Yliksen maksullisuus oli virhe
Nyt kaikki yhteiskunnan pohjasakka on valunut kunnioitettavien ihmisten alustoille postaamaan paskaöyhötystään. Missään ei voi keskustella mistään ilman että joku Veeti on vetämässä keskustelua mukanaan persehelvettiin. Saatana.
Kommentit (345)
Onnistuisiko siis ylisuhmiksia harhauttamaan luulemaan, että heidän tärkeät asiansa olisi täällä jotenkin merkityksellisiä? Jos vain kävisi jokaisessa typerässäkin ketjussa kehumassa miten hienon kakan oletkin saanut aikaan ja sitten jatketaan asiallisia keskusteluja muualla? Kävisi vaikka puppispöljän ketjussa sanomassa ou jee ja i d i O o tti pysyisi tyytyväisenä omassa idarikerjussaan 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei kerää mainostajia koska se ei vuosiin edes ottanut mainostajia sinne."
Niin, on se jännä... 🤔 Ettekös te öyhötä silläkin että lukijamäärät on samat kuin hesarilla, mutta hesarissa sentään halutaan mainostaa?
On se jännä. 🤔 Aivan kun kertoisi alustan laadusta.
Mainostajat ja sananvapaus ei vaan ihan periaatteesta sovi samaan paikkaan. Ei siinä mitään sen kummempaa ole.
Aijjaa. Olin lukevinani ihan äsken tästä ketjusta, kun joku ylisveeti hehkutti USA: ihanaa sananvapautta. Eikö se onneton ole ollenkaan huomannut, että USA on varsin markkinavetoinen yhteiskunta, jossa mainostaja on jumala?
Vierailija kirjoitti:
Oli se mukava tulla Ylikseltä tänne antaan vasta-argumenteja, koska kuulemma vassarit täällä tuuttasi vain yksipuolisesti omaa propagandaansa eikä kuulemma ollut hirveesti ketään, joka olisi sanonut vastaan. Oli vaan pelkkiä "yes yes" tyyppejä. Olen tullut tänne jäädäkseni:) Ja olen monelle kaverillekin Ylikselle antanut vinkin, että "tällainen ketju on auki" ja tulkaapa pojat kommentoimaan:) Hihih. Ja tämä "pohjasakkalainen" on tekniikan DI.
Olen aina tiennyt, että DI:t ovat tavattoman lapsellista ja yksinkertaista porukkaa, mutta nythän tuo totuus julistettiin ihan itsensä DI:n rintaäänellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei kerää mainostajia koska se ei vuosiin edes ottanut mainostajia sinne."
Niin, on se jännä... 🤔 Ettekös te öyhötä silläkin että lukijamäärät on samat kuin hesarilla, mutta hesarissa sentään halutaan mainostaa?
On se jännä. 🤔 Aivan kun kertoisi alustan laadusta.
Mainostajat ja sananvapaus ei vaan ihan periaatteesta sovi samaan paikkaan. Ei siinä mitään sen kummempaa ole.
Aijjaa. Olin lukevinani ihan äsken tästä ketjusta, kun joku ylisveeti hehkutti USA: ihanaa sananvapautta. Eikö se onneton ole ollenkaan huomannut, että USA on varsin markkinavetoinen yhteiskunta, jossa mainostaja on jumala?
Keskityn positiivisiin asioihin silloin kun tarkastellaan vähemmän huonoja kulttuureja kuten Usa ja Suomi. Nämä kokemukset olen kerännyt Venäjällä, Afrikassa, Etelä-Amerikassa ja Aasiassa paljon matkustaneena. Ihanneyhdyskuntia on vaikea löytää tästä maailmasta.