Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks ihmisillä ei ole MITÄÄN käytöstapoja? Ilmoittaudutaan synttäreille, perutaan kun onkin joku tärkeämpi meno

Vierailija
18.10.2024 |

Niin kamalaa käytöstä ns päällepäin normaaleilla perheillä. Eikö tajuta ystävyydessä vastavuoroisuutta? Ei tajuta että jos ilmoitat ja perut, niin toinen on kuitenkin sinua varten tilannut ja mitoittanut tarjoilut? Pää räjähtää tälläisiin epäluotettaviin säätäjiin

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä todella ärsyttävää ja loukkaavaa

Vierailija
2/89 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä todella ärsyttävää ja loukkaavaa

On todella! Sitten siihen vielä perään joku puolivillainen nähtäiskö joku toinen päivä Silleen että no ei he@vetissä nähdä mikään toinen päivä, kun juhlat, joihin Te olette ilmoittautuneet ja joita lapsi odottaa, ovat lauantaina Tuoksi juhlapäiväksi on siivottu, hankittu koristeet ja nähty iso vaiva tarjottavien kanssa. Tilattu parhaimmillaan kakku teille sun muuta. Hankittu ja laitettu juhlavaatteet. Joo ei tavata toisena päivänä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Monta kertaa hommasin kälyn dieetin mukaiset tarjoilut ja samana päivänä hänelle tulikin joku este. Lopetin ylipäänsä juhlien järkkäämisen koronaan. Ei jaksa enää sitä säätämistä ja turhaa rahanmenoa.

Vierailija
4/89 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kaikista ns luotettavimmatkin on alkaneet lähestyä viesteillä, että menenkin x paikkaan, vaikka on sovittu tulo y paikkaan. Yhtään et voi nykypäivänä luottaa keneenkään. Et yhtään keneenkään 

Vierailija
5/89 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, joka peruu sovitun jutun siksi että tulee "jotain parempaa", on pakko olla jotenkin sosiaalisesti vajaa. 

Vierailija
6/89 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen, joka peruu sovitun jutun siksi että tulee "jotain parempaa", on pakko olla jotenkin sosiaalisesti vajaa.

Jatkan vielä, että tuohan on ihan sama kuin sanoisi "olet minulle aivan yhdentekevä".

Vierailija
7/89 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua tälläisiä perujia. Suru lapsen ja järjestävän tahon puolesta. Todella noloa ja epävakaata käytöstä ensin ilmoittaa että tullaan ja sitten että ei vaiskaan

Vierailija
8/89 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on tää uusi normaali. Jos erehdyt mainitsemaan tästä ihmisille, että tämä on ärsyttävää & huonoa käytöstä, niin vastauksena on epämääräistä yninää tai pelkkä hiljaisuus.

Vierailija
9/89 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä törkeää perua jonkun muun menon takia jos on sopinut tulla jo aikaisemmin! Eihän noin voi tehdä tai ei pitäis ainakaan kertoa, sanois että on sairastunut vaikka. Jos olet jo aiemmin sopinut tulla, et voi perua toisen menon takia. Sairastuminen on ainoastaan pätevä syy.

Vierailija
10/89 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille on jo lapsena opetettu, että jos jotain sovitaan, siitä pidetään kiinni. Jos vastataan kutsuun kyllä, sinne mennään, ja huomioidaan toisen näkemä vaiva. Ainoa hyväksyttävä syy olla pois on tyyliin oksennustauti. Joku että menenkin mieluummin X paikkaan, ei ole syy.

Vierailija
11/89 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä törkeää perua jonkun muun menon takia jos on sopinut tulla jo aikaisemmin! Eihän noin voi tehdä tai ei pitäis ainakaan kertoa, sanois että on sairastunut vaikka. Jos olet jo aiemmin sopinut tulla, et voi perua toisen menon takia. Sairastuminen on ainoastaan pätevä syy.

Tälläisiä ei vaiskaan-juttuja harrastaa ihan akateemiset 40-50+ perheet Helsingissä. Päästäänkin samaan aikaan sinne, niin mennään sinne tms. kuraa

Vierailija
12/89 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää sama pska pätee kaikkeen nykyään. Deittailuunkin. Mä käyn vain maksullisissa harrastuksissa nykyään ja tapaan luottokavereita, jotka eivät peru. Niitä on todella vähän. Yllättävän monella on pää tai vatsa kipeä tms valheita, kun pitäisi nähdä. Yleensä nämä ihmiset on ihan itse esittäneet sitä tapaamista, mökkiviikonloppua tms Taitaa olla päässä vikaa vähän enemmänkin. Nää tyypit myös tuntuu olevan töistä pois _todella_ matalalla kynnyksellä.

Vierailija
13/89 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on tää uusi normaali. Jos erehdyt mainitsemaan tästä ihmisille, että tämä on ärsyttävää & huonoa käytöstä, niin vastauksena on epämääräistä yninää tai pelkkä hiljaisuus.

Onneksi saa sanoa täällä. Jospa joku huonokäytöksinen edes lukisi ja tajuaisi jotain. Peruminen ei ole yleisesti hyväksyttävää. Nostetaan me hyväkäytöksiset ja muita ajattelevat tästä meteli! Muutetaan se mikä on uusi normi. Palautetaan hyvät käytöstavat omille lapsillemme

Vierailija
14/89 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaisen välit.

Vierailija
15/89 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää sama pska pätee kaikkeen nykyään. Deittailuunkin. Mä käyn vain maksullisissa harrastuksissa nykyään ja tapaan luottokavereita, jotka eivät peru. Niitä on todella vähän. Yllättävän monella on pää tai vatsa kipeä tms valheita, kun pitäisi nähdä. Yleensä nämä ihmiset on ihan itse esittäneet sitä tapaamista, mökkiviikonloppua tms Taitaa olla päässä vikaa vähän enemmänkin. Nää tyypit myös tuntuu olevan töistä pois _todella_ matalalla kynnyksellä.

Siis tämä! Meidän lasten kaverina tälläiset ihmiset, jotka esittävät ITSE leikkitreffejä. Heille antaa 5 eri ajankohtaa koska voi tulla, eivät vastaa mihinkään niistä, vaikka heillä ja heidän lapsella oli tarve treffeihin. Todella epävakaan ja erikoisen oloisia säätäjiä. Varmaan myös kirjoittelevat netissä 

Vierailija
16/89 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tuo antaa niin hälläväliä kuvan, sovitut asiat ei pidä. 

Vierailija
17/89 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ohareiden tekijät lukevat tämän ketjun ja tajuavat törkeän käytöksensä.

Henkilön, joka peruu kanssasi tapaamisen, koska tuli jokin muu (eli parempi) meno, ei ole todellinen kaveri. Hän ei arvosta sinua eikä kaveruuttanne. Olet hänelle vain vaihtoehto b tai c tai d.

Olen tällaiseen ihmiseen ottanut etäisyyden. Seurani kelpasi vain silloin, kun hänellä ei ollut parempaa tekemistä jonkun "hauskemman" kaverin kanssa. Nykyään, jos hän joskus harvoin kysyy näkemistä, niin sanon aina minulla olevan muita suunnitelmia. Törmäsin häneen kesällä, niin ei edes kysynyt mitä minulle kuuluu! Aloitti vain heti jauhamaan vuodesta toiseen olevia parisuhdeongelmiaan olettaen minua kiinnostavan.

Vierailija
18/89 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin viime tipassa peruminen. Voisi ilmoittaa heti kutsun saatua jos ei ole tulossa tai heti kun tietää että jotain muuta menoa. Erilaisia jos vaikka oikeasti sairastuu.

Vierailija
19/89 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te aina kutsutte noita kusipäitä ettekä meitä kilttikavereita? Kyllä minä olisin tullut jos olisin saanut kutsun

Vierailija
20/89 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nykyään nautin yksinolosta ja luovuin kaikista haaveista johon liittyy ihmisiä. 

Ai että mikä rauha! Mä suosittelen!