Ahdistus vaatteista
Oon alasti kotona kun mitkään vaatteet ei enää päälle sovi. Mitä tässä voi tehdä kun en mä yhdes yös laihdu... Kun mietin että pitäis pudottaa painoa.. eka tunne on viha ja se että nyt en halua syödä mitään. Ei tuu mieleen että nyt liikkumaan tai valmistamaan ruokaa. Jos en tee mitään se on kärsimystä jos tekisin sekin olis yhtä helvettiä.
Kommentit (266)
Mitä vittua aina alapeukutetaan ?!!?
Hyvännäköinen on aina hyvännäköinen??????!! Miksi tää aina kiistetään
Höpöhöpön nyt taas. Keksit koko ajan lisää tekosyitä, miksi et ota apua vastaan, miksi haluat olla alamäessä. Tiedät että tuokin on valetta, mitä laitoit. Sinulle ei ole mitään liian alentavaa ja kiduttavaa ehdotettu, vaan päinvastoin pehmeästi on sinua luotsattu eteenpäin. Mutta kun olet vetämättömän oloinen, niin käskyttäminen voi myös auttaa, niin tekevät myös elämäntapa jne valmentajat - käskyttäminen on tsemppaavaa kun se perustuu ihmisen voimauttamiseen. Tähänkin keksit taas että en ole koira enkä orja, pidä suus kiinni, leikkaan pääsi irti jne mitä nyt keksitkään sekoilua.
Tee silti mitä sinulle on neuvottu, tunnet itsesi koiraksi tai lyhtypylvääksi, sama se, tee ja ylitä itsesi. Aloita tänään hyvän tie. (Ja kun sinua on autettu, auta myös itse muita, pyydät anteeksi, alat olla kuin mies joka haluat olla, askel kerrallaan, ajatus kerrallaan. ) Ymmärrä että auttamiseesi tulee myös muilla raja vastaan, osaa sanoa kiitos tai että perehdyt ja teet asioiden eteen jotain. Yrittämistä ei kannata mainita, yrittäminen on yrittämistä, siirry tekemiseen mikä on yrittämistä. Ja jankutus ja lönkötys loppumaan. Sinun kanssa on turha jatkaa enempään, ennen kuin nähdään että kykenet muuhunkin kuin lönköttämiseen. Kaikki on nyt sanottu ja sinulla on eväät jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän on kuitenkin aina niitä luuseri oot huutoja että sekin vaikuttaa... Kun jos joku auttaa niin silti se hänen asenteensa on että autan säälistä ethän se ole kumminkaan minkään arvoinen.. että pitäis pakosta kaikki kelvata ihan sama vaikka ei kelpaa enää ees koiralle
Nyt se saatanan turpa umpeen !!!!? Sinä lopetat sen sellanen mies joka haluat olla jutun
Minä olen syntynyt tytöksi ja kasvatettu tytöksi. Olen elänyt tyttönä ja olen aina halunnut olla vain ja ainoastaan tyttö. Olenko tarpeeksi selkeäsanainen. Oli noita elämäntapa valmentajia millaisia tahansa niin tuskin he yrittäisivät vääntää tuosta asiasta. Tuollaiset eivät sellasta kysyisi edes. Tai alkaisi vetämään tuollaista edes hatusta .
Ihmisen rooli on aina olemassa ja se on tiukassa. Mä en jaksa olla tää ikuinen ruma tyttö. Mua kuvottaa tää että helvetin hyvännäköiset vosut saa aina kaiken .. ja mun pitäis rumana olla vaan hieno homma. Joo enhän minä ole taaskaan mitään.. joten antaa olla.