Suomessa syntyy lapsia vähiten lähes 200 vuoteen
Eukkojen porsiminen on ennätysheikolla tasolla:
Suomesta on tullut ultramatalan syntyvyyden maa hyvin lyhyessä ajassa. Hämmentyneet tutkijat selvittävät vimmatusti, mitä ihmettä on tapahtumassa.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/kasittamaton-romahdus-suomessa-synty…
Kommentit (99)
Koko maailmassa on väestönkasvu vähentynyt, eniten toki kaikkein rikkammissa maissa ja se on pelkästään hyvä asia.
Kun katsotte tänään julkaistavia ilmaston lämpenemislukuja, niin ei todellakaan maapallolla tule riittämään ruokaa eikä tilaa enemmälle väestölle. Nyt syntyvän lapsen elämä olisi vanhana asumista 3 astetta keskimäärin lämpimämmässä ilmastossa kuin nyt olemme. Ja jopa meillekin alkaa jo päästä kuuma ja kostea ilma etellämmästä. Lisäksi napajäätiköt sulavat kovaa vauhtia, eli maapallo kuumuu ja vähän hassustihan siinä käy eläin- ja ihmiskunnalle.
Antakaa nyt niiden lisääntyä, jotka haluavat.
Persu ei vihaa muslimeita, persu vihaa naisia, persu on kateellinen muslimeille ja siksi haukkuu heitä.
Mietitkö koskaan mitä petturi-urpo antoi persuille vastineeksi omien arvojen ja oman kansan pettämisestä?
Kokoomus antoi heille seksuaalisen orjuuden, kun ollaan kaikki eksistentiaalisen kriisin parissa seksuaalinen orjuutus alkaa.
Tämä tullaan perustelemaan huolella lisääntymisestä.
Persut puhuvat näistä haaveistaan ja suunnitelmistaan avoimesti keskenään, muistakaa että tyypillinen persu on narsistinen inceli mies joka vihaa naisia.
He eivät osaa sanoa tähän mitään vastaan joka ei ole valetta tai argumentointivirhe, koska ei ole mitään mitä voisi sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että pariutumismarkkinoiden siirtyminen deittisovelluksiin on johtanut naisten hypergamiaan ja tämän takia syntyvyys laskenut koska kärkitason p anomiehet ei halua isäksi.
Eli lyhyesti tiivistettynä naisten kasvanut pinnallinen nirsous syynä.
"Eli lyhyesti tiivistettynä miesten kasvanut pinnallinen nirsous syynä." Noin, korjasin virheellisen kommenttisi.
Vierailija kirjoitti:
Ai että nautin tästä! Olisiko miehet kannattanut kiittää ja näyttää kiitollisuutta naisten työstä? Nyt saatte nähdä miten se oli koko yhteiskunnan edellytys ;) Te vain pilkkasitte, halusitte vain poikia, uhositte miten naisten töitä ja aloja ei tarvita. Nyt maksatte hinnan naisvihastanne ja kilpaileva miesryhmä ottaa osanne.
En tee lapsia niin kauan kun vain miehillä on oikeus moniavioisuuteen, väkisinmakaamiseen, lapsen sukupuolen sanelemiseen, sukunimenjatkamiseen jne. Ja ei, pelkkä laillinen oikeus ei merkitse mitään jos kukaan ei sitä käytä. Minun nimeni markkina-arvo on alhainen. Niin kauan kun se on alhainen, en lapsia tee.
Mutta miksi asut Saudi-Arabiassa?
Ei suomalaista lasta kannata tehdä alati kiristyvän työelämän orjaksi vaan hoitakoot m-muuttajat sen puolen. Meidän on aika poistua kunniakkaasti. Viimeinen sammuttaa valot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään ajatellaan järjellä lasten tekoa. Suurin osa ei tee lapsia, koska ei halua omien lastensa kärsivän samalla tavalla mitä itse kärsii. Köyhyys on modernia orjuutta, harva unelmoi sitä lapsilleen.
Mutta 1800-luvulla, jolloin väestö kasvoi reippaasti, ei ainakaan nykymittapuin arvioiden ollut köyhyyttä.
Ennen vanhaan lapset myös kasvatettiin huolehtimaan itsestään ja sisaruksista jo pienestä pitäen, saattoi olla yli viisi lasta perheessä muttei samanlaista kuormitusta. Nykyään nuorilla aikuisilla yhä enemmän elämänhallintaongelmia ja syrjäytymistä. Sen siitä saa kun alkaa lapsilleen palvelijaksi.
Lapsia ei synny kun normaalit miehet eivät edes pääse treffeille naisten kanssa.
Nyt tehdään politiikkaa, että lapsia ei synny esim. lapsikorotukset poistettiin työttömyystuista.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tehdään politiikkaa, että lapsia ei synny esim. lapsikorotukset poistettiin työttömyystuista.
Työt on naisilla pätkätyötä.
Vierailija kirjoitti:
Lapsia ei synny kun normaalit miehet eivät edes pääse treffeille naisten kanssa.
Tämä on mun kokemus myös.
Aivan saatanallinen työ saada edes vastavuoroi en keskustelu aikaan omantasoisen suominaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on mun kokemus myös.
Aivan saatanallinen työ saada edes vastavuoroi en keskustelu aikaan omantasoisen suominaisen kanssa.
Minä kerroin kuinka teen jouluruoat ja joku mies heti sanoi, että ei halua jouluhössötystä oli heti ilkeä.
Hallitus leikkasi ansiosidonnaisen ja olen vain kotona, ei ole rahaa lähteä mihinkään.
Suomessa on komeroituneita naisia.
Vierailija kirjoitti:
Hallitus leikkasi ansiosidonnaisen ja olen vain kotona, ei ole rahaa lähteä mihinkään.
Suomessa on komeroituneita naisia.
Osa naisista on vain kotona. Eivät ole tinderissä eivätkä käy baareissa tai pubeissa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ennen oli paremmin kun isä oli töissä ja äiti kotona lasten kanssa eikä tekemässä uraa.
Siihen tilanteeseen voi olla pakko palata jos mielii lisää vauvoja maahan.
Ja miksi ihmeessä isä ei voi olla kotona, ja äiti tekemässä uraa? Kyllä minä voin jollekin ukkelille synnyttää, jos se hoitaa sen lapsen kokonaan ja maksaa yli puolet kuluista, kuten oletetaan olevan naisen osuus diilistä.
Vierailija kirjoitti:
Jos ongelmaan halutaan ratkaisua, on saatava komeita miehiä ulkomailta korjaamaan tilanne.
Naiset eivät todellakaan päästä maksamakkaran värisiä mikrokikkeleitä lähelleen, jotan lapsia ei vo syntyä.
Sitä paitsi kuka sellaisen kanssa edes haluaisi lasta hankkia!? Lapsi parka, mitkä geenit isän puolelta!
Halutaan kauniita lapsia joista kasvaa kaunottaria ja komistuksia. Korjataan suomalaisten geenejä parempaan suuntaan.
Leverpastej är mörkbrunt. Vad är leverkorv? Är det indianer och kineser som du är ute efter?
itellä ainaki vaikutti skitsofrenia lääkkeet orgasmi kykyyn. ja ämmäkin lähti pois diagnoosin jälkeen. että kiitti vaa terveydenhoito
Hallitus leikkasi ansiosidonnaisen ja teki lisää komeroituneita naisia.
Me ollaan kotona.
Kysykää kotoa treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisille lapsille tulevaisuus näyttää pahalta, valtiolla miljarditolkulla velkaa, ei mitään luonnonvaroja tai uutta nokiaa joka tämän paikallaan polkevan valtion saisi taas jaloilleen. Maahanmuuttajia otetaan tuhansittain, vanhuksia paljon elätettävänä, sodanuhka, työllistyminen vaikeaa. kaikki on jotenkin menossa pelottavaan suuntaan. Olisi julmaa synnyttää tähän maailmaan uusia ihmisiä kärsimään kun itsekin toivoo pääsevänsä ajoissa pois.
Finland är smockfullt av skog och vatten. Om inte det är naturresurser i dagens värld, så vad är?
Vierailija kirjoitti:
Hallitus leikkasi ansiosidonnaisen ja teki lisää komeroituneita naisia.
Me ollaan kotona.
Kysykää kotoa treffeille.
Yksinäiset miehet ei näy tänne meidän naisten koteihin.
Ei ole rahaa lähteä mihinkään baariin tai pubiin.
Ai että nautin tästä! Olisiko miehet kannattanut kiittää ja näyttää kiitollisuutta naisten työstä? Nyt saatte nähdä miten se oli koko yhteiskunnan edellytys ;) Te vain pilkkasitte, halusitte vain poikia, uhositte miten naisten töitä ja aloja ei tarvita. Nyt maksatte hinnan naisvihastanne ja kilpaileva miesryhmä ottaa osanne.
En tee lapsia niin kauan kun vain miehillä on oikeus moniavioisuuteen, väkisinmakaamiseen, lapsen sukupuolen sanelemiseen, sukunimenjatkamiseen jne. Ja ei, pelkkä laillinen oikeus ei merkitse mitään jos kukaan ei sitä käytä. Minun nimeni markkina-arvo on alhainen. Niin kauan kun se on alhainen, en lapsia tee.