Mitä haluat kysyä kristityltä
Kommentit (7639)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hurskaan sanat ovat rakkauden sanoja,jumalattoman puhe valhetta ja vimmaa.
Leimasit juuri valehtelijoiksi kaikki muut paitsi kanssauskovaisesi. Oikein pyhän kirjasi voimalla. Eikö tuo ole herjaamista?
Oikeassa olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi uskis ei osaa ilmeisesti itse muodostaa järjellisiä lauseita, vaan siteeraa suurta satukirjaa koko ajan.
Herran sanassa on voimaa. Hän kehottaa puhumaan Raamatun jakein. Jakamaan totuutta. Se on rakkautta.
Pakkomielteistä toimintaa toi on.
Eri. Kauniita siteerauksia! Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, onko hyvää käytöstä tuputtaa sairaita ajatusmalleja muille, kuten nää hihhulit tekee?
Kuka sinut pakottaa tähän keskusteluun?
Olen psykiatri, mielisairaudet on mun duunia.
Ei kai tällä palstalla? Psykiatrina tiedät myös, että toisten pilkkaaminen ei ole tervettä ja on psyykkistä väkivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hurskaan sanat ovat rakkauden sanoja,jumalattoman puhe valhetta ja vimmaa.
Leimasit juuri valehtelijoiksi kaikki muut paitsi kanssauskovaisesi. Oikein pyhän kirjasi voimalla. Eikö tuo ole herjaamista?
Oikeassa olet.
Jumala on aina oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Siis kammottavia nää sekoboltsit, huh.
Heh hee, silti olet täällä hah haaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Raamattu ei voi raueta tyhjiin." (Joh. 10:35)
Joo ja sä et voi laueta, ku oot niin estoinen.
Tämö kommentti ei anna keskustelulle kovin paljoa. Siunausta sinulle
Vierailija kirjoitti:
Jaffaa pennuille...
Mutta kaikki, jotka Herraa odottavat, saavat uuden voiman, he kohoavat siivilleen kuin kotkat. He juoksevat eivätkä uuvu, he vaeltavat eivätkä väsy.
Uskooko kristitty, että maailma on koherentti kokonaisuus jossa vallitsevat tiukat fysiikan lait sekä syy ja seuraus -suhteet, vai voiko Jeesus muuttaa joskus myös menneisyyttä?
Mistä sellainen ilmiö johtuu että eräät asiat, usein triviaalit mutta sellaiset joilla on useille ihmisille erityistä muistoarvoa, voivat muuttua toisenlaisiksi myös taannehtivasti?
Esimerkiksi muistatko kuka seikkailuelokuvasankari ei koskaan sanonutkaan lausetta joka lukee tässä T-paidassa?
https://www.cafepress.ca/mf/14456442/adios-stupido-black_tshirt?product…
Miksi näitä paitoja sitten myydään?
Hän siis sanoi "Adios Sapito", eli hän muisti Satipo-nimisen roolihahmon nimen vähän väärin. Ja sitä paitsi typerys olisi espanjaksi estúpido.
Mutta veikkaanpa että kun elokuva seuraavan kerran tulee telkkarista niin suomennoksessa on edelleen väärä käännös.
Vierailija kirjoitti:
Silliä kullekkin.
Siunattu on se mies, joka luottaa Herraan ja panee turvansa häneen! Hän on kuin puron partaalle istutettu puu, joka kurottaa juurensa veteen. Ei se pelkää helteen tuloa, sen lehvät pysyvät aina vihreinä. Vaikka tulee kuiva vuosi,ei sillä ole mitään hätää, silloinkin se kantaa hedelmää.
Satuihin uskominen on sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Menkää panemaan, idarit.
Älä pelkää, minä olen sinun kanssasi! Älä arkana pälyile ympärillesi minä olen sinun Jumalasi. Minä vahvistan sinua, minä autan sinua, minä tuen sinua vakaalla, lujalla kädelläni.
Vierailija kirjoitti:
Satuihin uskominen on sairasta.
Minulla on omat suunnitelmani teitä varten, sanoo Herra. Minun ajatukseni ovat rauhan eivätkä tuhon ajatuksia: minä annan teille tulevaisuuden ja toivon.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on valo, halovalo!
Kaikki, minkä teette, tehkää rakastavin mielin!
Rukoilen, että hän sanomattomassa kirkkaudessaan hengellään vahvistaisi ja voimistaisi teidän sisäistä olemustanne. Näin Kristus asuu teidän sydämissänne, kun te uskotte, ja rakkaus on elämänne perustus ja kasvupohja.
Esimerkiksi tämän voi rukoilla jos ei löydä omia sanoja:
Sinuun minä turvaan osoita laupeutesi jo aamuvarhaisesta! Sinun puoleesi minä käännyn opeta minulle tie, jota kulkea!
Väsäsikö jumala naisen miehen kylkiluusta, että miehellä ei olisi niin helvetin tylsää?