Nyt ymmärrän miksi monet kokee hiustenkuivaajan hyödyttömäksi
Valtaosa kuivaimista on ihan umpisurkeita! Ajattelin kerrankin keventää matkatavaroita ja jättää oman laitteen kotiin ajatuksella "ei se hotellin kuivain niin huono voi olla". Mutta olihan se. Hirveä meteli ja silti laite puhalteli vaan laiskasti pikkuisen lämmintä ilmaa eikä hiukset liikahtaneet milliäkään. Kunnollinen hiustenkuivaaja oikeasti PUHALTAA niin, että ilmavirran voimakkuus kaataa lähellä olevat kevyemmät esineetkin.
Kommentit (243)
Jannu skodaa kopiksilla helmee!
Sekavaa selitystä mutta pointtini on että AV:lla vain arvaillaan millaisia olemme.
Kaikki eivät päästä lukemaan itseään kuin avointa kirjaa ja tällöin elämän vaikeudet jäävät muilta piiloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvoin tarvin. Käyn aikaisin illalla suihkussa, ja hiukset ehtii kuivua ennen nukkumaan menoa. Aamulla suoristusraudalla vetaisen kuntoon, kun on vähän taipuisuutta.
Ok. Mun hiukset on aamullakin vielä kosteat, jos en kuivaa niitä. Et ilmeisesti iltaisin poistu koskaan kotoa?
Ap
Itsellä on pitkät hiukset. Pesun jälkeen kiedon ne puuvillaiseen turbaaniin, se imee suurimman kosteuden. Vaihdan vielä toiseenkin turbaaniin. Sen jälkeen suihkutettava hoitoaine ja 5 min kuivaus kihartavalla kuivaimella. Turbaanit aina lomamatkoilla mukana. Hotelleissa ilmeisesti tason mukaan kuivaimet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on joka kerta hiukset kuivaneet ilman hiusten kuivanta. Kumma juttu.
Et taida käydä suihkun jälkeen ulkona?
Miksi pitäisi käydä suihkun jälkeen ulkona? En minä ainakaan silloin suihkuun mene, jos olen lähdössä jonnekin. Menen sitten kun tulen sieltä jostain kotiin. Vapaapäivinä saatan mennä vasta aamullakin.
Ja kun täällä nyt joku vouhkaa jatkuvasti homehtuvista tyynyistä, niin on ilmeisesti vaikea ymmärtää, että osalla meistä hiukset vaan kuivuvat nopeasti? Itselläni erittäin hento hiuslaatu (joo on rumat, en minä itse saanut hiuslaatuani valita) ja joskus on ollut jopa ongelma kun olisin halunnut illanviettoa varten föönata muotoilutuotteen kanssa, mutta siinä ajassa kun sain kylppärin ja itseni kunnolla kuivailtua ja dödöt kainaloon alkoivat hiukset olla jo liian kuivat minkään vaahtojen lisäilyyn, ja piti kostuttaa niitä uudelleen. :D Hiuksia on katsos erilaisia, kaikilla ei ole samanlaiset kuin juuri sinulla jolla kestää 10 tuntia kuivua jos ei föönaa. Ei mun hiukseni ole koskaan märät kun nukkumaan menen.
Mulle hiustenkuivaaja on hyödytön, koska hiukset kuivuu sitä ilmankin. Meillä ei myöskään ole esim kylppäriä, enkä tykkäisi pöllyttää hiuksia tuvassa.
Itse asiassa mulla taitaa olla kuivaaja jossain varastossa, mutta sen voisi viedä keräykseen. Kiitos muistutuksesta.
Liiku enemmän ja käytä vähemmän alkoholia
Kuulostat hieman katkeralta, kaikki ok?
Älä laita kaikkia munia samaan koriin.
Vierailija kirjoitti:
Olen keski-ikäinen ja olen käyttänyt kuivaimta muistaakseni kerran.
Sulla ei taida olla paljon hiuksia päässä.
Hyi olkoon oksettavaa.