Ahdistus vaatteista
Oon alasti kotona kun mitkään vaatteet ei enää päälle sovi. Mitä tässä voi tehdä kun en mä yhdes yös laihdu... Kun mietin että pitäis pudottaa painoa.. eka tunne on viha ja se että nyt en halua syödä mitään. Ei tuu mieleen että nyt liikkumaan tai valmistamaan ruokaa. Jos en tee mitään se on kärsimystä jos tekisin sekin olis yhtä helvettiä.
Kommentit (266)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miten voisin vaikuttaa mieheltä jos en ole mies
Ihan sama mikä olet, mutta et ole päästäsi terve.
Ei ole todellakaan ihan sama. Jos hän on kuitenkin mies, niin hänellä ei ole MITÄÄN asiaa naisten puku- ja wc-tiloihin!!
No varmasti kriteerit täyttyis painoindeksin mukaan .. mutta maksaahan sekin
Sanoit ettet juo alkoa. Jostain muistin, että kerroit juovasi siideriä, alkoholitontako? Aikaa karseesti kaloreita siinäkin kuten energiajuomissa. Mutta hyvä, jos et käytä alkoholia. Se on jo iso plussa. No nyt et voi sidukkaa rahattomana onneksi ostaa. Taas yksi plussa lisää.
Mikä toi en juo vettä juttu on?
Et voi nyt tilata vaatteita kun ei ole rahaa. Ei ole edes rahaa ruokaakaan. Käännä tilanne eduksesi: Kaapista pitää löytää nyt vaatteet. Ei voi ostaa lihottavia herkkuja. Voit vaikka laihtua. Nälkäkiukkusi ei haittaa muita.
Ethän sä niitä vaatteitakaan tartte, kun möllötät vain sisällä. Vaikka olisit alasti ja kääriytyisit vaan peittoon. Mitä väliä?
Pesulle pääset, kun vettä ei ole katkaistu ja sähkö takaa viihdykkeet sisällä.
Kaikkihan on vallan mallillaan, turhaa änkyröintiä Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miten voisin vaikuttaa mieheltä jos en ole mies
Ihan sama mikä olet, mutta et ole päästäsi terve.
Ei ole todellakaan ihan sama. Jos hän on kuitenkin mies, niin hänellä ei ole MITÄÄN asiaa naisten puku- ja wc-tiloihin!!
Idio ootti. Nyt ei olla puhuttu mistään naisten pukuhuoneista tms. vaan ap:n käytöksestä.
Mä olen nainen en ole koskaan ollut miltään osin mies. En ole tunkemassa vääriin pukutiloihin. Synnyin pelkällä pillulla
Nyt se turpa kiinni saatana!!!!!!!
Ja minä kun luulin että minun asenteeni elämään ja muutoksiin on huono. Ap vetää ykköspalkinnon yhdessä asiassa, nimittäin asenneongelmaisuudessa.
Joo kyllä on kaikenlaiset ongelmat mutta ei päihdeongelmaa enkä ole mies.
Vierailija kirjoitti:
Tää on mun lanka häipykää!!??!
Turpa kii nyrkkeilii
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä on kaikenlaiset ongelmat mutta ei päihdeongelmaa enkä ole mies.
Eli munaton olet. Kerro jotain uutta...
Niin sinähän asuisit vaikka teltassa keskellä ei mitään ja hymy korvissa.. !!!! Nyt se pää kiinni !!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turpa kii nyrkkeilii
Tulkaa tänne nii pistän turpiin molempii!
Vierailija kirjoitti:
Niin sinähän asuisit vaikka teltassa keskellä ei mitään ja hymy korvissa.. !!!! Nyt se pää kiinni !!!!
Niin kumpi pää??
Vierailija kirjoitti:
Ketju. Lanka on typerä sana käyttää keskusteluketjuista. Etkä sä täällä julkisella palstalla päätä kuka saa tähän ketjuun osallistua.
Syökää taatelia ja tulkaa onnelliseksi!
Ymmärsitkö jo en ole mieheksi syntynyt !!!!!! Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää.. senkin kiduttaja.. kerran ei tule musta kunnollista miks ootte haaskalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turpa kii nyrkkeilii
Tulkaa tänne nii pistän turpiin molempii!
Asiallinen meininki.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsitkö jo en ole mieheksi syntynyt !!!!!! Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää.. senkin kiduttaja.. kerran ei tule musta kunnollista miks ootte haaskalla
Ollaan huuhkajia...
Lopeta tää kommentointi jo!!!!!