Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistus vaatteista

Vierailija
18.10.2024 |

Oon alasti kotona kun mitkään vaatteet ei enää päälle sovi. Mitä tässä voi tehdä kun en mä yhdes yös laihdu... Kun mietin että pitäis pudottaa painoa.. eka tunne on viha ja se että nyt en halua syödä mitään. Ei tuu mieleen että nyt liikkumaan tai valmistamaan ruokaa. Jos en tee mitään se on kärsimystä jos tekisin sekin olis yhtä helvettiä. 

Kommentit (266)

Vierailija
241/266 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos te ootte niin kunnollisia mitä teette jollain vauvapalstalla.. eikö ylhäisille ole omat sivut

Vierailija
242/266 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syökää taatelia ja tulkaa onnelliseksi!

Oon allerginen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/266 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsitkö jo en ole mieheksi syntynyt !!!!!! Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää.. senkin kiduttaja.. kerran ei tule musta kunnollista miks ootte haaskalla

Ollaan huuhkajia...

Vähäjärkinen sää oot

Vierailija
244/266 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyeenoita ootte!!!! Joten molemmat päät umpeen 

Vierailija
245/266 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli tässä. Kiitos 🙏 

Vierailija
246/266 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyeenoita ootte!!!! Joten molemmat päät umpeen 

Sä voit vetää vi tun päähäsi ja nielaista. Heitä samalla voltti ja sen jälkeen pakene vuorille.

Vierailija
247/266 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli tässä. Kiitos 🙏 

Kiitos sinullekin. Oli rakentava keskustelu. Joiltain osin.

Vierailija
248/266 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa . Ei kyllä ollut. Toivottavasti kuolet tänään. Ei muuta. 

Vierailija
249/266 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa . Ei kyllä ollut. Toivottavasti kuolet tänään. Ei muuta. 

Otat itseäsi niskasta kiinni ja tulet pyytämään anteeksi ketjuun kuolemistoivotuksia ja huonoa käytöstäsi.Sen jälkeen pystyt katsomaan peiliinkin. Karkoitat täältä kivoja tyyppejä pois, ja sittten kyselet muissa ketjuissa, missä porukka on. Turha sitten kelata kun yksin jäät pyörimään palstalle. 

Vierailija
250/266 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en tee niillä mitään jotka mua vihaa ja potkii

Vierailija
251/266 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko rahaa jos pyydän anteeksi, en saa . Joten en pyydä 

Vierailija
252/266 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet aloittaja niin sulle on kyllä oltu myös tosi kilttejä täällä. Mutta taitaakin olla niin, että koet kiltteyden ilkeilynä ja päähän potkimisena. Olet kepillä kasvanut ja keppiä haluat lisää. Et halua kiltteyttä vastaan vaan koet siitäkin pahaa oloa.

Vierailija
253/266 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli tässä. Kiitos 🙏 

Älä suotta kiittele, ilo oli minun puolellani.

Vierailija
254/266 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ilo on sun puolellasi.  Sun viihde on potkia luusereita

Vierailija
255/266 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä nään mitä ihmiset todellisuudessa haluavat sanoa. Siks en kykene näitä muka kiltteyksiä ottamaan vastaan. 

Vierailija
256/266 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on jollakin kierolla tapaa viihdyttävä. Etenkin nämä loppupään kommentit ovat aivan käsittämättömiä.

Vierailija
257/266 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on viihdyttäviä koska sä olet sairas!. Mutta katos sillä oikealla tavalla. 

Vierailija
258/266 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusta: voi olla että Ap kyllä tietää, että osa on ollut hänelle oikeasti kivoja ja auttaneet, mutta hän tahallaan trollaa ja on keksinyt viihdemuodon, jossa sanoo kaikkeen mitä hänelle ehdotetaan ilkeyksiä, ja sitten saa siitä hupia. Hän on luultavasti myös laittanut ihan päinvastaisia vastauksia/viestejä ketjuun, en ihmettelisi. Vaikka hän on trolli niin tilanne on silti olemassa, mistä hän ketjussa ammentaa, hän on "suossa" mistä pääsisi kyllä ylös, mutta haluaa väistää eteenpäin menemistä ja mieluummin tekee lisää hallaa itselleen ja muille. Apua ja vinkkejä voi antaa, veden tuoda eteen, mutta tarvitsijan pitää itse aloittaa (veden) juominen. 

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet aloittaja niin sulle on kyllä oltu myös tosi kilttejä täällä. Mutta taitaakin olla niin, että koet kiltteyden ilkeilynä ja päähän potkimisena. Olet kepillä kasvanut ja keppiä haluat lisää. Et halua kiltteyttä vastaan vaan koet siitäkin pahaa oloa.

Vierailija
259/266 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivusta: voi olla että Ap kyllä tietää, että osa on ollut hänelle oikeasti kivoja ja auttaneet, mutta hän tahallaan trollaa ja on keksinyt viihdemuodon, jossa sanoo kaikkeen mitä hänelle ehdotetaan ilkeyksiä, ja sitten saa siitä hupia. Hän on luultavasti myös laittanut ihan päinvastaisia vastauksia/viestejä ketjuun, en ihmettelisi. Vaikka hän on trolli niin tilanne on silti olemassa, mistä hän ketjussa ammentaa, hän on "suossa" mistä pääsisi kyllä ylös, mutta haluaa väistää eteenpäin menemistä ja mieluummin tekee lisää hallaa itselleen ja muille. Apua ja vinkkejä voi antaa, veden tuoda eteen, mutta tarvitsijan pitää itse aloittaa (veden) juominen. 

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet aloittaja niin sulle on kyllä oltu myös tosi kilttejä täällä. Mutta taitaakin olla nii

Mulla on tuollainen läheinen. Kyse on siitä roolituksesta, jonka hän on lapsena tai nuorena saanut tai joutunut sellaiseen osaan. Aikuisena tuollainen ihminen pysyttelee omassa kuopassaan ja vaikka joku tarjoaa tikkaita tai tarjoutuu jopa kantamaan hänet pois sieltä kuopasta, niin hän ei suostu siihen, vaan kokee vastenmielisyyttä kaikkia auttajiaan kohtaan. Kaikki muu kuin se surkea elämänosa ahdistaa ja pelottaa häntä niin paljon, että hän huutaen ajaa kaikki hänelle vilpittömästi hyvää tahtovat pois.

Sitten kun joku kohtelee häntä huonosti, niin hän voi hyvällä mielellä heittäytyä marttyyriksi ja surkutella itseään ja vihata kaikkia ja koko maailmaa, kun "taas kävi näin ja pitihän se arvata, just niin mun tuuria, nyt mä haluan vaan kuolla, te vihaatte mua ja mä vihaan teitä". Hän oman oman roolinsa vanki ja orja. 

Kamalaa katsoa tuollaista läheltä, eikä sitä toimintaa vaan voi käsittää. Autat ja annat, niin hän työntää pois ja jos et anna, niin silloinkin työntää pois. 

Vierailija
260/266 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän on kuitenkin aina niitä luuseri oot huutoja että sekin vaikuttaa... Kun jos joku auttaa niin silti se hänen asenteensa on että autan säälistä ethän se ole kumminkaan minkään arvoinen.. että pitäis pakosta kaikki kelvata ihan sama vaikka ei kelpaa enää ees koiralle