Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistus vaatteista

Vierailija
18.10.2024 |

Oon alasti kotona kun mitkään vaatteet ei enää päälle sovi. Mitä tässä voi tehdä kun en mä yhdes yös laihdu... Kun mietin että pitäis pudottaa painoa.. eka tunne on viha ja se että nyt en halua syödä mitään. Ei tuu mieleen että nyt liikkumaan tai valmistamaan ruokaa. Jos en tee mitään se on kärsimystä jos tekisin sekin olis yhtä helvettiä. 

Kommentit (266)

Vierailija
1/266 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka lihava olet? Paljonko painat? BMI?

Vierailija
2/266 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/266 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan mitä painan. Ei tähän mitään voi laittaa kun pian tulee tää painoindeksin mukaan pakko painaa Max 60 .

Vierailija
4/266 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon teidän jotka kyselee painoa , toivon teidän kuolemaa nopeasti . 

Vierailija
5/266 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö vähemmän!

Vierailija
6/266 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

60

Vierailija
7/266 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tarkoitat varmaan että pitää kalorillisesti syödä vähemmän ei määrällisesti. 

Vierailija
8/266 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

60

BMI 60 on kyllä hirveä ylipaino. Varmaan on jo useampikin seurannaissairaus.

Vierailija
9/266 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa vaatteita netistä ja pyydä jotakin kaveria hakemaan postista. Ota paketti kaverilta vastaan vaikka lakanaan kietoutuneena tai pyydä jättämään oven taa. 

Vierailija
10/266 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon teidän jotka kyselee painoa , toivon teidän kuolemaa nopeasti . 

Miksi ihmeessä? 

Vierailija
11/266 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sulla eilen oli päällä vai oletko jo viikkoja/kuukausia oleillut alasti kotona?

Vierailija
12/266 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan tiedän etten kykene laihtumaan varsinkin kun tää tulee tälleen mikään ei enää mahdu. Epämukava olo koko ajan niin se on yks helvetti .. kun mikään ei enää mahdu päälle tai ole sopivia miten ihmeessä niitä pitäis pystyä ees päälle pukemaan. Tämä on yhtä nöyryytystä. Eikä tästä kehästä pääse pois. On eri kannustaa itseään kuin pakottaa koska mitään sopivaa ei enää kaapista löydy. Miten aloittaa niin isolla rytinällä ettei tähän menisi kauaa 

Vierailija
13/266 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen, kun keljuttaa, ettei edellisen talvikauden vaatteet mahdu enää päälle. Ensin ostin vaan pari uutta vaatetta, että on edes jotain päällepantavaa, joilla olla. Tänä syksynä olen uusinut päällysvaatteita, kun takit ja toppahousut olivat liian ahtaita, viime talvena ne menivät vielä jotenkuten. Ei kannata stressata liikaa, jos on varaa, hankkii uudet kuteet ja keskittyy muihin asioihin. Olen viikon ajan syönyt vähän järkevämmin ja käynyt kävelyllä parina päivänä. Ei näy painossa vielä, mutta rauhoituin kun on sentään takki joka mahtuu ulos mennessä kunnolla päälle. Toppahousut on valmiina, niitä ei vielä tarvita. Meni paniikki ohi. Liian isoja ei vaatteet ole pitkään aikaan niin ei rahanmeno harmita. Kyllä se siitä, muuta kivaa tekemistä täytyy keksiä syömisen tilalle.

Vierailija
14/266 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vaatteet on ollu epäsopivia jo kauan .. mä oon helvetin aggressiivinen.. en jaksa siivota ja tää kämppä on paskana.. elämä on helvetin kuvottavaa. Ei mulla ole onneks ketään kavereita.. pitäis vaan feikata niillekin.. miks mua edes ahdistaa kun en ikinä ikinä ikinä ole halunnut elämältä mitään.

Vierailija
15/266 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eli pakko alkaa rakastaa liikuntaa vaikka vihaa sitä. En mä pysty tässä painossa mihinkään. Oon paskannut ihan kaiken. En mä kykene paskana miettimään jotain terveellisyyttä. Mä oon ollut saatana ilman liivejä pakosti helvetin kauan ja nyt saa riittää!!???? Ei mulla ole ikinä rahaa eikä mitään muutakaan.. ampukaa mut. Mä en jaksa tälläistä saatanan kitsastelu paskaa

Vierailija
16/266 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikkosi on valheellinen. Et sinä vaatteista ole ahdistunut.

Vierailija
17/266 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikkosi on valheellinen. Et sinä vaatteista ole ahdistunut.

Jaa miten niin .. miksi tulit siihen irvimään

Vierailija
18/266 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile paastoa. Jos oot perusterve niin viikon voi hyvinki rykästä ja siinä ajassa on jo jotain tapahtunu. Se voi myös siltä kannalta olla helpompaa kuin joku vähän syöminen, kun suolisto menee lepotilaan eikä oo jatkuvasti vaatimassa ruokaa

Vierailija
19/266 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tulit irvimään.. niin häivy heti!!!!!

Vierailija
20/266 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olen viikon syömättä ja juomatta . Mä voin vannoa..mä olen helvetin aggressiivinen kun ei ole ruokaa tai syön vähän.. olen tälläkin hetkellä.. niin siitä tulee pahaa jälkeä ..jos meen syömislakkoon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi