Yliksen maksullisuus oli virhe
Nyt kaikki yhteiskunnan pohjasakka on valunut kunnioitettavien ihmisten alustoille postaamaan paskaöyhötystään. Missään ei voi keskustella mistään ilman että joku Veeti on vetämässä keskustelua mukanaan persehelvettiin. Saatana.
Kommentit (345)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielelläni tulisin ja antaisin karvapalleroisellesi lopetuspiikin.
Millä narukäsillä ja kynäniskalla? :DDD
Ei se piikki nyt kovin paljoa paina etteikö sitä perus terve aikuinen jaksaisi kantaa ja pistellä.
Niin, perusterve aikuinen.
Niin?
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä huikeeta tykitystä tämä ketju parhaimmillaan!
Ja modeja kiinnosti kuin kilo paskaa x)
Itse käsken Ylikseltä aina tänne porukkaa, kun vassari tehnyt kivan aloituksen;) Olen tullut jäädäkseni tänne. Liian yksipuolista keskustelua oli aiemmin ja liikaa yes yes tyyppejä. Ollaan hyvä vastavoima vasureille ikuisesti:)
https://www.vauva.fi/anna-palautetta
Tänne voi laittaa palautetta, kuinka palsta saadaan parannettua. Turhaa täällä itkeä kun ei täällä modet ikinä lue mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sellaista anonyymiä keskustelupalstaa, jossa olisi oikeasti modet? Tarkoitan että nämä täällä häiriköivät iigorit sun muut estettäisiin, ja keskustelu säilyisi asiallisena.
Onko sinusta asiallista keskustelua vain sellainen, mikä myötäilee omia näkemyksiäsi ja pysyy ruotsalaisen diskuteeraavana/kädenlämpöisenä?
Entä mitä mieltä olet näistä monista reality-ohjelmien keskusteluista, joissa mammojen jutustelu osallistujista lähentelee ja osin ylittää kunnianloukkauksen rajat? Ihan ok, kun ne ei kuitenkaan ole persujuttuja tai miesten naisvihaa?
Toivon kysymykseeni asiallisia vastauksia, en tarvitse vastakysymyksiä, kiitos.
Sinä saat toivoa vaikka dubailaista sheikkiä paskomaan päällesi, mutta minua sinun
Kommenttien taso on huikea..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noniin, parisataa kommenttia ketjussa, jonka taso vahvistaa ap:n aloituksen.
No tämä. Ei saatana mikä sirkus. 1€ maksu ja mobiilitunnistautuminen niin nousee kynnys tällaiselle perseilylle ja Veetit siirtyy muualle.
Ja jäljelle jää pelkkä vasuriantifanttien tumppurinki jossa ei erimieltä olevaa ajatusta pääse kuulemaan ja jossa nuo vasurit on selvästi onnellisimmillaan kun kukaan ei haasta ajatuksia vahingossakaan. Eli käytännössä kuin uskonnollisen kultin telttakokous.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä. Ei saatana mikä sirkus. 1€ maksu ja mobiilitunnistautuminen niin nousee kynnys tällaiselle perseilylle ja Veetit siirtyy muualle.
Ja jäljelle jää pelkkä vasuriantifanttien tumppurinki jossa ei erimieltä olevaa ajatusta pääse kuulemaan ja jossa nuo vasurit on selvästi onnellisimmillaan kun kukaan ei haasta ajatuksia vahingossakaan. Eli käytännössä kuin uskonnollisen kultin telttakokous.
Jos et pysty keskustelemaan asiallisesti omalla nimellä niin ole keskustelematta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia naiset eivät halua sinua tai mikromunaasi, kuka helvetti ajattelee kenenkään lemmikin olevan "turha päästöerä"? Yhteiskunnan pohjasakkaa, todellakin.
Tää on aina yhtä hauskaa kun naiset alistaa itse itsensä pelkiksi reijiksi. Ikään kuin naisella ei olisi mitään muuta annettavaa miehelle kuin reikänsä. Vai mitä muuta pitäisi päätellä siitä, että naiset kerta toisensa jälkeen yrittävät solvata eri mieltä olevia miehiä sen kautta etteivät nämä miehet saa sitä reikää naisilta? Naiset, te teette sen ihan itse. Miten teitä muka pitäisi kunnioittaa kun olette omastakin mielestänne pelkkiä reikiä?
Ja miksi oletat, että edes haluaisin laittaa peeeenikseni jonnekin naisen kusiseen suolenpätkään?
Öyh öyh, minimuna-apina öyhöttää taas
Mitäs tässä enää on ihmiselle sanottavissa, jolla voittaminen ja oikeassaolo tapahtuu silloin kun tämä itse sanoo
Vierailija kirjoitti:
Itse käsken Ylikseltä aina tänne porukkaa, kun vassari tehnyt kivan aloituksen;) Olen tullut jäädäkseni tänne. Liian yksipuolista keskustelua oli aiemmin ja liikaa yes yes tyyppejä. Ollaan hyvä vastavoima vasureille ikuisesti:)
Eli tykkäät olla sillä puolella joka tekee huonoja päätöksiä ja on tyhmä ihan vain siksi koska periaate?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tykkäät olla sillä puolella joka tekee huonoja päätöksiä ja on tyhmä ihan vain siksi koska periaate?
Neuvostoliitto, Pohjois-Korea ja Kuuba sanoo moi! Toimiko setti ja oliko hyviä päätöksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neuvostoliitto, Pohjois-Korea ja Kuuba sanoo moi! Toimiko setti ja oliko hyviä päätöksiä?
Siihen asti kunnes sun kaltaset taliaivot päätti olla tasa-arvoisempia kuin muut, ja ahneudensekaisella tyhmyydellä romutti koko homman
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verrattuna Veetien kanssa vääntämiseen? Aivan täydellisiä paratiiseja maan päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et pysty keskustelemaan asiallisesti omalla nimellä niin ole keskustelematta.
Sananvapaus koskee myös niitä tyhmiä ajatuksia ääneen lausuttuna/kirjoitettuna.
Freedom of speech is a human right and the foundation upon which democracy is built. Any restriction of freedom of speech is a restriction upon democracy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verrattuna Veetien kanssa vääntämiseen? Aivan täydellisiä paratiiseja maan päällä.
Se on aina hienoa kun totalitaristi viimein paljastaa oikean karvansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen asti kunnes sun kaltaset taliaivot päätti olla tasa-arvoisempia kuin muut, ja ahneudensekaisella tyhmyydellä romutti koko homman
Sellaista se demokratia on. Joskus kansa haluaa asioita mitä sinä tai joku muu ei kannata. Parempi onni ens vaaleissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sananvapaus koskee myös niitä tyhmiä ajatuksia ääneen lausuttuna/kirjoitettuna.
<
Jos sun identiteetti perustuu tyhmyyden ympörille, niin ehkä siinä vaiheessa olisi parempi käydä äidiltä kysymässä, että ottaako sut vielä takaisin mistä olet tullukkin
Niin, perusterve aikuinen.