Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yliksen maksullisuus oli virhe

Vierailija
24.10.2024 |

Nyt kaikki yhteiskunnan pohjasakka on valunut kunnioitettavien ihmisten alustoille postaamaan paskaöyhötystään. Missään ei voi keskustella mistään ilman että joku Veeti on vetämässä keskustelua mukanaan persehelvettiin. Saatana.

Kommentit (345)

Vierailija
221/345 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä aiheutat enemmän päästöjä kuin meidän Terttu että jos on pakko päästä ulisemaan niin hoida omat päästösi kuntoon niin minä hoidan Tertun.

Minä veikkaan, että sinä & Terttu aiheutatte enemmän päästöjä kuin minä, joten olisiko syytä katsoa peiliin? Tertun nyt voisi ihan ensimmäisen laittaa piikille, täysin turha hapentuhlaaja. Sut voidaan sentään säästää, en mä niin ankara ole.

Vierailija
222/345 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli se mukava tulla Ylikseltä tänne antaan vasta-argumenteja, koska kuulemma vassarit täällä tuuttasi vain yksipuolisesti omaa propagandaansa eikä kuulemma ollut hirveesti ketään, joka olisi sanonut vastaan.  Oli vaan pelkkiä "yes yes" tyyppejä. Olen tullut tänne jäädäkseni:) Ja olen monelle kaverillekin Ylikselle antanut vinkin, että "tällainen ketju on auki" ja tulkaapa pojat kommentoimaan:) Hihih. Ja tämä "pohjasakkalainen" on tekniikan DI.

Dippainssit nyt onkin pohjasakkaa 💅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/345 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kerran yliksellä mukava reissu,hienoja tuntureita vai oliko se sittenkin palliksella.

Vierailija
224/345 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin, missä kohtaa väitin, että yksittäinen koira saastuttaa yhtä paljon kuin yksittäinen katumaasturi? Aivan, en missään kohtaa. 

Minä sen sijaan totesin, että suomalaisista lemmikeistä syntyy vuosittain melko suuri ilmastopäästöerä, joka vastaa tietyn määränkatumaastureiden päästöjä. En muuta."

Nyt on semmonen pakitus päällä että ne kaikki katumaasturit on kohta Itämeressä että saadaan taas vähän jalansijaa.

Vierailija
225/345 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli se mukava tulla Ylikseltä tänne antaan vasta-argumenteja, koska kuulemma vassarit täällä tuuttasi vain yksipuolisesti omaa propagandaansa eikä kuulemma ollut hirveesti ketään, joka olisi sanonut vastaan.  Oli vaan pelkkiä "yes yes" tyyppejä. Olen tullut tänne jäädäkseni:) Ja olen monelle kaverillekin Ylikselle antanut vinkin, että "tällainen ketju on auki" ja tulkaapa pojat kommentoimaan:) Hihih. Ja tämä "pohjasakkalainen" on tekniikan DI.

Ei siellä ole mitään ketjuja av:sta, ei ole ollut oikeastaan koskaan. Olet täällä ainoastaan siksi, koska muut miehet ovat niin armottomia sinua kohtaan, jopa Ylilaudalla. Samaistut miehiin, jotka eivät halua samaistua sinuun. Täällä ollaan lempeämpiä. 

Vierailija
226/345 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Nyt täytyy kysyä, että mikä tää minä kuva oikein on? En ole moisesta kuullutkaan.

Ja tekee mieli kysyä, että miten sä niinku ajattelit mun itsetunnon repiä näin netin välityksellä ja vieläpä anonyymillä keskustelupalstalla? Kuulostaa aika harhaiselta ja mietinkin, että olisiko sun syytä ottaa yhteyttä jonnekin ammattilaiselle, kenen kanssa voisit puhua näistä sun suurellisista kuvitelmista?"

No etpä tietenkään, anna kun arvaan, kirjat on huijaamista, todelliset nerot ajattelee kaiken ite?

Se ongelma pyörän keksimisessä uusiks on et siinä meni alunperin yli 10000 vuotta.

Johan minä olen repinyt sitä niin pahasti että olet tehnyt itsestäsi julkisen klovnin, itsetunto ja oman arvontunto on seurausta siitä kuinka ylpeä AIDOSTI pystyt olemaan itsestäsi, se tulee olemaan aika vaikeaa kun on tehnyt itsestään klovnin.

Sinä voit valehdella minulle minkä tykkäät, jos valehtelet itsellesi tuhoat persoo

Jaaha, ja sieltä mentiin psykoosiin ja yli että heilahti. Jossain kohtaa meidän viestienvaihtoa ajattelin sun olevan sellainen perus vasurimamma, joka nyt vaan tykkää vängätä ajankuluksi nettipalstalla, mutta nyt muutaman viimeisimmän turauksen perusteella uskallan (jopa ilman ammattilaistaustaa) luokitella sulle yhden tai useammankin mielenterveyteen liittyvän diagnoosin. Pahoittelut tilanteestasi.

En myöskään koe syytä jatkaa tämän enempää, koska en saa mitään kiksejä vammaisen jallittamisesta.

Vierailija
227/345 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kas, sielläkö meni pohjasakaksi kutsuminen tunteisiin :DD Tervetuloa todistamaan AP:n alkuperäinen postaus todeksi, äijä (tai muija?) todellakin on profeetta. "Mitään järkevää keskustelua ei voida käydä koska Veetit vie kaikki yrityksen persehelvettiin."

Vierailija
228/345 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotko tosiaan tätä mielenterveyspotilaiden kokoontumispaikkaa. Kunnioitettavien ihmisten alustaksi???????

Kai tiesit että se kunnioitus pitää ansaita omalla käytöksellä ja toiminnalla eikä sitä saa kaupantekijäisinä?

Vierailija
229/345 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs tämän viestin pointti oli?

Että täällä on sellaista porukkaa, joille DI:t voi tulla näyttämään närhen munat? Ja että täällä jotenkin nautittaisiin näiden närhenmunien näkemisestä?

Kuule, pysykää siellä yliksellä. Ei tule niin paha mieli.

Kiistelemisestä nauttiminen kertoo jo sinänsä hyvin lapsellisesta mielestä. 

"Kognitiivinen kyvykkyys on avain avoimeen ja suvaitsevaiseen mieleen. Tämä tarkoittaa tutkimuksen mukaan sitä, että ihmiset, joilla on alhainen tai hyvin alhainen kognitiivinen kyvykkyys omaksuvat helpommin konservatiivisia arvoja, sillä ne tarjoavat ajatuksen järjestyksestä."

Vierailija
230/345 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotko tosiaan tätä mielenterveyspotilaiden kokoontumispaikkaa. Kunnioitettavien ihmisten alustaksi???????

Kai tiesit että se kunnioitus pitää ansaita omalla käytöksellä ja toiminnalla eikä sitä saa kaupantekijäisinä?

Se nyt on yks paskan hailee mitä ylisläiset kunnioittaa tai ei, nyt puhutaan tavallisista, kunnioitettavista ihmisistä.

Vierailija
231/345 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta maalitolppien siirtelyä taas. Totta hemmetissä lemmikkieläimistä aiheutuu päästöjä, mutta tämä lukema on noin prosentti Suomen kokonaispäästöistä. Liikenteen päästöt ovat puolestaan 20%. Joten argumenttisi on järjetön ja nyt pakittelet, koska et itse löydä enää mitään puolustaaksesi sitä. 

Ei mulla ole koskaan ollut mitään harhaluuloja, että suomalaiset lemmikit olisivat jokin super merkittävän iso päästöerä kokonaisuuden kannalta. Mutta minulta kysytään, niin täysin turha sellainen kuitenkin. Ja jos minulta kysytään, niin tästä syystä lemmikkejä voitaisiin verottaa moninkertaisesti lisää. Autoja kuitenkin tarvitaan liikkumiseen, niin ihmisten kuin tavaroidenkin. 

Miksi laitat minulle sanoja suuhun? Yrittäisi edes argumentoida kunnolla etkä lähtisi tuollaiseen säälittävään venkoiluun.

Vierailija
232/345 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Niin, missä kohtaa väitin, että yksittäinen koira saastuttaa yhtä paljon kuin yksittäinen katumaasturi? Aivan, en missään kohtaa. 

Minä sen sijaan totesin, että suomalaisista lemmikeistä syntyy vuosittain melko suuri ilmastopäästöerä, joka vastaa tietyn määränkatumaastureiden päästöjä. En muuta."

Nyt on semmonen pakitus päällä että ne kaikki katumaasturit on kohta Itämeressä että saadaan taas vähän jalansijaa.

Näytä minulle yksiselitteisesti kohta aiemmasta viestistäni, missä väitin, että yksi koira vastaa yhden katumaasturin vuosittaisia päästöjä? Et pysty, koska sellaista kohtaa et löydä.

Mene pois mun internetistä, olet häpäissyt itsesi.

Vierailija
233/345 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellasta maalitolppien siirtelyä taas. Totta hemmetissä lemmikkieläimistä aiheutuu päästöjä, mutta tämä lukema on noin prosentti Suomen kokonaispäästöistä. Liikenteen päästöt ovat puolestaan 20%. Joten argumenttisi on järjetön ja nyt pakittelet, koska et itse löydä enää mitään puolustaaksesi sitä. 

Ei mulla ole koskaan ollut mitään harhaluuloja, että suomalaiset lemmikit olisivat jokin super merkittävän iso päästöerä kokonaisuuden kannalta. Mutta minulta kysytään, niin täysin turha sellainen kuitenkin. Ja jos minulta kysytään, niin tästä syystä lemmikkejä voitaisiin verottaa moninkertaisesti lisää. Autoja kuitenkin tarvitaan liikkumiseen, niin ihmisten kuin tavaroidenkin. 

Miksi laitat minulle sanoja suuhun? Yrittäisi edes argumentoida kunnolla etkä lähtisi tuollaiseen säälittävään venkoiluun.

Tämän takia naiset eivät halua sinua tai mikromunaasi, kuka helvetti ajattelee kenenkään lemmikin olevan "turha päästöerä"? Yhteiskunnan pohjasakkaa, todellakin.

Vierailija
234/345 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia naiset eivät halua sinua tai mikromunaasi, kuka helvetti ajattelee kenenkään lemmikin olevan "turha päästöerä"? Yhteiskunnan pohjasakkaa, todellakin.

Tää on aina yhtä hauskaa kun naiset alistaa itse itsensä pelkiksi reijiksi. Ikään kuin naisella ei olisi mitään muuta annettavaa miehelle kuin reikänsä. Vai mitä muuta pitäisi päätellä siitä, että naiset kerta toisensa jälkeen yrittävät solvata eri mieltä olevia miehiä sen kautta etteivät nämä miehet saa sitä reikää naisilta? Naiset, te teette sen ihan itse. Miten teitä muka pitäisi kunnioittaa kun olette omastakin mielestänne pelkkiä reikiä?

Ja miksi oletat, että edes haluaisin laittaa peeeenikseni jonnekin naisen kusiseen suolenpätkään?

Vierailija
235/345 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on aina yhtä hauskaa kun naiset alistaa itse itsensä pelkiksi reijiksi. Ikään kuin naisella ei olisi mitään muuta annettavaa miehelle kuin reikänsä. Vai mitä muuta pitäisi päätellä siitä, että naiset kerta toisensa jälkeen yrittävät solvata eri mieltä olevia miehiä sen kautta etteivät nämä miehet saa sitä reikää naisilta? Naiset, te teette sen ihan itse. Miten teitä muka pitäisi kunnioittaa kun olette omastakin mielestänne pelkkiä reikiä?

Ja miksi oletat, että edes haluaisin laittaa peeeenikseni jonnekin naisen kusiseen suolenpätkään?

Öyh öyh, minimuna-apina öyhöttää taas yliksen inceliretoriikkaa, öyh. Onneksi olet hyväksynyt elämäsi tuhkamunana ja tulet elämään ilman minkäänlaista reikää, miehen tai naisen. Saavatpahan kunnian ihmiset olla rauhassa lemmikkiensä kanssa ilman että tarvtisee miettiä voiko sinua pitää vapaana niiden lähellä ilman valvontaa.

Vierailija
236/345 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öyh öyh, minimuna-apina öyhöttää taas yliksen inceliretoriikkaa, öyh. Onneksi olet hyvä

Haha, osui ja upposi! Mitäpä tuohon muuta voit tehdä kuin kaivaa sitä kuoppaasi entistä syvemmälle, mutta voin vakuuttaa, että taidat jo olla niin pitkällä ettei sieltä enää nousta. 

Katsos, tarkat ja terävät argumentit on sellaisia, että niihin ei oikein voi kontrata muuten kuin menemällä henkilökohtaisuuksiin ja nehän ei tällaisella anonyymillä palstalla tunnu missään. 

Terveisin, Ylis-pro

Vierailija
237/345 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"TaRkAt Ja TeRäVäT aRgUmEnT-" Tämä ole mikään jenkkien high schoolin väittelykerho :DDD Tää koko kommentti huokuu sitä että ottaisit Elon Muskilta poskeen heti jos saisit siihen tilaisuuden. Myötistä. Joku voisi jopa sanoa että cringeä.

Menen henkilökohtaisuuksiin koska toisin kun moni muu joka on yrittänyt takoa sun umpiluiseen kalloon mitään tolkkua siinä onnistumatta, musta sä olet helvetin tyhmä ihminen jolla on helvetin tyhmiä ajatuksia. Minkäänlaisella aivokapasiteetilla kykenisit häpeään, koska ei jeesus, ei saatana. "Lemmikit on turha päästöerä!!!" Sinä olet turha päästöerä, ainakin lemmikeistä on jotain iloa ja hyötyä.

Säälin äitiäsi, paskoit hänen kehonsa tunkeutuessasi ulos tähän maailmaan ja tuhlasit hänen parhaat vuotensa että susta kasvoi tollainen. Kerro terveisiä ja osanottoni.

Vierailija
238/345 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"TaRkAt Ja TeRäVäT aRgUmEnT-" Tämä ole mikään jenkkien high schoolin väittelykerho :DDD Tää koko kommentti huokuu sitä että ottaisit Elon Muskilta poskeen heti jos saisit siihen tilaisuuden. Myötistä. Joku voisi jopa sanoa että cringeä.

Menen henkilökohtaisuuksiin koska toisin kun moni muu joka on yrittänyt takoa sun umpiluiseen kalloon mitään tolkkua siinä onnistumatta, musta sä olet helvetin tyhmä ihminen jolla on helvetin tyhmiä ajatuksia. Minkäänlaisella aivokapasiteetilla kykenisit häpeään, koska ei jeesus, ei saatana. "Lemmikit on turha päästöerä!!!" Sinä olet turha päästöerä, ainakin lemmikeistä on jotain iloa ja hyötyä.

Säälin äitiäsi, paskoit hänen kehonsa tunkeutuessasi ulos tähän maailmaan ja tuhlasit hänen parhaat vuotensa että susta kasvoi tollainen. Kerro terveisiä ja osanottoni.

Ok. Annamme pisteitä tällä kertaa keskimääräistä innovatiivisemmin muotoillusta alatyylisestä ilmaisusta, mutta jäimme silti kaipaamaan jotain sisältöä ja sellaista erityistä "pihviä", mihin tuo tunneperäinen verbaaliulostus olisi tuonut jonkin tarkoituksen. Nyt meille jäi vaikutelma, että kirjoittaja halusi vain terapioida omia traumojaan ja purkaa pahaa oloaan, mutta keskustelupalstan syvin olemus on jäänyt hieman ellei jopa kokonaan vieraaksi käsitteen tasolla. Se on toki inhimillistä, että kaikille ei ole luotu tai tarjottu riittäviä kognitiivisen käsityskyvyn mahdollisuuksia. Such is life.

Mielelläni tulisin ja antaisin karvapalleroisellesi lopetuspiikin. Voisimme sitten jälkeenpäin yhdessä ottaa chai-lattet ja kilistellä ilmastonmuutoksen hyväksi tehdystä toimenpiteestä. Uskon että syvällä sisimmässäsi olet samaa mieltä ja kunhan aikaa hieman kuluu, niin alat nähdä ehdotukseni valoisan puolen ja kuinka sen kautta voisimme taas olla piirun verran lähempänä parempaa maailmaa. Sano ei turhille lemmikeille ja pelasta yhteinen planeettamme!

Vierailija
239/345 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielelläni tulisin ja antaisin karvapalleroisellesi lopetuspiikin.

Millä narukäsillä ja kynäniskalla? :DDD

Vierailija
240/345 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielelläni tulisin ja antaisin karvapalleroisellesi lopetuspiikin.

Millä narukäsillä ja kynäniskalla? :DDD

Ei se piikki nyt kovin paljoa paina etteikö sitä perus terve aikuinen jaksaisi kantaa ja pistellä.