Nyt ymmärrän miksi monet kokee hiustenkuivaajan hyödyttömäksi
Valtaosa kuivaimista on ihan umpisurkeita! Ajattelin kerrankin keventää matkatavaroita ja jättää oman laitteen kotiin ajatuksella "ei se hotellin kuivain niin huono voi olla". Mutta olihan se. Hirveä meteli ja silti laite puhalteli vaan laiskasti pikkuisen lämmintä ilmaa eikä hiukset liikahtaneet milliäkään. Kunnollinen hiustenkuivaaja oikeasti PUHALTAA niin, että ilmavirran voimakkuus kaataa lähellä olevat kevyemmät esineetkin.
Kommentit (243)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on joka kerta hiukset kuivaneet ilman hiusten kuivanta. Kumma juttu.
Ja aikaa meni vain 5 tuntia
Kuivasin tänään hotellissa hiukset
Minäkin koin sen turhaksi ja käytin vain joskus kun oli kiire. Mutta kun muutin nykyiseen asuntooni, jossa on talvella superkylmä, hiustenkuivaaja alkoi tuntua tarpeelliselta. Hiukset kuivuvat niin hitaasti ja märkä pää palelee niin kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Märällä tukalla ei kannata mennä nukkumaan. Kosteus jää tuunuun ja sinne muodostuu hometta.
Myös tyyny homehtuu
Minä ainakin laitan tyynyn päälle pyyhkeen, jos joudun menemään kostealla tukalla nukkumaan.
Ainakaan kaljut niitä ei tarvitse. HYödytön on heille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Märällä tukalla ei kannata mennä nukkumaan. Kosteus jää tuunuun ja sinne muodostuu hometta.
Myös tyyny homehtuu
Minä ainakin laitan tyynyn päälle pyyhkeen, jos joudun menemään kostealla tukalla nukkumaan.
Kai tajuat että se pyyhe on märkä ja home menee siitä tyynyyn
Vierailija kirjoitti:
Mä koen, koska mulla on luonnostaan erittäin korkean huokoisuuden hiuslaatu. Se imaisee veden sisäänsä hetkessä, mutta päästää myös pois hetkessä. Noin tunnissa on jo ihan ilmakuivuen täysin kuiva.
Mä luulen, että mulla on sama. Käyn suihkussa joka ilta noin klo20. Jätän tukan auki niin hiukseni ovat klo 21 jo lähes kuivat. Lisäyksenä tähän, että hiukseni ovat luonnonkiharat ja vyötäröön asti ja suhteellisen paksut. Ikinä en ole kuivaajaa tarvinnut tai käyttänyt. (Ainiin, paitsi silloin kun epäilin täitä ja yritin tappaa niitä päänahasta föönillä.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä koen, koska mulla on luonnostaan erittäin korkean huokoisuuden hiuslaatu. Se imaisee veden sisäänsä hetkessä, mutta päästää myös pois hetkessä. Noin tunnissa on jo ihan ilmakuivuen täysin kuiva.
Mä luulen, että mulla on sama. Käyn suihkussa joka ilta noin klo20. Jätän tukan auki niin hiukseni ovat klo 21 jo lähes kuivat. Lisäyksenä tähän, että hiukseni ovat luonnonkiharat ja vyötäröön asti ja suhteellisen paksut. Ikinä en ole kuivaajaa tarvinnut tai käyttänyt. (Ainiin, paitsi silloin kun epäilin täitä ja yritin tappaa niitä päänahasta föönillä.)
häh?
Ei ole turha kapistus. En kylläkään käytä hiusten kuivaamiseen. Pakastimen saa näppärästi sulatettua ja tulee kuivattua kunnolla joka kulma ja rako.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi kuivua noin nopeasti? Onko tukkasi siili?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole turha kapistus. En kylläkään käytä hiusten kuivaamiseen. Pakastimen saa näppärästi sulatettua ja tulee kuivattua kunnolla joka kulma ja rako.
No onpas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvoin tarvin. Käyn aikaisin illalla suihkussa, ja hiukset ehtii kuivua ennen nukkumaan menoa. Aamulla suoristusraudalla vetaisen kuntoon, kun on vähän taipuisuutta.
Oi, olen ihan kade. Älä suotta suoristele. Mulle ei saa kikkaroita edes kampaaja, eikä väri tartu millään.
Mun liuruhiukset on legit mössöä
Käytän, koska ei ole aikaa tuhlattavaksi.
En jaksa odottaa että hiukset kuivaantuisi niin siksi fööni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on joka kerta hiukset kuivaneet ilman hiusten kuivanta. Kumma juttu.
Ja aikaa meni vain 5 tuntia
Ai mulla meni 15 min
Vierailija kirjoitti:
Kauhean masentava ketju. Minulla on suht pitkät hiukset niin ohuet, että kuivuvat hetkessä enkä ole ikinä tarvinnut mitään kuivaajia. Luulin, että suurimmalla osalla on samanlainen hiuslaatu mutta olen ilmeisesti suomalaiseksikin harvinaisen ohuthiuksinen.
😂😂
Myös tyyny homehtuu