Muistatko miten rakkaasi oli pukeutunut kun tapasitte? Entä sinä itse? Entä kuoriutuiko sammakosta prinssi - tai prinsessa? Rakastuitko siis
Muistatko miten rakkaasi oli pukeutunut kun tapasitte? Entä sinä itse? Entä kuoriutuiko sammakosta prinssi - tai prinsessa? Rakastuitko siis 'luuseriin'? Kuinka kauan sitten?
Kommentit (11)
Tästä nyt on kohta 34v aikaa, että ihan tarkkaa muistikuvaa ei kyllä ole, mutta veikkaan että hänellä oli kauluspaita ja farkut, tai puuvillahousut. Omia vaatteita en muista yhtään, jotain nyt päällä on ollut kun ravintolassa tavattiin. Tavallinen ihminen sieltä kuoriutui, ihan sekä hyvine että huonoine puolineen..
Minä muistan hyvin tarkkaan ainakin ulkovaattemme. Samalta kaudelta muistan paljon vaatteita. On jopa jäljellä pari yöpaitaa, jotka olen jättänyt ihan käyttämättä. Ne ovatkin todella kivoja. Voisin vaikka näyttää 'vastapuolelle'.
Ei ollut pukeutunut mitenkään. Tapasimme naturistien kesätapahtumassa Laukaalla vuonna 2020.
Muistan. Ihan tavalliset arkivaatteet oli molemmilla päällä ja samanlaisissa vaatteissa kuljetaan yhä. Kylään ja matkoille vähän siistimpää ja tyylikkäämpää sitten päälle.
Muistan. M: ruskeat samettihousut, ruskea-valkoruudullinen paita, ruskeat kengät ja vyö. N: valk.pusero, sinivalkoruudullinen minihame, valkoiset strechsaappaat. Vuosi oli 1976.
Muistan.
Hänellä oli päällä musta t-paita, lenkkarit, ja farkut.
Itselläni päällä verkkarit, ikivanhat lenkkarit ja valkoinen t-paita jossa kuvana eräs pelihahmo.
Aikaa tästä on 6 vuotta.
Muistan 4v. Rakastuin heti ensi silmäyksellä. Mustat leggingsit, valkoinen HH takki. Tumma tukka vedetty ponnarille. Punaiset kengät. Yhdes ollaan ja vauvaa odotellaan.
Puku päällä, vaaleansininen paita ja siihen sopiva solmio. Tuleva esimieheni joka suoritti työhaastattelun:)
Näyttää upealta vielä 28v myöhemminkin puvussa!
Nahkapuku ja kypärä päässä. Minulla hernekeiton vihreä (!) toppatakki.
Olin lakkovahtina v 86 Helsingin yliopiston yhdessä toimipisteessä kun hän ajoi porttikäytävään moottoripyörällä. Ihan lähelle, pyörä mun jalkojen väliin. Työkaverini veli jota en tuntenut. Edelleen hulluina toisiimme:)
"Muistatko miten rakkaasi oli pukeutunut kun tapasitte?"
Mikä tapaaminen? Mies ensin ihastuu paljastelevaan kaunottareen sëksuaalisesti, ja vain harvoin se tapahtuu salamana, ehditään tapaamaan useasti ennen rakastumista.
Muistan kaikista kaunottaristani sen, että he alkoivat pukeutumaan yhäti kevyemmin (paljastelevammin) sen jälkeen kun huomasivat että olin sëksuaalisesti kiinnostunut heistä, etenkin heidän paljaista koipi-reisistään.
Töissä me tavattiin. Ja kummallakin työvaatteet päällä.