Ahdistus vaatteista
Oon alasti kotona kun mitkään vaatteet ei enää päälle sovi. Mitä tässä voi tehdä kun en mä yhdes yös laihdu... Kun mietin että pitäis pudottaa painoa.. eka tunne on viha ja se että nyt en halua syödä mitään. Ei tuu mieleen että nyt liikkumaan tai valmistamaan ruokaa. Jos en tee mitään se on kärsimystä jos tekisin sekin olis yhtä helvettiä.
Kommentit (266)
Vierailija kirjoitti:
Käyttöydyt kuin joku nappula, niin kohtelen sinua kuin sellaisena. Liiankin lempeämielisesti, en ole äitisi, yritän olla enemmän kuin isähahmo - alkaa tuntua että sellaista jämäkkyyttä tähän tarvittaisiin. Kidutussuunnitelma, hohhoh, enempää ei voi kuulostaa kermaper*eeltä, joka ei vaan halua luopua kerman mättämisestä joka päivä pötsiinsä. Nyt rotia sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutko oikeesti videopeleistä samassa lauseessa ja isosta elämäntapa remontista . Et oo tosissas
Lopeta turhan louskutus. Katso viestit tästä aiheesta ja toimintasuunnitelma tälle illalle ja kohti huomista.
Joo minä vaikka poltan tämän kämpän ennemmin kuin katson sun kidutus suunnitelmaa. Mä en ole sun koira.
Mä en oo ollut mikään lellipentu mutta ei mun vanhemmat mitään mulkkuja ollu. Vedä itsees vaikka turpaan ..ja vaikene.
Sun jämäkkyys olis joku hakkaaminen ...
Vierailija kirjoitti:
Mitä sulla eilen oli päällä vai oletko jo viikkoja/kuukausia oleillut alasti kotona?
Teltta oli päällä
Mun iskä ei oo kusipää toisin kuin sä. Luulet että toi armeijatouhu toimii .. jepjep
Täynnä valheita joka lause. Muista mitä sanoin, mitä sanot eteenpäin, menee myös universumin kenttään. Tuollaisia toivotuksia loppuun ei kannata sanoa kellekään, etenkään kun sinulle on vaan hyvää yritetty - siinä ei käy huonosti sille, jolle ollet tollaista toivotellut vaan takaisinpäin, siksi ei kannata satuttaa muita eikä itseään.
Mutta luen nämä lauseet tosiaan nurinpäin: "mä juon alkoholia koko ajan. Tonnikala on halpaa. Töihin mennään. (hymiöt pelkokalisevat hampaat). Toivottavasti elät ja toivon hyvää. " Tätähän sinä tarkoitit, mutta lähdit törppöilemään.
Vierailija kirjoitti:
Mä en juo alkoholia oikeastaan koskaan. Tonnikala ei ole halpaa. En koske perunaan . Töihin ei vaan mennä 😅😅 Toivottavasti sä kuolet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sulla eilen oli päällä vai oletko jo viikkoja/kuukausia oleillut alasti kotona?
Teltta oli päällä
Mulla on ollut vaatteet joka kerta kun oon poistunut kotoa .. ajattelitko että menin pyykkitupaan alasti
No lue kuinka haluat. Mä en ees muista koska olen juonut Alkoholia
Mulla on peliriippuvuus ollut 8 vuotta... Olen ollut pelaamatta lyhyitä aikoja vaihtelevalla menestyksellä.
. Tonnikalapurkin hinnan tiedät varmaan itsekin , kun käyt siellä kaupassa.. 1,49 € tais tuos lidlis viimeks olla. Käytän hymiöitä varmaan eri tavalla. Kyllä sä tiedät että työllistyminen on hyvin haastavaa niillekin joilla on koulutus ja työkokemusta.
Erehdyin ketjun pariin, aivan uskomattoman sekavaa touhua. Psykiatrista apua kaipaat aloittaja aivan ensimmäiseksi, laihdutus on toissijaista.
Vierailija kirjoitti:
Eli olen viikon syömättä ja juomatta . Mä voin vannoa..mä olen helvetin aggressiivinen kun ei ole ruokaa tai syön vähän.. olen tälläkin hetkellä.. niin siitä tulee pahaa jälkeä ..jos meen syömislakkoon
Juoda täytyy, ettei munuaiset vahingoitu. Sun kokoisen ainakin kolme litraa vuorokaudessa. Mutta juo vain vettä. Ehkä kaurapuuroa ruoaksi.
AP on selvästi Kaloriina.
HAA - HAA!
Muuten vaan on etäinen ja muuten vaan toivoisit vähän muuta olleen perhehomman. Miehenmalli puuttuu. Äiti ylikompensoi. Näin luulen.
En sillä jämäkkyydellä mitään inttiämeininkiä tarkoittanut, tosin armeijalla voisi olla suhun ok vaikutus - selkeät puitteet. Tarkoitin ennemmin kunnollista kannustavaa miehenmallia.
Haluatko kasvaa mieheksi trollailun jälkeen. Kyl se käy, kun päätät että pystyt ja sinä pystyt. Et ole pystymätön, olet pystyvä. Toista asiaa itsellesi joka päivä: sinä pystyt.
Vierailija kirjoitti:
Mun iskä ei oo kusipää toisin kuin sä. Luulet että toi armeijatouhu toimii .. jepjep
Vierailija kirjoitti:
Erehdyin ketjun pariin, aivan uskomattoman sekavaa touhua. Psykiatrista apua kaipaat aloittaja aivan ensimmäiseksi, laihdutus on toissijaista.
Kiitos vain olen ollut siellä jo. Minulla on kylläkin diagnoosit. Ja tiedän ne liiankin hyvin. Mulle on tarjottu useampana vuonna DKT terapiaa. En siihen koskaan suostunut. Ja mulla on luojan kiitos porttikielto näihin paikkoihin.👏.. ei ainakaan kukaan koskaan voi mulle ehdottaa enää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Muuten vaan on etäinen ja muuten vaan toivoisit vähän muuta olleen perhehomman. Miehenmalli puuttuu. Äiti ylikompensoi. Näin luulen.
En sillä jämäkkyydellä mitään inttiämeininkiä tarkoittanut, tosin armeijalla voisi olla suhun ok vaikutus - selkeät puitteet. Tarkoitin ennemmin kunnollista kannustavaa miehenmallia.
Haluatko kasvaa mieheksi trollailun jälkeen. Kyl se käy, kun päätät että pystyt ja sinä pystyt. Et ole pystymätön, olet pystyvä. Toista asiaa itsellesi joka päivä: sinä pystyt.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mun mutsin oli pakko hoitaa faijankin tontti.. alunperinkään heidän ei olis pitänyt päätyä yhteen.. mikään ei heidän välillään toiminut. . toki meidät lapset on haluttu .mä olen nainen. Minä en ala leikkimään että pystyn.
Arvasin mielessäni ton peliriippuvuuden. Luultavasti myös päihderiippuvuus. Mutta näistäkin pääset eroon, jos haluat. Hyvä että pystyt sanomaan asian, se on jo askel eteenpäin.
Kuten sanottua, tärkeintä on saada sut kuntoon, sitten vasta työllistymisasiat kehiin. Tonnikalapurkki ei ole kallista, tiedän myös hinnan. Peruna on halpaa.
Ala puhua itsellesi ja muille hyvään sävyyn, sinussa on kykyä ja se siitä, älä kritikoi tai inhoa itseäsi äläkä siirrä inhoa muihin. Ajatuksilla on suuri vaikutus kaikkeen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on peliriippuvuus ollut 8 vuotta... Olen ollut pelaamatta lyhyitä aikoja vaihtelevalla menestyksellä.
. Tonnikalapurkin hinnan tiedät varmaan itsekin , kun käyt siellä kaupassa.. 1,49 € tais tuos lidlis viimeks olla. Käytän hymiöitä varmaan eri tavalla. Kyllä sä tiedät että työllistyminen on hyvin haastavaa niillekin joilla on koulutus ja työkokemusta.
Tee jotain ennenkuin on pakko. Syö aamupala, lounas, välipala ja illallinen. Juo vettä usein. Ateriat vähärasvaisia. Lopeta sokerin käyttö kaikessa, siihen tottuu kyllä. Vältä liikaa rasvaa.
Nälkää ei tarvitse nähdä. Tee kävelyjä kuntosi mukaan. En halua, että sairastut painosi vuoksi, siksi toivon, että muutat elämäsi nyt, tänään.
Tilaa netistä vaatteita. Sieltä pitäs löytyä kokoja. En usko että pikalaihdutus auttaa jos on vaarallisesti lihava. Herkut minimiin ja syömään terveellisemmin. Tiedän, vaikeaa on. Itekkin sorrun herkuttelemaan silloin tällöin. Epäilen että se johtuu siitä etten syö kunnon aterioita, vaan syön pitkin päivää, koska jätän aterioita väliin. Sokerihimokin talttuisi jos söisin oikein.
Vierailija kirjoitti:
Arvasin mielessäni ton peliriippuvuuden. Luultavasti myös päihderiippuvuus. Mutta näistäkin pääset eroon, jos haluat. Hyvä että pystyt sanomaan asian, se on jo askel eteenpäin.
Kuten sanottua, tärkeintä on saada sut kuntoon, sitten vasta työllistymisasiat kehiin. Tonnikalapurkki ei ole kallista, tiedän myös hinnan. Peruna on halpaa.
Ala puhua itsellesi ja muille hyvään sävyyn, sinussa on kykyä ja se siitä, älä kritikoi tai inhoa itseäsi äläkä siirrä inhoa muihin. Ajatuksilla on suuri vaikutus kaikkeen.
Vierailija kirjoitti:
. Tonnikalapurkin hinnan tiedät varmaan itsekin , kun käyt siellä kaupassa.. 1,49 € tais tuos lidlis viimeks olla. Käytän hymiöitä varmaan eri tavalla. K
Mä toistan nyt en edes muista milloin olen juonut alkoholia missään muodossa. Onko tämä tarpeeksi selvästi artikuloitu? Mulla ei ole ikinä ollut ongelmaa eikä suurkulutusta päihteissä. En ole ikinä koskenut huumeisiin. Minä en halua syödä perunaa ja piste. Minä en keitä perunoita ja piste. Niin kauan kun mulle yritetään väittää että mulla olis joku ongelma jota ei ole niin kauan minä räksytän. Minulle ei enää kukaan eikä koskaan määrää mitä minä syön. Oli ne perunat kuinka halpoja tahansa. Tukehdu sinä siihen pottuus.
Vierailija kirjoitti:
Tee jotain ennenkuin on pakko. Syö aamupala, lounas, välipala ja illallinen. Juo vettä usein. Ateriat vähärasvaisia. Lopeta sokerin käyttö kaikessa, siihen tottuu kyllä. Vältä liikaa rasvaa.
Nälkää ei tarvitse nähdä. Tee kävelyjä kuntosi mukaan. En halua, että sairastut painosi vuoksi, siksi toivon, että muutat elämäsi nyt, tänään.
Etkö osaa lukea mulla on nyt 10 päiväksi vain rahaa noin 20 e. Minä en juo koskaan vettä. Enkä tule juomaan. Minä en mene kävelylle ja piste. Mua ei elämä kiinnosta pätkääkään. Joten anna olla. Muuta itse tuo väkisin positiivinen pakko asenne !!!?
Vierailija kirjoitti:
Tilaa netistä vaatteita. Sieltä pitäs löytyä kokoja. En usko että pikalaihdutus auttaa jos on vaarallisesti lihava. Herkut minimiin ja syömään terveellisemmin. Tiedän, vaikeaa on. Itekkin sorrun herkuttelemaan silloin tällöin. Epäilen että se johtuu siitä etten syö kunnon aterioita, vaan syön pitkin päivää, koska jätän aterioita väliin. Sokerihimokin talttuisi jos söisin oikein.
Etkö nyt ymmärtänyt ei mulla ole rahaa vaatteisiin?!?!!!!!!!!!?
Niin varmaan aattelit että heti juoksen kengillä jotka ei oo lenkkarit 15 km joka päivä 🤐🥴🥴🥴🥴.. mä vihaan liikuntaa !!!!!eikö se mene jo sun Kalloos !!!? Lenkkikö ainoa liikuntamuoto hohhoijaa...