Mitä haluat kysyä kristityltä
Kommentit (7639)
Aina nöyrinä, lempeinä ja kärsivällisinä. Auttakoon rakkaus teitä tulemaan toimeen keskenänne.
Mutta kaiken kruunuksi tulkoon rakkaus, sillä se tekee kaiken täydelliseksi.
Herra, sinä olet minun Jumalani! Sinun korkeuttasi laulan, sinun nimeäsi ylistän, sillä sinä toteutit ihmeellisen suunnitelman, kaukaa harkitun, varman ja luotettavan.
Vierailija kirjoitti:
No, hullu on hullu.
Ettekö tiedä, että vääryydentekijät eivät saa omakseen Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö! Jumalan valtakunnan perillisiä eivät ole siveettömyyden harjoittajat eivätkä epäjumalien palvelijat, eivät avionrikkojat, eivät miesten kanssa makaavat miehet, eivät varkaat eivätkä ahneet, eivät juomarit, pilkkaajat eivätkä riistäjät.
Vierailija kirjoitti:
Pahaks on päässy. Mielisairaus on surullista.
1. Johanneksen kirje 2
22Kuka sitten on valehtelija, ellei se, joka kieltää Jeesuksen olevan Kristus? Sellainen ihminen on antikristus, niin Isän kuin Pojan kieltäjä. 23Joka kieltää Pojan, hänellä ei ole Isääkään, mutta joka tunnustaa Pojan, hänellä on myös Isä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, onko hyvää käytöstä tuputtaa sairaita ajatusmalleja muille, kuten nää hihhulit tekee?
Kuka sinut pakottaa tähän keskusteluun?
Olen psykiatri, mielisairaudet on mun duunia.
1. kirje korinttilaisille 13
Suurin on rakkaus
1Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä mutta minulta puuttuisi rakkaus, olisin vain kumiseva vaski tai helisevä symbaali.
Rakkauden tunnet vain tuntemalla Herran.
Uskovaiset pilkkaavat täysjärkisiä. Huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, onko hyvää käytöstä tuputtaa sairaita ajatusmalleja muille, kuten nää hihhulit tekee?
Kuka sinut pakottaa tähän keskusteluun?
Olen psykiatri, mielisairaudet on mun duunia.
1. kirje korinttilaisille 13
Suurin on rakkaus
1Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä mutta minulta puuttuisi rakkaus, olisin vain kumiseva vaski tai helisevä symbaali.
Rakkauden tunnet vain tuntemalla Herran.
Mielisairasta.
Vierailija kirjoitti:
Uskovaiset pilkkaavat täysjärkisiä. Huh.
Jep.
Vierailija kirjoitti:
Uskooko kristitty, että maailma on koherentti kokonaisuus jossa vallitsevat tiukat fysiikan lait sekä syy ja seuraus -suhteet, vai voiko Jeesus muuttaa joskus myös menneisyyttä?
Mistä sellainen ilmiö johtuu että eräät asiat, usein triviaalit mutta sellaiset joilla on useille ihmisille erityistä muistoarvoa, voivat muuttua toisenlaisiksi myös taannehtivasti?
Esimerkiksi muistatko kuka seikkailuelokuvasankari ei koskaan sanonutkaan lausetta joka lukee tässä T-paidassa?
https://www.cafepress.ca/mf/14456442/adios-stupido-black_tshirt?product…
Miksi näitä paitoja sitten myydään?
Hän siis sanoi "Adios Sapito", eli hän muisti Satipo-nimisen roolihahmon nimen vähän väärin. Ja sitä paitsi typerys olisi espanjaksi estúpido.
Mutta veikkaanpa että kun elokuva seuraavan kerran tulee telkkarista niin suomennoksessa on edelleen väärä käännös.
&nb
Jumala ei muuta menneisyyttä. Mikä on tapahtunut se on tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, hullu on hullu.
Ettekö tiedä, että vääryydentekijät eivät saa omakseen Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö! Jumalan valtakunnan perillisiä eivät ole siveettömyyden harjoittajat eivätkä epäjumalien palvelijat, eivät avionrikkojat, eivät miesten kanssa makaavat miehet, eivät varkaat eivätkä ahneet, eivät juomarit, pilkkaajat eivätkä riistäjät.
Onko teillä uskovaisilla yhtään omaa ajatusta? Edes yhtä?
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu olla vastuussa miljoonien ihmisten surmaamisesta vääräuskoisina ja lääketieteen ym. kehityksen satojen vuosin jarruttamisesta? Ties mitä lääkkeitä meillä olisi jos lääketiede olisi saanut edistyä omalla vaudillaan, syöpä ym olisi kukistettu ajat sitten.
Lähde miljoonien vääräuskoisten surmaamiselle? Ja lääketieteen kehityksen jarruttamiselle? Nyt niitä paljon puhuttuja todisteita pöytään!
(älkäämme kuitenkaan pidättäkö hengitystä, tiedämmehän miten tuppaa käymään 🤭)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaus: Viisammasta en tiedä, mutta en ole koskaan ainakaan tappanut ketään enkä tuominnut ketään ikuiseen kidutukseen, joten moraalisesti parempi ja oikeudenmukaisempi olen oikeastaan ihan millä tahansa mittarilla katsottuna.
Sinä et ole Jumala, etkä voi päättää mikä on oikein ja väärin.
Olen oikeustieteen kandidaatti ja tuomari. Sanani painaa näissä asioissa enemmän kuin teidän raamattunne.
Ei. Sinulla ei ole mitään valtaa Jumalaa vastaan. Ja hän pitää huolen omistaan. Jos tosiaan olet tuomari, voit ehkä tuomita tässä elämässä, mutta et ikuisuudessa. Sinulla on asema, jossa voisit upeasti tuoda Herran totuutta muille ihmisille, että he voisivat pelastua.
Ei, vaan satuolennolla jota nimität Jumalaksi ei ole mitään voimaa ainuttakaan ihmistä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pöljiä koko porukka.
Älä jätä elämääsi oman ymmärryksesi varaan,vaan turvaa koko sydämestäsi Herraan. Missä kuljetkin, pidä hänet mielessäsi, hän viitoittaa sinulle oikean tien.
Sananl. 9:13 "Tyhmyys on nainen, levoton ja yksinkertainen, eikä hän mistään mitään tiedä."
Vierailija kirjoitti:
2 Pietari 3:9
Ei Herra viivytä lupauksensa täyttämistä, niinkuin muutamat pitävät sitä viivyttelemisenä, vaan hän on pitkämielinen teitä kohtaan, sillä hän ei tahdo, että kukaan hukkuu, vaan että kaikki tulevat parannukseen.
Sananl. 11:22 "Kultarengas sian kärsässä on kaunis nainen, älyä vailla."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaffaa pennuille...
Mutta kaikki, jotka Herraa odottavat, saavat uuden voiman, he kohoavat siivilleen kuin kotkat. He juoksevat eivätkä uuvu, he vaeltavat eivätkä väsy.
2. Moos. 22:18 "Velhonaisen älä salli elää."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silliä kullekkin.
Siunattu on se mies, joka luottaa Herraan ja panee turvansa häneen! Hän on kuin puron partaalle istutettu puu, joka kurottaa juurensa veteen. Ei se pelkää helteen tuloa, sen lehvät pysyvät aina vihreinä. Vaikka tulee kuiva vuosi,ei sillä ole mitään hätää, silloinkin se kantaa hedelmää.
5. Moos. 21:10-14 "Kun lähdet sotaan vihollisiasi vastaan ja Herra, sinun Jumalasi, antaa heidät sinun käsiisi
ja sinä otat heistä vankeja ja vankien joukossa näet kaunisvartaloisen naisen ja mielistyt häneen ja tahdot
ottaa hänet vaimoksesi, niin vie hänet kotiisi, ja hän ajattakoon hiuksensa ja leikatkoon kyntensä. Ja hän
riisukoon vaatteensa, joissa hänet vangittiin ... sitten saat yhtyä häneen ja naida hänet, niin että hän tulee
vaimoksesi."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satuihin uskominen on sairasta.
Minulla on omat suunnitelmani teitä varten, sanoo Herra. Minun ajatukseni ovat rauhan eivätkä tuhon ajatuksia: minä annan teille tulevaisuuden ja toivon.
2. Moos. 21:20-21 "Jos joku lyö orjaansa tai orjatartaan sauvalla, niin että tämä kuolee hänen käsiinsä, niin häntä rangaistakoon. Mutta jos se elää päivän tai kaksi, niin älköön lyöjää rangaistako, sillä se on hänen omaa rahaansa."
Älä unohda laupeutta, älä uskollisuutta kiedo ne kaulaasi, kirjoita sydämesi tauluun, niin saat rakkautta ja kiitosta sekä Jumalalta että ihmisiltä.
Sananlaskut 3:3-4