Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yliksen maksullisuus oli virhe

Vierailija
24.10.2024 |

Nyt kaikki yhteiskunnan pohjasakka on valunut kunnioitettavien ihmisten alustoille postaamaan paskaöyhötystään. Missään ei voi keskustella mistään ilman että joku Veeti on vetämässä keskustelua mukanaan persehelvettiin. Saatana.

Kommentit (345)

Vierailija
201/345 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yliksen???? sinä olet pohjasakkaa,oikea suomenkielen raiskaaja.

Suomen kielen. Suomen kieli ei ole yhdyssana. 

Vierailija
202/345 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lemmikkiväite ei pidä paikkaansa. Suomessa on yhteensä noin 1,5 miljoonaa koiraa ja kissaa. Näiden osuus Suomen päästöistä on prosentin luokkaa, mikä tarkoittaa että koiran hiilipäästöt ovat neljännes henkilöauton vastaavista. Kotimaan liikenne tuottaa vuodessa 9,4 miljoonaa CO2-ekvivalenttitonnia ja Suomen kokonaispäästöt ovat 47,8 miljoonaa CO2-ekvivalenttitonnia. Eli noin 20% luokkaa.

Öö, et sä tässä viestissäsi mitenkään debunkannut mun toteamia heittoja. Ei noi sun esiin nostamat luvut mitenkään vähennä lemmikkien päästöjä, jotka on todella isot etenkin kun mietitään ettei tästä aiheesta puhuta julkisesti juuri ollenkaan ilmastonmuutoksen yhteydessä.

https://www.talouselama.fi/uutiset/suomen-koirista-ja-kissoista-syntyy-…

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2833c4d6-1c72-4d7a-869a-0626136d1323

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/345 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo lemmikkiväite ei pidä paikkaansa. Suomessa on yhteensä noin 1,5 miljoonaa koiraa ja kissaa. Näiden osuus Suomen päästöistä on prosentin luokkaa, mikä tarkoittaa että koiran hiilipäästöt ovat neljännes henkilöauton vastaavista. Kotimaan liikenne tuottaa vuodessa 9,4 miljoonaa CO2-ekvivalenttitonnia ja Suomen kokonaispäästöt ovat 47,8 miljoonaa CO2-ekvivalenttitonnia. Eli noin 20% luokkaa.

Öö, et sä tässä viestissäsi mitenkään debunkannut mun toteamia heittoja. Ei noi sun esiin nostamat luvut mitenkään vähennä lemmikkien päästöjä, jotka on todella isot etenkin kun mietitään ettei tästä aiheesta puhuta julkisesti juuri ollenkaan ilmastonmuutoksen yhteydessä.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/28

https://www.hs.fi/suomi/art-2000006190601.html

https://yle.fi/a/3-11000777

ole hyvä.

Vierailija
204/345 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*pohjasakkaa, oikea

*suomen kielen

Sellaset pätemiset sieltä :DDDD

Vierailija
205/345 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK. Selvisi miksi tämäkin alusta on muuttunut vuodessa luokattoman surkeaksi. Eli se kakka sieltäkin valunut tänne😬

Vierailija
206/345 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppa on paras, ou jee 🥳🥳🥳🥳

Vierailija
207/345 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mhm... eli nyt meni niin tunteisiin että narsistinen venkoilu alkoi?

Kasva aikuiseks, vttu sä olet tyhmä.

Mä osaan kans alkaa epäreiluks ja ilkeäks jos sä välttämättä haluat, minä olen metsä, lakkaa huutamasta jos huuto ei miellytä.

Vielä kun saisit edes sen yhden argumentin näihin sun viesteihin jotenkin liimattua, niin sut voisi ottaa jonain muuna kuin pelkkänä trollina.

Onhan niitä siellä, se että sinä onnistut aina väistään ne ja tarttuun epäolennaiseen kun et pärjää ei poista niiden olemassaoloa, vain sinun uskottavuuden.

Jos sinä alat vttumaiseks ja epäasialliseks, minä revin sun minä kuvan ja itsetunnon repaleiks ja nöyryytän julkisesti.

Kohtele muita niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan.

Nyt täytyy kysyä, että mikä tää minä kuva oikein on? En ole moisesta kuullutkaan.

Ja tekee mieli kysyä, että miten sä niinku ajattelit mun itsetunnon repiä näin netin välityksellä ja vieläpä anonyymillä keskustelupalstalla? Kuulostaa aika harhaiselta ja mietinkin, että olisiko sun syytä ottaa yhteyttä jonnekin ammattilaiselle, kenen kanssa voisit puhua näistä sun suurellisista kuvitelmista?

Vierailija
208/345 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, parisataa kommenttia ketjussa, jonka taso vahvistaa ap:n aloituksen.

Vierailija
209/345 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole yliksen ..mikä helvata on ylis?etelän vetelä taas pätee.

Vierailija
210/345 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/28

Sinä aiheutat enemmän päästöjä kuin meidän Terttu että jos on pakko päästä ulisemaan niin hoida omat päästösi kuntoon niin minä hoidan Tertun.

Vierailija
211/345 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

OOOh, ylis vs vauva konflikti on meneillään. Ottaako ylis vauvan haltuun ja boomerit joutuu nöyrtyen, pilkattuna, alistettuna poistumaan häkistä nuollen suolaisia haavojaan ? en tiedä, katotaan tai sit ei.

Vierailija
212/345 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*pohjasakkaa, oikea

*suomen kielen

Sellaset pätemiset sieltä :DDDD

On sentään suomea jonka ymmärsit ,mutta yliksen onko se joku kasvi,eläin? vai joku uusi hinuri laji?

Vierailija
213/345 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*yliksen... Mikä

*ylis? Etelän

Käytä niitä välejä oikein, senkin pahnapuhallin :DDDD Isot alkukirjaimetkin puuttuu. Ei hyvää päivää.

Vierailija
214/345 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, missä kohtaa väitin, että yksittäinen koira saastuttaa yhtä paljon kuin yksittäinen katumaasturi? Aivan, en missään kohtaa. 

Minä sen sijaan totesin, että suomalaisista lemmikeistä syntyy vuosittain melko suuri ilmastopäästöerä, joka vastaa tietyn määränkatumaastureiden päästöjä. En muuta.

Vierailija
215/345 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nyt täytyy kysyä, että mikä tää minä kuva oikein on? En ole moisesta kuullutkaan.

Ja tekee mieli kysyä, että miten sä niinku ajattelit mun itsetunnon repiä näin netin välityksellä ja vieläpä anonyymillä keskustelupalstalla? Kuulostaa aika harhaiselta ja mietinkin, että olisiko sun syytä ottaa yhteyttä jonnekin ammattilaiselle, kenen kanssa voisit puhua näistä sun suurellisista kuvitelmista?"

No etpä tietenkään, anna kun arvaan, kirjat on huijaamista, todelliset nerot ajattelee kaiken ite?

Se ongelma pyörän keksimisessä uusiks on et siinä meni alunperin yli 10000 vuotta.

Johan minä olen repinyt sitä niin pahasti että olet tehnyt itsestäsi julkisen klovnin, itsetunto ja oman arvontunto on seurausta siitä kuinka ylpeä AIDOSTI pystyt olemaan itsestäsi, se tulee olemaan aika vaikeaa kun on tehnyt itsestään klovnin.

Sinä voit valehdella minulle minkä tykkäät, jos valehtelet itsellesi tuhoat persoonasi ja aiheutat itsellesi tahalteen mt-ongelmia.

Vierailija
216/345 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.talouselama.fi/uutiset/suomen-koirista-ja-kissoista-syntyy-…-

Sellasta maalitolppien siirtelyä taas. Totta hemmetissä lemmikkieläimistä aiheutuu päästöjä, mutta tämä lukema on noin prosentti Suomen kokonaispäästöistä. Liikenteen päästöt ovat puolestaan 20%. Joten argumenttisi on järjetön ja nyt pakittelet, koska et itse löydä enää mitään puolustaaksesi sitä. 

Vierailija
217/345 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä mitään maksullisuutta ole. Ainostaan runkkuosasto on kultatilin takana.

Vierailija
218/345 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*yliksen... Mikä

*ylis? Etelän

Käytä niitä välejä oikein, senkin pahnapuhallin :DDDD Isot alkukirjaimetkin puuttuu. Ei hyvää päivää.

Meneekö nyt jo hermot ylis muhhaahh?

Vierailija
219/345 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin, parisataa kommenttia ketjussa, jonka taso vahvistaa ap:n aloituksen.

No tämä. Ei saatana mikä sirkus. 1€ maksu ja mobiilitunnistautuminen niin nousee kynnys tällaiselle perseilylle ja Veetit siirtyy muualle.

Vierailija
220/345 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se mukava tulla Ylikseltä tänne antaan vasta-argumenteja, koska kuulemma vassarit täällä tuuttasi vain yksipuolisesti omaa propagandaansa eikä kuulemma ollut hirveesti ketään, joka olisi sanonut vastaan.  Oli vaan pelkkiä "yes yes" tyyppejä. Olen tullut tänne jäädäkseni:) Ja olen monelle kaverillekin Ylikselle antanut vinkin, että "tällainen ketju on auki" ja tulkaapa pojat kommentoimaan:) Hihih. Ja tämä "pohjasakkalainen" on tekniikan DI.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan