Mitä haluat kysyä kristityltä
Kommentit (7639)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satuihin uskominen on sairasta.
Minulla on omat suunnitelmani teitä varten, sanoo Herra. Minun ajatukseni ovat rauhan eivätkä tuhon ajatuksia: minä annan teille tulevaisuuden ja toivon.
2. Moos. 21:20-21 "Jos joku lyö orjaansa tai orjatartaan sauvalla, niin että tämä kuolee hänen käsiinsä, niin häntä rangaistakoon. Mutta jos se elää päivän tai kaksi, niin älköön lyöjää rangaistako, sillä se on hänen omaa rahaansa."
Kannattaa ottaa huomioon, että tuohon aikaan ei muualla ollut orjilla yhtään mitään oikeuksia, esim. orjia t a p e t t i i n ihan huvin vuoksikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pöljiä koko porukka.
Älä jätä elämääsi oman ymmärryksesi varaan,vaan turvaa koko sydämestäsi Herraan. Missä kuljetkin, pidä hänet mielessäsi, hän viitoittaa sinulle oikean tien.
Sananl. 9:13 "Tyhmyys on nainen, levoton ja yksinkertainen, eikä hän mistään mitään tiedä."
https://www.raamattu.fi/raamattu/KR92/PRO.9
Ja siitä loputkin luvusta, jonka luettuaan voi vain ylistää Jumalan viisautta.
Ja ennen kaikkea naisen tyhmyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pöljiä koko porukka.
Älä jätä elämääsi oman ymmärryksesi varaan,vaan turvaa koko sydämestäsi Herraan. Missä kuljetkin, pidä hänet mielessäsi, hän viitoittaa sinulle oikean tien.
Sananl. 9:13 "Tyhmyys on nainen, levoton ja yksinkertainen, eikä hän mistään mitään tiedä."
Joo, kyllä, juuri siitä siinä puhuttiin. Loistavasti sisäistetty koko teksti.
10:37 Joka rakastaa isäänsä taikka äitiänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias; ja joka rakastaa poikaansa taikka tytärtänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias; Matteus 33/38v. kirkkoraamattu.
Kysyjälle ,tämä raamatunkäännös kääntää paremmin kuin viimenen kirkkoraamattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on omat suunnitelmani teitä varten, sanoo Herra. Minun ajatukseni ovat rauhan eivätkä tuhon ajatuksia: minä annan teille tulevaisuuden ja toivon.
2. Moos. 21:20-21 "Jos joku lyö orjaansa tai orjatartaan sauvalla, niin että tämä kuolee hänen käsiinsä, niin häntä rangaistakoon. Mutta jos se elää päivän tai kaksi, niin älköön lyöjää rangaistako, sillä se on hänen omaa rahaansa."
Kannattaa ottaa huomioon, että tuohon aikaan ei muualla ollut orjilla yhtään mitään oikeuksia, esim. orjia t a p e t t i i n ihan huvin vuoksikin.
Toinen raamatunkohta ilmoittaa että orjat vapautetaan 6v. kuluttua ja annetaan paljon lahjoja mukaan .Hebrealaisia ei saa ottaa orjiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö ottaa huomioon myö se, että siihen aikaan ei tiedetty, että homoseksuaalisuus ei ole ihmisen oma valinta vaan sellaiseksi on jumala heidät luonut. Ei pitäisi lukea sitä raamattua niin kovin valikoivasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pöljiä koko porukka.
Joo, kyllä, juuri siitä siinä puhuttiin. Loistavasti sisäistetty koko teksti.
Jos haluan kuulla tyhmän naisen mielipiteen, niin kysyn sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pöljiä koko porukka.
1. Tim. 2:11-12 "Oppikoon nainen hiljaisuudessa, kaikin puolin alistuvaisena; mutta minä en salli, että vaimo
opettaa, enkä että hän vallitsee miestänsä, vaan eläköön hän hiljaisuudessa."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Jumala loi ihmiselle itsenäisen ajattelukyvyn, jos sitä saakin käyttää vain rajallisesti tuhansia vuosia vanhojen sääntöjen ulkoa opetteluun?
Sen kun käytät. Kuka sinua pakottaa opettelemaan yhtään mitään? Itse vastaat seurauksista.
Niin tyypillistä, kun ei osata vastata kysymykseen niin suutahdetaan ja uhataan kysyjää kadotuksella...
Minulla ei ole heikäläisiltä mitään kysyttävää. Tämä koskee myös kaikkia ns. lahkojakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, onko hyvää käytöstä tuputtaa sairaita ajatusmalleja muille, kuten nää hihhulit tekee?
Kuka sinut pakottaa tähän keskusteluun?
Olen psykiatri, mielisairaudet on mun duunia.
1. kirje korinttilaisille 13
Suurin on rakkaus
1Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä mutta minulta puuttuisi rakkaus, olisin vain kumiseva vaski tai helisevä symbaali.
Rakkauden tunnet vain tuntemalla Herran.
Mielisairasta.
Rakkaus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silliä kullekkin.
Siunattu on se mies, joka luottaa Herraan ja panee turvansa häneen! Hän on kuin puron partaalle istutettu puu, joka kurottaa juurensa veteen. Ei se pelkää helteen tuloa, sen lehvät pysyvät aina vihreinä. Vaikka tulee kuiva vuosi,ei sillä ole mitään hätää, silloinkin se kantaa hedelmää.
Siunattu Pelle Hermanni on mukava heppu.
Iiro 6v
Vierailija kirjoitti:
Herran sana on tosi ja varma. Hän on uskollinen ja osoittaa sen teoissaan.
Taivas on sininen ja valkoinen
Suomalainen iskelmä
Vältätkö sianlihaa vai syötkö mitä lihakaupasta saa? Eli elätkö Raamatun israelilaisen vai antiikin roomalaisen ohjeistuksen mukaan?
15:12 Jos joku veljesi, hebrealainen mies tai nainen, on myynyt itsensä sinulle ja palvellut sinua kuusi vuotta, niin päästä hänet seitsemäntenä vuotena luotasi vapaaksi,
15:13 ja kun päästät hänet luotasi vapaaksi, niin älä lähetä häntä tyhjin käsin.
15:14 Vaan sälytä hänen selkäänsä runsaasti lahjoja laumastasi, puimatantereeltasi ja kuurnastasi; anna hänellekin siitä, millä Herra, sinun Jumalasi, on sinua siunannut.
15:15 Muista, että itse olit orjana Egyptin maassa ja että Herra, sinun Jumalasi, vapahti sinut. Sentähden minä tänä päivänä annan sinulle tämän käskyn. 5 Mooses
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, hullu on hullu.
Ettekö tiedä, että vääryydentekijät eivät saa omakseen Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö! Jumalan valtakunnan perillisiä eivät ole siveettömyyden harjoittajat eivätkä epäjumalien palvelijat, eivät avionrikkojat, eivät miesten kanssa makaavat miehet, eivät varkaat eivätkä ahneet, eivät juomarit, pilkkaajat eivätkä riistäjät.
Onko teillä uskovaisilla yhtään omaa ajatusta? Edes yhtä?
1. Pietarin kirje 4:11 FB38
Herran totuudessa on paljon enemmän viisautta kuin meidän ihmisten. Tässä muutama oma sanani: Herra on hyvä! Hän on Pyhä ja sieluni ylistää Häntä ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö ottaa huomioon myö se, että siihen aikaan ei tie
Jumala ei ole luonnut ketään homoseksuaaliksi eikä sairaaksi.
Se on seuraus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaus: Viisammasta en tiedä, mutta en ole koskaan ainakaan tappanut ketään enkä tuominnut ketään ikuiseen kidutukseen, joten moraalisesti parempi ja oikeudenmukaisempi olen oikeastaan ihan millä tahansa mittarilla katsottuna.
Sinä et ole Jumala, etkä voi päättää mikä on oikein ja väärin.
Olen oikeustieteen kandidaatti ja tuomari. Sanani painaa näissä asioissa enemmän kuin teidän raamattunne.
Ei. Sinulla ei ole mitään valtaa Jumalaa vastaan. Ja hän pitää huolen omistaan. Jos tosiaan olet tuomari, voit ehkä tuomita tässä elämässä, mutta et ikuisuudessa. Sinulla on asema, jossa voisit upeasti tuoda Herran totuutta muille ihmisille, että he voisivat pelastua.
Lopuksi: vahvistukaa Herrassa, ottakaa voimaksenne hänen väkevyytensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pöljiä koko porukka.
1. Tim. 2:11-12 "Oppikoon nainen hiljaisuudessa, kaikin puolin alistuvaisena; mutta minä en salli, että vaimo
opettaa, enkä että hän vallitsee miestänsä, vaan eläköön hän hiljaisuudessa."
Kiinnitä huomiota sanoihin vaimo ja mies= aviovaimo ja aviomies.