Mitä haluat kysyä kristityltä
Kommentit (7639)
Vierailija kirjoitti:
Joutuivatko kaikki ennen jeesusta eläneet ihmiset kadotukseen mielestäsi?
Koskeeko pelastus vain jeesuksen jälkeen eläneitä, jotka uskovat/uskoivat häneen.
Tämä kerrotaan Uudessa Testamentissa. Pelastus koskee kaikkia, jotka tahtovat ottaa sen vastaan, kaikkia jotka uskovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trollien kommentit poistuu hyvin, kiitos kaikki ilmiantajat. Helpompi lukea ketjua ilman niitä
Sehän se onkin uskisten lempihuvia, haistella toistensa pieruja pienessä sisäpiirissä. On niin turvallista olla kun kukaan ei kyseenalaista houreita.
Minulla on surullinen ole teidän uskisten puolesta, te ette edes ymmärrä kuinka sokeita, kuuroja ja aivopestyjä te olette. Hieman jopa säälin teitä.
Jos viestissä ei ole muuta sisältöä kuin sääntöjen vastainen keskustelun häiriköinti, niin ei pitäisi olla kovin suuri yllätys että viesti poistuu 🙄
Se tuo inkvisiittorin sielu ja tavat istuvat teissä uskiksissa tiukasti. Te ette määrittele millään tavoin mistä ja miten keskustellaan. Mihin asemaan te olette itsenne houreissann
Miksi sinä olet mukana tässä keskustelussa, jos aihe ei kiinnosta? Miksi tulet keskusteluun kertomaan, että on hourailua ja päsmäröintiä puhua asioista, joita sinä et hyväksy? Olet ristiriidassa itsesi kanssa.
Miksi sanot inkvisiittoriksi sitä, joka kertoo sinulle, että alustan sääntöjen vastaiset, häiriköivät kommentit poistuvat? Koskevatko säännöt mielestäsi kaikkia muita paitsi sinua?
Älä ole surullinen siitä, että ihminen on onnellinen ja tyytyväinen elämäänsä kristittynä. Se näyttää kateudelta, joka yrittää tuhota jotain, mistä ei ole itse osallinen. Armo on jokaisen ihmisen ulottuvilla, Jeesus rakastaa myös kapinoivaa ihmistä, haluten hänen pelastumistaan.
Sinulla on edelleen vapaa tahto, ei kukaan pakota sinua mihinkään. Miksi siis olet koko ajan puolustuskannalla ja hyökkäilet? Etkö usko vapaaseen tahtoonkaan?
Mä oon onnellinen ilman pakkoajatuksia ja mielikuvitushahmoja!!!
Kas kummaa. Edellisen sivun viesti #4777 on siis elämäntyönään toisten viestejä poistelevan "uskovan" mielestä asiallinen, ei ole loukkaava eikä typerä eikä trollausta --- ei siis haittaa edes Vauvan "sääntökirjassa" ?
Vierailija kirjoitti:
Todellisesta rauhasta ei hengellisesti kuollut ihminen tiedä, sitä hän ei ole saanut maistaa. Me kaikki olimme hengellisesti kuolleita ennen kuin synnyimme uudelleen Pyhästä Hengestä. Pyhä Henki ei anna pakkoajatuksia, päinvastoin Hän vapauttaa niistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää onkin jännä. Tää jumala -kaveri olis voinu vaa luoda suoraan haluamansa jengin sinne paratiisiin. Vaan ei. Luo vauvoja jotka ovat 5 päivää elossa kamalissa tuskissa, luo lapsia rakkaudettomiin perheisiin jotka kuolevat 5 vuotiaina pahoinpitelyyn, luo orjia jotka elävät kurjissa oloissa 50 vuotta toisen tahdon alla työskennellen piiskaniskut selässään. Luo terveitä ja onnellisia ihmisiä tietäen että he kuolevat ateisteina koska piilottelee ja ei jaksa kertoa olemassaolostaan. Koko poppoo ilmeisesti menossa helvettiin jos ei usko tähän kaveriin.
Tässä ollaan ytimessä tietyllätapaa. Olisi voinut luoda sinne paratiisiin sen jengin ja olisi luonnutkin.
Mitäs siitä olisi tullut kun oli niitä langenneita ihmisiä? Eikös ne olis pilannu sen paratiisin samalla tavalla kun koko maapallon?
Jumala tiesi lankeemuksen etukäteen.
Jumala ei olisi luonnut maailmaa ,jos hänellä ei olisi ollut lunastus-suunnitelma valmiina.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys: kummalla on tämän ketjun perusteella suurempi ÄO, ateistilla vai mustikkapiirakalla?
Mustikkapiirakka ainakin on hiljaa ja tuo iloa muille.
Vierailija kirjoitti:
Kas kummaa. Edellisen sivun viesti #4777 on siis elämäntyönään toisten viestejä poistelevan "uskovan" mielestä asiallinen, ei ole loukkaava eikä typerä eikä trollausta --- ei siis haittaa edes Vauvan "sääntökirjassa" ?
Mistä tiedät ettei sitä ole ilmiannettu? Ja mitä on yksi ei-uskovalle epäedullinen viesti satojen uskovia haukkuvien viestien rinnalla, jotka on edelleen tässä ketjussa? Varmasti kestätte sen. Nyt on edelleen huomio aivan merkityksettömissä asioissa.
Ah miten epäoleellisia kysymyksiä ketju täynnä.. Ystävät, jotka ette ole vielä pelastettuja; keskittykää pelastuskysymyksiin ja Herran lähelle pääsemiseen! Kaikki muu on turhaa teille tässä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys: kummalla on tämän ketjun perusteella suurempi ÄO, ateistilla vai mustikkapiirakalla?
Mustikkapiirakka ainakin on hiljaa ja tuo iloa muille.
Syö hiljaa mustikkapiirakkaasi.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ainakaan ei ole mitään henkilökohtaista ketään vastaan, olen ainoastaan epäasiallisia viestejä vastaan. Ilmiannoin itseasiassa yhden vinnerille epäedullisen kommentin. Jos olette itse ilkeitä ja puolueellisia, ei se tarkoita, että kaikki olisivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellisesta rauhasta ei hengellisesti kuollut ihminen tiedä, sitä hän ei ole saanut maistaa. Me kaikki olimme hengellisesti kuolleita ennen kuin synnyimme uudelleen Pyhästä Hengestä. Pyhä Henki ei anna pakkoajatuksia, päinvastoin Hän vapauttaa niistä.
Karmeeta...
Trollit luulee olevansa hauskoja..
Vierailija kirjoitti:
Winner on paras. Kertoo asiat niinku ne on! t. Inkkari
Jees!
Hyvä, että ihmiset on lopettaneet vinnerille vastaamisen, sekin siistii jo ketjua. Ihan älyttömiä kommentteja. Ei minkäänlaisia käytöstapoja.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että ihmiset on lopettaneet vinnerille vastaamisen, sekin siistii jo ketjua. Ihan älyttömiä kommentteja. Ei minkäänlaisia käytöstapoja.
Joo, ei kannata edes lukea.
Teitä varten ennen muita Jumala on nostanut kuolleista palvelijansa. Hänet Jumala on lähettänyt siunaamaan teitä kaikkia, kun käännytte pois pahuudestanne.
Vierailija kirjoitti:
Mistä itse haluat keskustella ja esittää kysymyksen?
Ei selvästikään ole vinnerillä mielenterveys kunnossa, viestit on tosi sekavia.. Toivottavasti osaat itse vinner hakea apua tai joku läheinen huomaa tilanteen.. Kaikesta voi selvitä.
Sanoisin mieluummin, että Raamatun tekstejä pitäisi ymmärtää, oppia ymmärtämään. Muuten helposti tulkitsee omasta kontekstistaan. Raamatun sanoma ei muutu. Vanhan Testamentin laki on Kristuksessa täytetty, mutta sitä ei ole kumottu. Rakkauden kaksoiskäsky sisältää kaiken, ja ymmärtääkseni on tarkoitus kasvaa noudattamaan sitä, ymmärryksellä.
Eri