Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hain tiskarin hommia koska en jaksa enää minkäänlaista vastuullisempaa työtä.

Vierailija
08.01.2023 |

On ainakin jotain suorittavaa työtä olemassa kunhan ei tarvitse suurempaa vastuuta ottaa. Riittää, että tekee hommat ripeästi ja hyvin, sitten kotiin.
Palkka ei paljoa ole mutta ei ainakaan tarvitse koko ajan tuntea paniikkia ja ahdistusta työelämässä.

Olen ollut ennenkin keittiöllä hommissa, joten tiedän miten homma menee ja on fyysisesti raskasta.

Kommentit (129)

Vierailija
1/129 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyl parasta enkä ees sano kujeillen. Tietäå mitä tekee eikä tarvii sen kummemmin miettii

Vierailija
2/129 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen siivousalalla ihan samasta syystä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/129 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat sulle. Minua ei sellaiseen hommaan saa kirveelläkään.

Meinaatko eläkeikään asti sitä tehdä? Voi olla jalat kovilla.

Vierailija
4/129 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on melkosta rallia koko vuoron, olen kesäduunina parikesää tiskannut keskisuuressa raflassa.

Hauskaa siinä oli kehitellä nopeutta, miten saa vaikka 5 lautaista kerralla nostettua tiskitelineestä kärrylle yms ..

Nauti duunista!

Vierailija
5/129 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtälailla sitä monessa muussakin ammatissa tehdään työtä jaloillaan. Mielummin jaloillaan kuin toimistotyössä istuen ja ruutua tuijottaen. En minä fyysistä työtä pelkää ollenkaan, nautin siitä. 

Toista se voi olla vanhempana mutta sitä katsotaan sitten, on minulla tutkinto olemassa sote-puolellekin. 

-ap

Vierailija
6/129 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Jokaisen pitäisi pyrkiä juuri siihen työhön, mikä tuntuu itselle sopivimmalta. 

Vierailija
7/129 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitsen myös tuollaista simppeliä työtä, jossa mieli ei kuormitu. Ja jossa työt ovat ohi silloin, kun työvuoro on ohi, eikä työtä tarvitse sen jälkeen ajatella yhtään.

Vierailija
8/129 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanan positiivinen ihminen olet <3

Vierailija
9/129 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen hyllyttäjän työtä juuri tuosta syystä. Helppoa hommaa, jossa ei tarvitse ajatella juurikaan. Lisäksi työt ei ikinä seuraa kotiin. 

Vierailija
10/129 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, on melkosta rallia koko vuoron, olen kesäduunina parikesää tiskannut keskisuuressa raflassa.

Hauskaa siinä oli kehitellä nopeutta, miten saa vaikka 5 lautaista kerralla nostettua tiskitelineestä kärrylle yms ..

Nauti duunista!

Hahah, kyllä sitä se on varsinkin kesällä terassikaudella. Toisaalta ei siinä kerkiä ajattelemaan, tekee vain mutta saa keskittyä työhönsä eikä tarvitse juurikaan mihinkään ylimääräisiin juttuihin venyttää itseään (palaverit, tietokannat, jatkuva asiakastyö, sosialisoituminen jne) vaan tekee duunit ja lähtee kotiin. Parasta tuossa on mielestäni se, että vaikka tahti voi ajoittain käydä ripeäksi niin silti se on hauskaa ja kun työ on ohi niin jää hyvä mieli kun on näkee työnsä konkreettisen tuloksen eli puhtauden päivän päätteeksi.

-ap

Vierailija
11/129 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mietin siivoustyön hankkimista.

Toki siinäkin on aika- ja suorituspaine mutta työt voi unohtaa kun sieltä lähtee.

Palkasta ei mitään käryä mutta luulisin pärjääväni.

Vierailija
12/129 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä mietin siivoustyön hankkimista.

Toki siinäkin on aika- ja suorituspaine mutta työt voi unohtaa kun sieltä lähtee.

Palkasta ei mitään käryä mutta luulisin pärjääväni.

Palkka on pieni. 

Vierailija
13/129 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se tiskarin homma oikeasti sellaista ole kuin Arvottomat -elovan Mannen homma...

Vierailija
14/129 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä se tiskarin homma oikeasti sellaista ole kuin Arvottomat -elovan Mannen homma...

Mitä tuolla tarkoitat? 

-ap

Vierailija
15/129 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivousalueiden suuri koko stressaa, ikinä ei ehdi tehdä kaikkea.

Vierailija
16/129 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
17/129 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyllyttäjänä on kyllä oikeasti ihan hauskaa. Paitsi joku inventaarion teko tms jos pitää tarkistaa onko joku kuorma oikein, ei nappaa. Mut sellanen suorittava "laita purkit tälle hyllylle, nosta pönikät tuohon" on ihan jees.

Vierailija
18/129 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä teen teollisuudessa hommia pesulan puolella. Tein päälle kuormittavaa työtä ennen koronaa ja korona-aikana siirryttiin tekemään sitä etänä näytön ääreen ja oma lapsi aloitti etäkoulun samaan aikaan, niin alkoi kuuppa olla koetuksella. Olen tykännyt tähän saakka, mutta pikku hiljaa alkaa tuntua ettei minulla ole mitään yhteistä muiden työntekijöiden kanssa ja haluaisin vielä toteuttaa pari omaa unelmaa, jotka vaatii yrittäjäksi heittäytymistä.

Vierailija
19/129 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kans tykännyt olla siivoojana sen takia. Jos välitin työstäni niin aina harmitti, ettei alueita ehdi siivota kunnolla. Aina oli jotain yllärisotkuja, jotka vie aikaa jos ne siivoaa kunnolla ja se aika on muusta pois. Järkevintä oli suorittaa jatkuvaa perussiivousta, vaikka kohteet olis tarvinneet erikoissiivousta ja lisäaikaa ja vähitellen ne extraliat vaan kerrostuu ja kumuloituu. Olin yhdessä ihan pienessä siivousfirmassa, pomo sekopää. Sit menin suureen firmaan ja siellä oli resurssit niin tiukilla et ei ollut tarkoituskaan tehdä hyvin mitään. Mälsää, joten lopetin.

Vierailija
20/129 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole nimenomaan hyvä terveydelle että seisotaan, istuminenhan se myrkkyä on. -eri