle ei saa kikkaroita edes kampaaja, eikä väri tartu millään. 

Vierailija
8/243 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on totta että valtaosa hiustenkuivamista on surkeita, mutta kuka pakottaa ostamaan huonon? Netistä https://kodinkone.com/paras-hiustenkuivaaja/ löytyy vaikka mitä testejä ja vertailuja, missä on vertailtu että mikä on paras kuivain hiuksille.

Vierailija
9/243 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No riippuu miten pitkä hiukset on

Vierailija
10/243 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Märällä tukalla ei kannata mennä nukkumaan. Kosteus jää tuunuun ja sinne muodostuu hometta. 

Vierailija
11/243 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset kuivuu ihan eri muotoon kuivaajalla. Jos hiukset jättää kuivumaan ne ovat kuin liimaantuneita toisiinsa kuivanakin.

Vierailija
12/243 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuivailin ja föönailin, nykyään enääen. Hiukseni ovat nykyään ihanan kiiltävät ja terveet.

Vierailija
13/243 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Provo

Vierailija
14/243 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen joka tapauksessa illat kotona, voin hyvin odottaa hiusten kuivumista. Mutta käytän kuivaajaa, koska sillä saan itselkeni kiharat.

Mutta joo, kuivaimissa on isoja eroja. Nykyään minulla on Dyson ja se kuivaa hiukset hetkessä. 

Vierailija
15/243 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkasin kaljun niin ei tarvitse föönätä

Vierailija
16/243 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen keski-ikäinen ja olen käyttänyt kuivaimta muistaakseni kerran.

Keski-ikäinen mies?

Vierailija
17/243 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät paksut hiukset on pakko kuivata pesun jälkeen, ainoastaan kesähelteillä ne kuivuu itsestään ihan kivasti. Jos en kuivaa hiuksia syksyllä/talvella/keväällä niin vielä paleleekin.

Vierailija
18/243 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En ole tuo jolle vittuilet, mutta kyllä mä ainakin voin lähteä kotoa märillä hiuksilla. En ymmärrä miksi teet asiasta kauhean ongelman.

Vierailija
19/243 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä koen, koska mulla on luonnostaan erittäin korkean huokoisuuden hiuslaatu. Se imaisee veden sisäänsä hetkessä, mutta päästää myös pois hetkessä. Noin tunnissa on jo ihan ilmakuivuen täysin kuiva.

Vierailija
20/243 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kotonakin voi olla elämää :) joillakin on puoliso, lapsia, harrastuksia joita treenataan myös kotona kuten soittoharrastus.

Itse en kuivaa kuivaimella, tulee liian ilmavat hiukset. Voin lähteä ulos märillä hiuksillakin, mutta yleensä suihkun jälkeen puhtaana haluan jäädä kotiin. Italialainen kaveri on kauhuissaan miten voin ulkoilla märilläkin hiuksilla, koska ne sen mielestä jäätyy päähän ja katkeaa, sekä aiheuttaa flunssan :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan