Selviäisin kyllä hyvin ilman imetyskuvia mediassa
HS mielipiteissä imetysteksti, ja kuvituksena lähikuva vauvasta ruokailemassa. Näin naisena katsoisin kyllä mieluummin jotain muuta.
Olisivat edes valinneet diskreetimmän kuvan.
Kommentit (18)
Jatkan imettämistä, kun ympärilläni aika tuntuu pysähtyvän. Kaikki huolet ja kysymykset, mitä tulevaisuudessa on, häipyvät. Tämän hetken kauneus ja rauha täyttävät minut. En halua, että tämä hetki koskaan päättyy. Vauvan tyytyväinen ähkäisy saa minut hymyilemään entistä leveämmin tiedän, että tämä on vain alkua. Meillä on edessä koko elämänmittainen matka, ja tällä matkalla tulee olemaan vielä monia ihania hetkiä yhdessä.
Hymyilyttää, kun tuijotan vauvan kasvoja. Hänen pienet, sulavat piirteensä ja tyytyväinen ilmeensä saavat minut tuntemaan itseni täydelliseksi. Joka kerta, kun hän vie kätensä rintaansa vasten, sydämeni sykähtää. Olo on sellainen kuin olisin löytänyt itseni uudelleen, kuin vauva olisi minussa herättänyt jotain syvällä piilossa ollutta.
No katso muuta . Mikä pakko on sitä katsoa?🙄
Oletko lapseton haluamattasi ja siksi katkera ?
Vierailija kirjoitti:
Jatkan imettämistä, kun ympärilläni aika tuntuu pysähtyvän. Kaikki huolet ja kysymykset, mitä tulevaisuudessa on, häipyvät. Tämän hetken kauneus ja rauha täyttävät minut. En halua, että tämä hetki koskaan päättyy. Vauvan tyytyväinen ähkäisy saa minut hymyilemään entistä leveämmin tiedän, että tämä on vain alkua. Meillä on edessä koko elämänmittainen matka, ja tällä matkalla tulee olemaan vielä monia ihania hetkiä yhdessä.
No ei se imettäminen nyt mitään ihanaa ollut, pakollinen toimi
t. 3 lasta
No katsoin. Ihan normaalilta imettämiseltä näytti. Söpö vauva ja normaali rinta.
Mä selviäisin paremmin ilman yli 60-vee äijien kuvia mediassa. Miksi sellaisia pitää laittaa, eihän kukaan niitä halua katsella. Ei mulla mitään heitä vastaan ole, mutta ei sitä naamataulua hyvänen aika tarvi tunkea kaikkien silmille!
Vierailija kirjoitti:
No katsoin. Ihan normaalilta imettämiseltä näytti. Söpö vauva ja normaali rinta.
No olkoon vaikka tubulaarinen ja hydrokefalos, mutta miksi sitä imettämistä pitää näyttää Helsingin Sanomissa? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olkoon vaikka tubulaarinen ja hydrokefalos, mutta miksi sitä imettämistä pitää näyttää Helsingin Sanomissa? Ap
Miksi mitään pitää näyttää?
Ei haittaa minua yhtään. Ehkä se on joku jeesusfanin ongelma nähdä naisen tissi.
Imetys on tosiaan vain (pakollinen) toimitus, joka suoritetaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on nätti kuvituskuva.
Siinä näkyy nänni, eli on ruma kuva.
Minä selviäisin ilman puolialastomien naisten kuvia mediassa. Näin naisena katsoisin mielummin jotain muuta. Minusta nämä muokatut kuvat esineellistävät naisia ja antavat väärän kuvan siitä miltä normaalit naiset näyttävät. Ne myös antavat kuvan siitä että naisen arvo liittyy seksikkyyteen ja ulkonäköön.
Vierailija kirjoitti:
Minä selviäisin ilman puolialastomien naisten kuvia mediassa. Näin naisena katsoisin mielummin jotain muuta. Minusta nämä muokatut kuvat esineellistävät naisia ja antavat väärän kuvan siitä miltä normaalit naiset näyttävät. Ne myös antavat kuvan siitä että naisen arvo liittyy seksikkyyteen ja ulkonäköön.
Missä sinä näet tuollaisia kuvia? Ap
Vilkaiskaapa.