Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistus vaatteista

Vierailija
18.10.2024 |

Oon alasti kotona kun mitkään vaatteet ei enää päälle sovi. Mitä tässä voi tehdä kun en mä yhdes yös laihdu... Kun mietin että pitäis pudottaa painoa.. eka tunne on viha ja se että nyt en halua syödä mitään. Ei tuu mieleen että nyt liikkumaan tai valmistamaan ruokaa. Jos en tee mitään se on kärsimystä jos tekisin sekin olis yhtä helvettiä. 

Kommentit (266)

Vierailija
201/266 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä saatana toivota mulle tsemppiä, 🤬 .. kuole pois kuole. Kuole kuole..kuole. katoa. 

Vierailija
202/266 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitin ketjun modeille jos poistaisivat koko paskan. Koko ketjussa ei ole mitään järkeä, kun haistattelet ja toivot kuolemaa sua auttamaan pyrkiville. Ymmärrä nyt, että kukaan ei ole sulle mitään velkaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/266 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mistä aloitat. Elämisen tyylistä ja toimintakynnyksen löytämisestä. Elämisen merkityksellisyys/halu elämiseen alkaa tulemaan, kun masennus ja toivottomuus - se sumu lähtee väistymään, ja ne väistyvät kun alat tehdä asioita eteenpäinmenemisen eteen, matalalta kynnykseltä ja armollisesti eteenpäin - tietoisesti positiivisen suunnan ja ajatusten/valintojen valitseminen.

Elämänhallitsemattomuus/välinpitämättömyys aiheuttaa myös häpeää ja näennäisen  kykenemättömyyden kehää. Kuten kirjoitit siivoaminen on kuvottavaa, elämisen rytmi on kaaosta (tms) etkä halua tehdä normaaliin tyyliin ruokaa vaan elää vain mässyjen varassa. Se tyyli aiheuttaa vain häpeän, vastuuttomuuden, väistelyn kehää -  ei se edes ole "kivaa".  

Ns uuden elämisen tyylin kokeminen jännittää, ja sinulle ei ehkä tule mieleen, mutta itse asiassa saat todellista mielih

Missä sua on kukaan mieheksi väittänyt?

Vierailija
204/266 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitin ketjun modeille jos poistaisivat koko paskan. Koko ketjussa ei ole mitään järkeä, kun haistattelet ja toivot kuolemaa sua auttamaan pyrkiville. Ymmärrä nyt, että kukaan ei ole sulle mitään velkaa!

No mulla ei ole mitään syytä kiittää näitä jotka lässyttävät että olen mies 🤬

Vierailija
205/266 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo joka lähetti niitä YouTube Jordan Philips videoita

Vierailija
206/266 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi aina joku luonto 🤣🤣 .. hyi helvetti.. mitä se 10 min tekee .. mä vihaan liikuntaa .. mua ei sais ulos vaikka siellä olis Antti Reini 

Lisää halutessasi 2min niin saat 12min eli Cooperin testin.

Mä juoksen saatana puolimaratoonin tuossa ajassa!

Vierailija
207/266 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulla ei ole mitään syytä kiittää näitä jotka lässyttävät että olen mies 🤬

Joo, sää et oo kyllä miästä nähnykään...

Vierailija
208/266 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo joka lähetti niitä YouTube Jordan Philips videoita

Missä kohtaa?

Vierailija
209/266 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla aiemmin ketjussa 9 sivulla varmaan. 

Vierailija
210/266 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, niin sanoin ja pysyn kannassani, kirjoitin viimeksi tuon "ole vaikka lyhtypylväs, kunhan saat asiasi ok" -postauksen. 

Trollauksen läpi on nähtävissä todellinen hätähuuto, kuten kirjoitin aiemmin. Laitoin ajatuksella, enemmällä mietinnällä pidemmät postaukset. 

Kannattaa tehdä viisaasti ja ottaa vinkit ylös, Ap, ennenkuin ketju poistetaan. Ja ryhdy hallinoimaan itseäsi, discipline. Auot suutasi miten sattuu kuolemantoivotuksineen, keskittymisesi on kuin hyppykirpun mutta ilmeisesti osin tarkoituksella. Ymmärrän että oppimishäiriöistä jne luultavasti johtuen sinulla on haasteellisempaa, mutta voit silti olla tosi hyvä elämisessä. 

Joten kaikki mitä on neuvottu, on kohti sitä, mitä negaativisuutesi haraa vastaan. Mutta  negatiivisuus ei ole pysyvä tila, sen toisessa päässä on positiivisuus. Lamaannuksen toisessa päässä on menemistä ilon kanssa. 

Askelein pääset eteenpäin. Tsemppiä tai voimia, ei se ole feikkiä eikä ivaa, vaan hyvää. Joten: (lue se neutraalisti) 

Voimia.

Vierailija
211/266 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä saatana toivota mulle tsemppiä, 🤬 .. kuole pois kuole. Kuole kuole..kuole. katoa. 

"Die Die by my hand

Die Die Die MOTHERF**KER

Die Die Die"

Creeping Death / Metallica

Vierailija
212/266 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun paino on nyt 111kg, aiemmin se oli 125kg. Rankka avioero vei ruokahalut ja paino alkoi tippua ja sitä myötä aloin tehdä elämäntaparemonttia päästäkseni normaaliin painoon. En todellakaan ole mikään rikas ja mulla on ollut elämässä paljon erilaisia vaikeita ja rankkoja asioita. Silti en koskaan rähise ja voivottele kuten ap. En myöskään toivo toisten kuolemaa. 

Vierailija
213/266 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä 😍😇🤗

Vierailija
214/266 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsisitkö laihdusleikkaukseen? Sun kohdalla saattais kriteerit täyttyä helposti

Vierailija
215/266 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun paino on nyt 111kg, aiemmin se oli 125kg. Rankka avioero vei ruokahalut ja paino alkoi tippua ja sitä myötä aloin tehdä elämäntaparemonttia päästäkseni normaaliin painoon. En todellakaan ole mikään rikas ja mulla on ollut elämässä paljon erilaisia vaikeita ja rankkoja asioita. Silti en koskaan rähise ja voivottele kuten ap. En myöskään toivo toisten kuolemaa. 

Joo, ei ole normaalia ihmisen käytöstä hänellä. Veikkaan moniongelmainen ihminen, eikä tuosta mitään kunnollista enää tule.

Vierailija
216/266 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin!

Vierailija
217/266 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei ole normaalia ihmisen käytöstä hänellä. Veikkaan moniongelmainen ihminen, eikä tuosta mitään kunnollista enää tule.

Ylipaino on ongelmistaan kaikkein pienin. 

Vierailija
218/266 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten voisin vaikuttaa mieheltä jos en ole mies

Vierailija
219/266 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miten voisin vaikuttaa mieheltä jos en ole mies

Ihan sama mikä olet, mutta et ole päästäsi terve.

Vierailija
220/266 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä, voimia, rukous, voimia, tsemppiä, rukous. Pysy erossa saatanallisista vaikutuksista.

Pystyt enempään, valoa pimeyden tilalle. Sinä saat muutoksen aikaan, uskalla myös rukoilla, älä ylenkatso apua, hätää on kuultu. 

Sinut on kuultu täällä.