Kuinka iso on "hyvin varustettu"?
Kuinka iso kalun pitää olla että voi sanoa että on "hyvin varustettu"? Riittääkö ettei oo pieni?
Kommentit (124)
No 15 cm ei tod ole hyvin varustettu.
Ette muuten huomioi paksuutta tässä lainkaan.
Paksuus on tärkeämpi asia. Ohut pitkä kalu ei tunnu hyvältä.
Se mikä on kenellekin hyvin varustettu lienee suhteessa kyseisen hlön mieltymyksiin. Ja jokaisella on siitä varmaan vähän oma näkemys niin pituudesta kuin paksuudesta. Itse sanoisin et kaikki ymp.mitaltaan yli 13 senttiset ja uli 15 senttiä pitkät on jo isoja elikkäs hyvin varusteltujen vehkeitä. Lienee nii, että kun ylittää keskiarvot mittojen puolesta on jo aivan riittävä.
Vierailija kirjoitti:
Se mikä on kenellekin hyvin varustettu lienee suhteessa kyseisen hlön mieltymyksiin. Ja jokaisella on siitä varmaan vähän oma näkemys niin pituudesta kuin paksuudesta. Itse sanoisin et kaikki ymp.mitaltaan yli 13 senttiset ja uli 15 senttiä pitkät on jo isoja elikkäs hyvin varusteltujen vehkeitä. Lienee nii, että kun ylittää keskiarvot mittojen puolesta on jo aivan riittävä.
Samaa mieltä. Mutta riittävä voi olla hyvin olla lyhyempikin kuin keskimääräinen. Riippuu miehestä ja kumppanin omista mieltymyksistä.
Pituus on melko toissijaista. Kunhan on yli 18 cm niin se riittää. Paksuus on se mikä määrittää hyvän. Varmaan jos ei sormet ylety ympäri niin alkaa olemaan melko hyvä. Ei muutama lisäsenttikään paksuuteen ikinä pahaksi ole.
Vierailija kirjoitti:
Pituus on melko toissijaista. Kunhan on yli 18 cm niin se riittää. Paksuus on se mikä määrittää hyvän. Varmaan jos ei sormet ylety ympäri niin alkaa olemaan melko hyvä. Ei muutama lisäsenttikään paksuuteen ikinä pahaksi ole.
Ei muuta sitten kuin etsimään sopivaa seksikumppania. Äläkä tyydy vähempään. Varsinkaan jos parisuhdetta haluat. Fantasiat ja todellisuus eivät välttämättä kohtaa.
Itse mietin päättäisikö hyödyttömänä päivänsä nyt vai saman tien. Poistun markkinoilta tuottamasta pettymyksiä.
Hyvin varustettu on sellainen, kenellä on iso. Ei siihen viivottimia tarvitse, kyllä sen näkee ihan silmällä. Viivottimia ja mittoja ottaa yleensä juuri ne, kenen kalu ei näytä mitenkään erikoiselta, mutta he haluavat jotenkin sen todistella muka isoksi.
Paksuushan se on, mikä tuntuu. Naurettavia ne kynät, millä jotkut jopa ylpeilevät. Ohut ja pitkä - eipä paljon sytytä.
En tiedä muusta, mutta hyvin varustetuksi mua on sanottu ja mittanauha näyttää n. 18 cm. Käyryyden takia muuten tuntuu vaikealta mitata millimetrin tarkkaan.
Vaikea sanoa alarajaa. Omalla miesystävälläni 20 cm pitkä ja ympärys 14cm, pidän häntä hyvin varustettuna.
Ei ole kyllä koskaan hyvin varustetuksi kiitelty vaikka ihanaksi mieheksi on haukkunut monikin. (Mukavampi se on kuulla :) ) Erektion kovuudesta riippuen 15-17cm pituutta ja ympärys vaihtelee kohdasta riippuen 14-15cm, penisrengas antaa ympärysmittaan lisää sentin verran.
Arvoton ja murtunut 16.5/4.5 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta sitten kuin etsimään sopivaa seksikumppania. Äläkä tyydy vähempään. Varsinkaan jos parisuhdetta haluat. Fantasiat ja todellisuus eivät välttämättä kohtaa.
Itse mietin päättäisikö hyödyttömänä päivänsä nyt vai saman tien. Poistun markkinoilta tuottamasta pettymyksiä.
Hyödyttömänä? Olet kooltasi kaksinkertainen minuun (14.5/10) verrattuna. Minun koollani on selvää, että kukaan ei tule kanssani suhteeseen ryhtymään. Sulla on sentään hyvät mahdollisuudet.
Vierailija kirjoitti:
"Aivan riittävä" ja "hyvin varusteltu" on kaksi ihan eri asiaa. Ja kelle riittää kelle ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Aivan riittävä" ja "hyvin varusteltu" on kaksi ihan eri asiaa. Ja kelle riittää kelle ei.
Sinulle ehkä ovat eri asioita. Minulle ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle ehkä ovat eri asioita. Minulle ei.
Niin haluaako olla iso munainen mies vai riittäkö että on mies. Haluaako olla pitkä mies vai riittääkö että on mies joka on keskipituinen tai hieman sen alle. Kaikista ei tule isomunaista, pitkää, riskiä eikä kilpajuoksijaakaan. Mikä nyt on sitten kenellekin olennaista ja riittävää.
Mies ystävälläni on pitempi kun meidän TV:n kaukosäädin senttejä en tiedä paksumpi kun mun ranne ja se painaakin mun mielestä aika törkeestikkin.on kyllä täysi olo tulee se reikään kun reikään t:N23
Vierailija kirjoitti:
Niin haluaako olla iso munainen mies vai riittäkö että on mies. Haluaako olla pitkä mies vai riittääkö että on mies joka on keskipituinen tai hieman sen alle. Kaikista ei tule isomunaista, pitkää, riskiä eikä kilpajuoksijaakaan. Mikä nyt on sitten kenellekin olennaista ja riittävää.
Jos ei ole isomunainen, ei ole asiaa ylpeillä olevansa edes mies. Ohut penis tuntuu keskusteluissa olevan kaiken seksuaalisen energian tappaja.
Tällaiset tuntuvat olevan asenteet. Ymmärrän hyvin aiemmin ketjussa olleen turhautuneen kommentin hyödyttömyyden tunteesta.
18cm