Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomessa syntyy lapsia vähiten lähes 200 vuoteen

Vierailija
24.10.2024 |

Eukkojen porsiminen on ennätysheikolla tasolla:

Suomesta on tullut ultramatalan syntyvyyden maa hyvin lyhyessä ajassa. Hämmentyneet tutkijat selvittävät vimmatusti, mitä ihmettä on tapahtumassa.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/kasittamaton-romahdus-suomessa-synty…

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei suomalaista lasta kannata tehdä alati kiristyvän työelämän orjaksi vaan hoitakoot m-muuttajat sen puolen. Meidän on aika poistua kunniakkaasti. Viimeinen sammuttaa valot.

Ei vaan m-muuttajat pitäisi laittaa kaikki töihin ja mitään tukia eivät saisi. Suomalaiset saisivat lisääntyä ja saisivat tukea siihen.

Vierailija
62/99 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hallitus leikkasi ansiosidonnaisen ja teki lisää komeroituneita naisia.

Me ollaan kotona. 

Kysykää kotoa treffeille.

Yksinäiset miehet ei näy tänne meidän naisten koteihin.

Ei ole rahaa lähteä mihinkään baariin tai pubiin.

Mietin just kaikkia harrastuksia mitä naisena voin tehdä talvella kotona sisällä esim. käsitöitä kuten kutominen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdollisille lapsille tulevaisuus näyttää pahalta, valtiolla miljarditolkulla velkaa, ei mitään luonnonvaroja tai uutta nokiaa joka tämän paikallaan polkevan valtion saisi taas jaloilleen. Maahanmuuttajia otetaan tuhansittain, vanhuksia paljon elätettävänä, sodanuhka, työllistyminen vaikeaa. kaikki on jotenkin menossa pelottavaan suuntaan. Olisi julmaa synnyttää tähän maailmaan uusia ihmisiä kärsimään kun itsekin toivoo pääsevänsä ajoissa pois.

Luovuttajan asenne.

Vierailija
64/99 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei suomalaista lasta kannata tehdä alati kiristyvän työelämän orjaksi vaan hoitakoot m-muuttajat sen puolen. Meidän on aika poistua kunniakkaasti. Viimeinen sammuttaa valot.

Man har avlägsnat sig värdigt. Viktor Ek skötte om det.

Vierailija
65/99 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ennen oli paremmin kun isä oli töissä ja äiti kotona lasten kanssa eikä tekemässä uraa.

Siihen tilanteeseen voi olla pakko palata jos mielii lisää vauvoja maahan.

Moni ihan haluaakin tehdä uraa eikä olla kotona.

Vierailija
66/99 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää muslimeita Suomeen niin 30v päästä Suomessa noudatetaan sharia lakia ja valta uskonto on islam.

Vierailija
67/99 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-studiolta pohja noteeraus eilen kun keskustelivat maahanmuutosta, kaikki vierailijat puolustivat maahanmuuttoa ja vastustajista ei ketään hyväksytty vasta väittelijöiksi. 

Vierailija
68/99 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A-studiolta pohja noteeraus eilen kun keskustelivat maahanmuutosta, kaikki vierailijat puolustivat maahanmuuttoa ja vastustajista ei ketään hyväksytty vasta väittelijöiksi. 

Ei mitään uutta.

Vierailija
69/99 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäisten suomalaisten verotus on vedetty niin tiukille, että lasten elatuksessa on tekemistä. Tällä hetkellä suomalaiset tavallaan elättävät ulkkareita, jotta he voivat lisääntyä Suomessa. 

Vierailija
70/99 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ennen oli paremmin kun isä oli töissä ja äiti kotona lasten kanssa eikä tekemässä uraa.

Siihen tilanteeseen voi olla pakko palata jos mielii lisää vauvoja maahan.

Kenet ajattelit pakottaa maksamaan tämän? Se, että on isä tuskin on tae työpaikasta että siellä "olemisesta" maksettaisiin edes se koti saati elätettäisiin äiti ja useampi lapsi. Uraa tekemässähän ei ollut kuin äidit. 

Onneksi tuollaista tilannetta ei ole Suomessa koskaan ollutkaan. Kyllä kotiäitejä on ollut suurissa määrin yläluokassa sata vuotta sitten ja maaltamuuttoaallon aikaan keskiluokassa. Mikään normi se ei ole koskaan ollut. 

Kannatettava ehdotus, jos haluaa vähemmän vauvoja. Kun ei tee sitä yhtäkään, niin välttyy tuolta kauhukuvalta jossa Uuno Turhapuro on Suomisen perheen isä.

Vierailija
71/99 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä on aivan mahotonta saada parisuhteeseen. Pelailu, hengailu ja älypuhelimella olemista menevät edellä. 

Vierailija
72/99 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää muslimeita Suomeen niin 30v päästä Suomessa noudatetaan sharia lakia ja valta uskonto on islam.

Jostain syystä tilastojen valossa heilläkin on syntyvyys laskenut nopeasti Suomessa. Kyseisen uskonnon edustajien perhekoko laskee pikavauhtia, kun syntyy enää keskimäärin 2,2 lasta. Tämä siis Suomessa. Muutos on ollut raju 5 vuoden sisään.

Vierailija
73/99 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on naisten käsissä. Meitä miehiä on turha syytellä. Vakka valitsee kantensa ja vakat ovat nirsoja. 

Vierailija
74/99 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä tilastojen valossa heilläkin on syntyvyys laskenut nopeasti Suomessa. Kyseisen uskonnon edustajien perhekoko laskee pikavauhtia, kun syntyy enää keskimäärin 2,2 lasta. Tämä siis Suomessa. Muutos on ollut raju 5 vuoden sisään.

Kuka on tilastoinut syntyvyyttä uskonnon mukaan? Mistä nuo luvut löytyvät?

Vierailija
75/99 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia on naisten käsissä. Meitä miehiä on turha syytellä. Vakka valitsee kantensa ja vakat ovat nirsoja. 

No mä en jaksais lapsen lisäksi hoitaa aikuisvauvaa. Mulle jo riitti 2 parisuhdetta sellaisten miesten kaa jotka ei tehnyt mitään kotitöitä, heitetään läppää kavereiden kaa aamusta iltaan, aina kuljetaan vaa verkkareissa ja lippiksessä, huudetaan ruokaa kun on nälkä.

Mä en jaksa tommosia aikuisteinejä katella. 90% miehistä on tollasia. 

Vierailija
76/99 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä en jaksais lapsen lisäksi hoitaa aikuisvauvaa. Mulle jo riitti 2 parisuhdetta sellaisten miesten kaa jotka ei tehnyt mitään kotitöitä, heitetään läppää kavereiden kaa aamusta iltaan, aina kuljetaan vaa verkkareissa ja lippiksessä, huudetaan ruokaa kun on nälkä.

Mä en jaksa tommosia aikuisteinejä katella. 90% miehistä on tollasia. 

Itse olen ryhtynyt aikuisteiniksi vasta nyt, kun omat lapset on lähes aikuisia. Nyt olen tehnyt osuuteni ja voin hengailla verkkareissa ja lippiksessä ja tehdä mitä huvittaa. Olen henkinen teini lopun elämääni.

Vierailija
77/99 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkuperäisten suomalaisten verotus on vedetty niin tiukille, että lasten elatuksessa on tekemistä. Tällä hetkellä suomalaiset tavallaan elättävät ulkkareita, jotta he voivat lisääntyä Suomessa. 

Suominaiset haluavat tehdä uraa, jotta voivat olla lisääntymättä, jotta voivat maksaa paljon veroja, jotta tänne hyväntahtoisuuttaan otettavat pakolaiset saavat lisääntyä mahdollisimman paljon.

Hyvä Suomi!

Vierailija
78/99 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisista tuli todella nirsoja ja sen miehet ei enää pääse treffeille tavis naisten kanssa. Siitä syystä ei synny parisuhteita joten ei voi lapsiakaan syntyä koska. Suomessa on maailman nirsoimmat naiset. Jokainen voi yrittää pyytää tavis naisia treffeille parisuhde mielessä mutta vain harva pääsee. Itse olen pyytänyt varmaan 50 naista vuoden aikana treffeille eikä ole kukaan kiinnostunut vaikka olen ihan alkoton työssä käyvä mies.

Vierailija
79/99 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0rpovalta ohjaa ehkäisemään. Lebensraumia

sompuille-                                                                                                                                                              vw vvv

Vierailija
80/99 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisista tuli todella nirsoja ja sen miehet ei enää pääse treffeille tavis naisten kanssa. Siitä syystä ei synny parisuhteita joten ei voi lapsiakaan syntyä koska. Suomessa on maailman nirsoimmat naiset. Jokainen voi yrittää pyytää tavis naisia treffeille parisuhde mielessä mutta vain harva pääsee. Itse olen pyytänyt varmaan 50 naista vuoden aikana treffeille eikä ole kukaan kiinnostunut vaikka olen ihan alkoton työssä käyvä mies.

Tekeydy ulkomaalaiseksi ja puhu hoono soomi, niin uskoisin, että flaksi alkaa käymään.