Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yliksen maksullisuus oli virhe

Vierailija
24.10.2024 |

Nyt kaikki yhteiskunnan pohjasakka on valunut kunnioitettavien ihmisten alustoille postaamaan paskaöyhötystään. Missään ei voi keskustella mistään ilman että joku Veeti on vetämässä keskustelua mukanaan persehelvettiin. Saatana.

Kommentit (345)

Vierailija
181/345 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että koska Hitler keksi laittaa puolueensa nimeen sosialistit, propagandasyistä, sinä et edes viitsinyt googlata että miksi, vaan nielit tämän äärioikeiston salaliittosivuilla levitetyn väitteen, että sosialistit on nasseja?

Suomen koulujärjestelmä on missannut jotkut yksilöt pahan kerran.

Voi jumaleisson, että Suomen nuoriso on tyhmää...

Ja sinä luulit, että minä tosissani väitin (tai uskon) että natszit oli tosiasiallisesti vasemmistoa? Kunhan heitin sen sellaisena humoristisena esimerkkinä kuinka sanat eivät aina pidäkään paikkaansa. 

Pitäiskö sun mennä jonnekin kertaamaan sitä luetun ymmärtämistä?

Vierailija
182/345 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tämäkin palsta voisi olla maksullinen. Se karsisi paskat pois. Vaikka edes 1 e/kk, niin samalla saa henkilöllisyyden tietoon kun maksaa. 

hyvää kyttäystä, tulee mieleen venäjä kiina pkorea

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/345 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mhm... eli sinä et toisinsanoen ihan oikeasti pysty enää ymmärtään politiikkaa propagandan alta.

Sinäkin olet nyt natsîen puolella vaikka arvosi on vasemmalla, ihan niinkun siinä esimerkissä jota juuri käytit itse.

Mä olen samaa mieltä aikasemman kans, vttu sä olet tyhmä.

Minä olen talouspoliittisesti vasemmalla, mutta arvopoliittisesti en. Mikä tässä on näin vaikeaa ymmärtää?

Oisko toi tyhmyys syynä siellä päässä...kunhan mietin.

Se että sinä et tunnu ymmärtävän että vain talouspolitiikka on politiikaa.

Hallituksen ainoa työ on käyttää yhdessä kerätyt varat omien eduksi, muut tarkoitukset on korruptiota.

Sinä valitset sivuuttaa koko politiikan kulttuuri-ilmiön vuoksi.

Minä olen aivan absoluuttisen varma että sinä olet se tyhmä meistä, teet päätöksiä tunteilla etkä järjellä ja myönnät sen, se on tyhmää.

Vierailija
184/345 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että koska Hitler keksi laittaa puolueensa nimeen sosialistit, propagandasyistä, sinä et edes viitsinyt googlata että miksi, vaan nielit tämän äärioikeiston salaliittosivuilla levitetyn väitteen, että sosialistit on nasseja?

Ja sinä luulit, että minä tosissani väitin (tai uskon) että natszit oli tosiasiallisesti vasemmistoa? Kunhan heitin sen sellaisena humoristisena esimerkkinä kuinka sanat eivät aina pidäkään paikkaansa. 

Ditto, taas tartuit lillukanvarsiin kun pointti oli liian vaikea nieltäväks tai edes keskuteltavaks.

Vierailija
185/345 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä tämä tämä!

Ihan oikeesti, miten miedän nuoret miehet sais ymmärtään tän?

Ne on ihan täysin pelolla vietävissä kun pässit narussa.

Juuri näin. Miten saisimme suomalaiset nuoret miehet ymmärtämään, että kotimaan täyttäminen afrikkalaisilla ja lähi-itäläisillä on avain onneen?

Voi kunpa ne nuoret miehet vain tajuais äänestää vasemmistoa ja Suomesta saataisiin Somalia...

Muistatko kun ihan äsken olit olevinasi olkiukoista ja nokkeluudesta?

Kukaan ei halua Suomesta somaliaa, vasemmistossa on herätty haittoihin jo vuosikymmen sitten, ne samat ihmiset jotka hyötyy siitä että ne on huijannut sut mukaansa on niitä jotka tuo tänne mustia miehiä halvaks työvoimaks.

Kyllä se oli eri kirjoittaja joka noista olkiukoista paasasi. Minähän en väittelyissä mistään säännöistä välitä.

Hahaha, nytkö ne on vasurit, jotka haluaa hillitä maahanmuuttoa kehitysmaista? Kaikki näppikselle, saatana! Ei sitä tarvii kun selata vähän somea/mediaa ja huomaa, että ihan samanlainen "ref ugees welcome" mantra siellä on vasurimädättäjillä meneillään kuin aina ennenkin.

Vierailija
186/345 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä se oli eri kirjoittaja joka noista olkiukoista paasasi. Minähän en väittelyissä mistään säännöistä välitä."

Joo tiedetään, sun narsismin voimin kaikki valeet muuttuu todeks maagisesti, eikai siinä tarvi mistään välittää kun et ymmärrä mitään kuitenkaan, tahalteen.

Oot naurettavin prinsessa koko maassa.

Vierailija
187/345 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että jos sanot jotain, se pitäisi jotenkin telepaattisesti ymmärtää, että et tarkoita sitä?

Myönnä vaan suoraan, että olit uskonut persujen väitteisiin nasseista ja sosialisteista.

Kiva, jos nyt tutkit asiaa, mutta älä puhu höpöjä. Se on persunassejen hommaa se.

Vierailija
188/345 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei jätkät, jos pystytte pitään keskustelun tason edes tämmöisellä tasolla ja spämmi ja muiden ketjujen terrorisointi loppuu niin minä pystyn elään sen kans terrorisoimatta teitä.

: ]

Vierailija
189/345 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkö et oikeasti ymmärrä mikä tässä tekstissä on vialla?

Siis oikeasti, mieti jos toi ois jonkun muun kirjottama sua vastaan, näyttäiskö se reilulta ja asialliselta?

Mä annan sulle vihjeen, sinulla ei ole mitään sanottavaa, se on muista vikaa etsivää siansaksaa jonka perustana on trust me bro.

Mikä tuossa siis oli "väärin" sun makuusi? Ihan tutkittua tietoa nämä hiilijalanjäljet ja mistä eri asioista niitä aiheutuu. En minä sille mitään voi, jos se saa sun peppusi kutiamaan, mutta sun täytyy vain yrittää pärjätä.

Minusta sinulla ei ole mitään sanottavaa ja horiset vain omia ennakkoluulojasi ja piehtaroit omassa mädättäjäkuplasi marinoimissa teeseissä. Sad.

Vierailija
190/345 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö et oikeasti ymmärrä mikä tässä tekstissä on vialla?

Siis oikeasti, mieti jos toi ois jonkun muun kirjottama sua vastaan, näyttäiskö se reilulta ja asialliselta?

Mä annan sulle vihjeen, sinulla ei ole mitään sanottavaa, se on muista vikaa etsivää siansaksaa jonka perustana on trust me bro.

Mikä tuossa siis oli "väärin" sun makuusi? Ihan tutkittua tietoa nämä hiilijalanjäljet ja mistä eri asioista niitä aiheutuu. En minä sille mitään voi, jos se saa sun peppusi kutiamaan, mutta sun täytyy vain yrittää pärjätä.

Minusta sinulla ei ole mitään sanottavaa ja horiset vain omia ennakkoluulojasi ja piehtaroit omassa mädättäjäkuplasi marinoimissa teeseissä. Sad.

Mhm... eli nyt meni niin tunteisiin että narsistinen venkoilu alkoi?

Kasva aikuiseks, vttu sä olet tyhmä.

Mä osaan kans alkaa epäreiluks ja ilkeäks jos sä välttämättä haluat, minä olen metsä, lakkaa huutamasta jos huuto ei miellytä.

Vierailija
191/345 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallituksen ainoa työ on käyttää yhdessä kerätyt varat omien eduksi, muut tarkoitukset on korruptiota.

Minä olen aivan absoluuttisen varma että sinä olet se tyhmä meistä, teet päätöksiä tunteilla etkä järjellä ja myönnät sen, se on tyhmää.

Ok. Kirjoitat, että "vain talouspolitiikka on politiikkaa" joten en usko meillä olevan edellytyksiä jatkaa kovinkaan hedelmällistä keskustelua. 

Voidaan sopia, että we agree to disagree.

Tsemppiä! Jotenkin mulla on sellainen kutina, että tarviit sitä elämässäsi enemmän kuin minä.

Vierailija
192/345 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että jos sanot jotain, se pitäisi jotenkin telepaattisesti ymmärtää, että et tarkoita sitä?

Myönnä vaan suoraan, että olit uskonut persujen väitteisiin nasseista ja sosialisteista.

Kiva, jos nyt tutkit asiaa, mutta älä puhu höpöjä. Se on persunassejen hommaa se.

Ootko koskaan kuullut termeistä kuten huumori ja etenkin sarkasmi?

Taidat olla sellainen autisti. Tervetuloa ylikselle, siellä niitä riittää vänkäämässä normaaleille ihmisille täysin päivänselvistä asioista.

Vierailija
193/345 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

9 vuotta, 100 vuotta. Ihan samanlaisia muutoksia ehtii tapahtua. Sisällissodan aikaiset demarit ovat kaikki kuopattu, mutta persuissa häärää yhä samoja naamoja kuin sen Sipilän hallitusteatterin aikaan.

Pitäisikö kaikilla olla samat ihmisoikeudet? Pitäisi. Suomessa ollaan erittäin kranttuja sen suhteen keille tarjotaan tukia, persut ja kokoomus ratsastavat tällä t.paikanhakijoiden tuilla pelottelulla leikatakseen myös k.suomalaisilta tukia. Sinä olet yksi heidän hyödyllisistä idiooteistaan ja nytkin istut vapaaehtoisesti sahaamassa omaa oksaasi.

Ilmaston kannalta on isompia ongelmia, joihin myös E.kapina tuo huomiota (ja kyllä, radikaalikin ympäristöaktivismi tutkitusti auttaa ihmisiä tukemaan ympäristötoimia ja luonnonsuojelua). Maailmanlaajuisella tasolla pahimmat syntiset ovat isot öljyfirmat ja Suomen tasolla metsäteollisuuden jatkuva luonnon tuhoaminen. Lemmikkikysymys on tyypillinen öyhöjen suosima lillukanvar

"Koko maailma Suomen kukkarolle". Sellaista liiottelua taas siellä. Persut ja kokkarit kiittää&kumartaa trollitehtaansa lähettilään toimia.

Tuo lemmikkiväite ei pidä paikkaansa. Suomessa on yhteensä noin 1,5 miljoonaa koiraa ja kissaa. Näiden osuus Suomen päästöistä on prosentin luokkaa, mikä tarkoittaa että koiran hiilipäästöt ovat neljännes henkilöauton vastaavista. Kotimaan liikenne tuottaa vuodessa 9,4 miljoonaa CO2-ekvivalenttitonnia ja Suomen kokonaispäästöt ovat 47,8 miljoonaa CO2-ekvivalenttitonnia. Eli noin 20% luokkaa.

Toki eläimistä, kuten kaikesta muustakin koituu päästöjä, mutta näitäkin voidaan karsia. Merkittävin päästönaiheuttaja lemmikkien kohdalla on ravinto - tässäkin on mahdollista siirtyä ympäristöystävällisempään suuntaan mikä on alkanut näkyä kauppojen hyllyillä.

Sama pätee toki autoihinkin - niidenkin kanssa on mahdollista siirtyä ympäristöystävällisempään suuntaan.

Mutta vielä kerran: hengitä ettet saa aneurysmaa.

Vierailija
194/345 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. Kirjoitat, että "vain talouspolitiikka on politiikkaa" joten en usko meillä olevan edellytyksiä jatkaa kovinkaan hedelmällistä keskustelua. 

Tsemppiä! Jotenkin mulla on sellainen kutina, että tarviit sitä elämässäsi enemmän kuin minä.

Kerros mulle sitten miten käytännössä toi kulttuuripuoli toteutuu kun tehdään politiikkaa?

Äänestämisen ympärillä sillä on merkitystä, mutta sen merkitys lakkaa välittömästi kun aletaan itse töihin.

Miksi tämä on sinulle liian vaikeaa ymmärtää että se kulttuuri puoli on kirjaimellinen show? Vain sillä mitä siellä vallassa ollessa tehdään on väliä ja se on puhtaasti pelkkää rahabkäyttöä, kaikki muu on vaaleihin liittyvää showta.

Vierailija
195/345 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä osaan kans alkaa epäreiluks ja ilkeäks jos sä välttämättä haluat, minä olen metsä, lakkaa huutamasta jos huuto ei miellytä.

Vielä kun saisit edes sen yhden argumentin näihin sun viesteihin jotenkin liimattua, niin sut voisi ottaa jonain muuna kuin pelkkänä trollina.

Vierailija
196/345 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerros mulle sitten miten käytännössä toi kulttuuripuoli toteutuu kun tehdään politiikkaa?

Mä osaan vastata tuohon, tyhmän ihmisen on vaikea erottaa puheiden ja tekojen merkitystä ja arvottaa niitä oikein.

Se on helpompaa uskoa selitykset niiltä joihin haluaa uskoa, joiden kanssa on samalla puolella, kun se että heiltä odottaa vastuuta sanomisistaan tekemisten muodossa.

Ja koska ihmistä on helpompi huijata kun saada se uskomaan et se on tullut huijatuks, huijatuks tuleminen on noloa ja vaikeaa myöntää.

Mä opin tän kantapään kautta kun luulin olevani fiksumpi kun oonkaan.

Vierailija
197/345 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. taitaa olla pohjasakan asiantuntija, kenties omasta kokemuksestaan...

Vierailija
198/345 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä kun saisit edes sen yhden argumentin näihin sun viesteihin jotenkin liimattua, niin sut voisi ottaa jonain muuna kuin pelkkänä trollina.

Onhan niitä siellä, se että sinä onnistut aina väistään ne ja tarttuun epäolennaiseen kun et pärjää ei poista niiden olemassaoloa, vain sinun uskottavuuden.

Jos sinä alat vttumaiseks ja epäasialliseks, minä revin sun minä kuvan ja itsetunnon repaleiks ja nöyryytän julkisesti.

Kohtele muita niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan.

Vierailija
199/345 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliksen???? sinä olet pohjasakkaa,oikea suomenkielen raiskaaja.

Vierailija
200/345 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä osaan vastata tuohon, tyhmän ihmisen on vaikea erottaa puheiden ja tekojen merkitystä ja arvottaa niitä oikein.

Se on helpompaa uskoa selitykset niiltä joihin haluaa uskoa, joiden kanssa on samalla puolella, kun se että heiltä odottaa vastuuta sanomisistaan tekemisten muodossa.

Ja koska ihmistä on helpompi huijata kun saada se uskomaan et se on tullut huijatuks, huijatuks tuleminen on noloa ja vaikeaa myöntää.

Mä opin tän kantapään kautta kun luulin olevani fiksumpi kun oonkaan."

Kiitos, et sinä ihan hirveän tyhmä voi tän tason introspektiolla ja rehellisyydellä olla <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi