Yliksen maksullisuus oli virhe
Nyt kaikki yhteiskunnan pohjasakka on valunut kunnioitettavien ihmisten alustoille postaamaan paskaöyhötystään. Missään ei voi keskustella mistään ilman että joku Veeti on vetämässä keskustelua mukanaan persehelvettiin. Saatana.
Kommentit (345)
Vierailija kirjoitti:
Itse käsken Ylikseltä aina tänne porukkaa, kun vassari tehnyt kivan aloituksen;) Olen tullut jäädäkseni tänne. Liian yksipuolista keskustelua oli aiemmin ja liikaa yes yes tyyppejä. Ollaan hyvä vastavoima vasureille ikuisesti:)
Missä kohtaa? Tuollaisia lankoja ei ole eikä ole ollut. Tiedän itse laudan käyttäjänä. Tiedän myös, että olet täällä vain siksi, koska laudalla sinut kiusattaisiin hengiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse käsken Ylikseltä aina tänne porukkaa, kun vassari tehnyt kivan aloituksen;) Olen tullut jäädäkseni tänne. Liian yksipuolista keskustelua oli aiemmin ja liikaa yes yes tyyppejä. Ollaan hyvä vastavoima vasureille ikuisesti:)
Eli tykkäät olla sillä puolella joka tekee huonoja päätöksiä ja on tyhmä ihan vain siksi koska periaate?
Neuvostoliitto, Pohjois-Korea ja Kuuba sanoo moi! Toimiko setti ja oliko hyviä päätöksiä?
Siihen asti kunnes sun kaltaset taliaivot päätti olla tasa-arvoisempia kuin muut, ja ahneudensekaisella tyhmyydellä romutti koko homman
Kommunismia/äärivasemmistolaisuutta on kokeiltu kymmeniä ja kymmeniä kertoja viimeisen sadan vuoden aikana, mutta kertaakaan sitä himmeliä ei ole saatu toimimaan ja aina on päädytty melko nopeasti diktatuuriin. Voisiko olla, ettei se vain toimi? Tavallaan ihan kliffa ajatus paperilla, mutta käytännön tasolle vietynä hommat kusee huolella ihan joka kerta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noniin, parisataa kommenttia ketjussa, jonka taso vahvistaa ap:n aloituksen.
No tämä. Ei saatana mikä sirkus. 1€ maksu ja mobiilitunnistautuminen niin nousee kynnys tällaiselle perseilylle ja Veetit siirtyy muualle.
Ja jäljelle jää pelkkä vasuriantifanttien tumppurinki jossa ei erimieltä olevaa ajatusta pääse kuulemaan ja jossa nuo vasurit on selvästi onnellisimmillaan kun kukaan ei haasta ajatuksia vahingossakaan. Eli käytännössä kuin uskonnollisen kultin telttakokous.
Jos et pysty keskustelemaan asiallisesti omalla nimellä niin ole keskustelematta.
Sananvapaus koskee myös niitä tyhmiä ajatuksia ääneen lausuttuna/kirjoitettuna.
Sananvapaus ei tarkoita että muilla on velvollisuus kuunnella ja lukea kaikkia niitä ajatuksia, varsinkaan jos periaatteesta on pakko kiukutella ja spämmätä jokaista ketjua paskalla joka ei niihin kuulu.
Yhtä lailla meillä on sananvapaus sanoa että se mitä teillä on sanottavaa ja miten toimitte on perseestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tykkäät olla sillä puolella joka tekee huonoja päätöksiä ja on tyhmä ihan vain siksi koska periaate?
Neuvostoliitto, Pohjois-Korea ja Kuuba sanoo moi! Toimiko setti ja oliko hyviä päätöksiä?
Siihen asti kunnes sun kaltaset taliaivot päätti olla tasa-arvoisempia kuin muut, ja ahneudensekaisella tyhmyydellä romutti koko homman
Sellaista se demokratia on. Joskus kansa haluaa asioita mitä sinä tai joku muu ei kannata. Parempi onni
Oottepas te veetit kovia masokisteja, jos kurjuus ja leikkaaminen on asioita joita te haluatte. Ja varsinkin kun näitä asioita toteutetaan pelkästä tyhmyydestä. Mutta toisaalta ainaisessa naisen puuttessa sossutuilla olette varmasti jo askeettiseen elämään tottuneita
Jos sun identiteetti perustuu tyhmyyden ympörille, niin ehkä siinä vaiheessa olisi parempi käydä äidiltä kysymässä, että ottaako sut vielä takaisin mistä olet tullukkin
Mun identiteetti perustuu vapaudelle. Annan myös sulle mahdollisuuden olla eri mieltä ja kannattaa totalitarismia.
Menikö wokesuvakilla tunteisiin kun teidät puhuttiin yliksellä suohon? =D
Tulit sitten tänne itkemään? HAha!
Vierailija kirjoitti:
Jos sun identiteetti perustuu tyhmyyden ympörille, niin ehkä siinä vaiheessa olisi parempi käydä äidiltä kysymässä, että ottaako sut vielä takaisin mistä olet tullukkin
Mun identiteetti perustuu vapaudelle. Annan myös sulle mahdollisuuden olla eri mieltä ja kannattaa totalitarismia.
Ehehe, tekopyhä poju. Väität olevas vapaa, mutta vuodet menee kumminkin palstan, sossun ja naisenpuutteen vankina:DD
Vierailija kirjoitti:
Ja meillä on vapaus olla kuuntelematta mitä teillä on sanottavaa vaikka sen saatte sanoakin. Sanoisitte sen edes jossain missä se on aihekohtaista eikä jokaisessa ketjussa ikinä mikä ei edes liity asiaan.
Sananvapaus ei tarkoita että muilla on velvollisuus kuunnella ja lukea kaikkia niitä ajatuksia, varsinkaan jos periaatteesta on pakko kiukutella ja spämmätä jokaista ketjua paskalla joka ei niihin kuulu.
Yhtä lailla meillä on sananvapaus sanoa että se mitä teillä on sanottavaa ja miten toimitte on perseestä.
Nyt sä alat olla asian ytimessä. Tässähän me nimenomaan keskustellaan vapaasti, sinä ja minä sekä muutkin. Ei sun ole pakko keskustella tai lukea täällä.
Mun ideaali sananvapaudesta liittyy toki enemmän valtiotason lakeihin ja kuinka niiden kautta kavennetaan mielipiteenvapautta täällä Suomessa. Mun ihanne on sellainen hyvin laaja jenkkityylinen sananvapaus. Mutta demokratiassa kansalaiset voivat tosiaan päättää myös toisinkin, kuten olemme kotimaassamme nähneet mm. uskonrauhan ja kiihottaminen kansanryhmää lakien kohdalla. Ehkä tulevaisuudessa nämä mielestäni turhat lainkohdat poistetaan :)
Vierailija kirjoitti:
ei kukaan siellä teidän paskasangossa halua hengata, mutta teikäläisillä on kova tarve ryömiä tänne levittämään pahaa oloanne
Vierailija kirjoitti:
Täällä on ehkä yksi, korkeintaan kaksi Veetiä jotka roolipelaa "pro-ylisläisiä" (myötistä). Siitä en tiedä mitä mitä te muka-fiksut kullannuput harrastatte siellä minne kuuluttekin, mutta ei kukaan normaali, itseään kunnioittava ihminen halua keskustella teidän kanssa, saatika sitten itse Yliksellä. Sehän on tämän koko ketjun pointtikin, että pysyisitte siellä omienne joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehehe, tekopyhä poju. Väität olevas vapaa, mutta vuodet menee kumminkin palstan, sossun ja naisenpuutteen vankina:DD
Jos tuo auttaa sinua tuntemaan pienen ilonpilkahduksen elämässäsi, niin anna mennä vaan näpyttele lisää. Ei se mun omaa elämää mitenkään hetkauta. Täällä ollaan kaikki anonyymejä ja sikäli tasa-arvoisia keskustelijoita, jotka eivät tiedä tai tunne toisiaan. Mut tosiaan, jatka vain, jos se saa sulle paremman mielen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noniin, parisataa kommenttia ketjussa, jonka taso vahvistaa ap:n aloituksen.
No tämä. Ei saatana mikä sirkus. 1€ maksu ja mobiilitunnistautuminen niin nousee kynnys tällaiselle perseilylle ja Veetit siirtyy muualle.
Ja jäljelle jää pelkkä vasuriantifanttien tumppurinki jossa ei erimieltä olevaa ajatusta pääse kuulemaan ja jossa nuo vasurit on selvästi onnellisimmillaan kun kukaan ei haasta ajatuksia vahingossakaan. Eli käytännössä kuin uskonnollisen kultin telttakokous.
Jos et pysty keskustelemaan asiallisesti omalla nimellä niin ole keskustelematta.
Sananvapaus koskee myös niitä tyhmiä ajatuksia ään
Äitis oli perseestä. :D
Paljonko täällä mahtaa oikeasti olla ylikseltä paenneita? Epäilen, että ap kyllä luuhaa yöt yliksellä ja on täällä vaan naisten perässä. Mutta paljonko on muita, jotka oikeasti hylkäsivät yliksen?
Ap siirtyy ylikselle viimeistään klo 23.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja meillä on vapaus olla kuuntelematta mitä teillä on sanottavaa vaikka sen saatte sanoakin. Sanoisitte sen edes jossain missä se on aihekohtaista eikä jokaisessa ketjussa ikinä mikä ei edes liity asiaan.
Eikös tässä ketjussa nimenomaan käsitellä näitä tämän palstan sisältöön liittyviä asioita? Jos ei tähän ketjuun sovi, niin minnes sitten, herranen aika!
Vierailija kirjoitti:
Täällä on nykyään moderointi täysin vuoden 1933-1945 hallinnon tasolla! Miehiä saa haukkua mielinmäärin mut teepäs aloitus kuinka kranttuja lihavat palstamammat on niin ketju poistuu nanosekunnissa
Jos ei muuta ylpeydenaihetta ole kuin haukkua lihavia ja olla itse laiha, on kyllä todella säälittävä tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei kukaan siellä teidän paskasangossa halua hengata, mutta teikäläisillä on kova tarve ryömiä tänne levittämään pahaa oloanne
Hyvää oloa levitän. Sepäs tuntuu wokehomoja ärsyttävän.
"Mun ihanne on sellainen hyvin laaja jenkkityylinen sananvapaus."
Eli... tehdään Suomesta kehitysmaa koska se toimii niin hyvin jenkeilläkin? Miksi vihaat Suomea?
Vierailija kirjoitti:
Edelleen, missä kohtaa? Kun tuollaisia lankoja ei vieläkään ole. Laudallahan ei haluta puhua av:sta.
Haaste: tee tästä lanka Satunnaiselle ja katso mitä tapahtuu. Tiedän, ettet uskalla koska saat siellä liian pahasti turpaasi.
Onneksi lihavat kuolee siinä kolmikymppisinä lihavuuteensa aiheuttamiin sairauksiin. Kranttuus on toki omassa päässä mainio selitys yksinäisyyteesi.