Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluat kysyä kristityltä

Vierailija
15.10.2024 |

Vastaan omien mielipiteideni mukaan 

Kommentit (7639)

Vierailija
4761/7639 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piti ottaa kantaa kommentoijan esitykseen mutta joku härö on poistanut kommentin.

Millä standardilla  täällä demokratia toimii?

Demokratiassakin on pelisäännöt.

Kerro ne. Täytyyhän ne olla tiedossa.

Aivan sivun ylälaidasta löytyy keskustelun säännöt.

Palstalla ilmoitetuilla keskustelun säännöillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa että ne toimisivat täällä käytännössä.

Kuka päättää tässätapauksessa mikä on kommentti joka saa näkyä? 

Itse en ole ainakaan nähnyt yhdenkään asiallisen kommentin poistuvan. Olen seurannut tiiviisti. 

Vierailija
4762/7639 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trollien kommentit poistuu hyvin, kiitos kaikki ilmiantajat. Helpompi lukea ketjua ilman niitä

Sehän se onkin uskisten lempihuvia, haistella toistensa pieruja pienessä sisäpiirissä. On niin turvallista olla kun kukaan ei kyseenalaista houreita.

Minulla on surullinen ole teidän uskisten puolesta, te ette edes ymmärrä kuinka sokeita, kuuroja ja aivopestyjä te olette. Hieman jopa säälin teitä.

Jos viestissä ei ole muuta sisältöä kuin sääntöjen vastainen keskustelun häiriköinti, niin ei pitäisi olla kovin suuri yllätys että viesti poistuu 🙄

Se tuo inkvisiittorin sielu ja tavat istuvat teissä uskiksissa tiukasti. Te ette määrittele millään tavoin mistä ja miten keskustellaan. Mihin asemaan te olette itsenne houreissann

Hhmm. Tämä on keskustelu, jossa keskustellaan kristinuskoon liittyvistä asioista. En usko, että kukaan sinua pakotti tänne. 

Jokaisella ihmisellä on oikeus asialliseen kohteluun - joten kyllä täällä on oikeus ilmiantaa epäasialliset kommentit. Tämän ketjun ongelma on ollut päinvastainen kuin kuvaamasi. Ei-uskovat haukkuu ja trollaa, vähättelee ja ivailee. Uskovat vastailee asiallisesti. Oletkohan lukenut jotakin toista ketjua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4763/7639 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itse en ole ainakaan nähnyt yhdenkään asiallisen kommentin poistuvan. Olen seurannut tiiviisti. "

Kenen mielestä asiallisen?

Vierailija
4764/7639 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys: kummalla on tämän ketjun perusteella suurempi ÄO, ateistilla vai mustikkapiirakalla? 

Vierailija
4765/7639 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi uskova haluaisi asiallisten viestien poistuvan?

Meilläkin on ollut monia kysymyksiä ennen uskoontuloa ja sen jälkeenkin. 

Vierailija
4766/7639 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Itse en ole ainakaan nähnyt yhdenkään asiallisen kommentin poistuvan. Olen seurannut tiiviisti. "

Tämä ei ole mielipidekysymys.

Vierailija
4767/7639 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on mielipidekysymys mitää suurimmassa määrin.

Vierailija
4768/7639 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mielipiteitä sitten sensuroidaan? Yritättekö kontrolliyhteiskunnan säännöillä pelata?

Vierailija
4769/7639 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mielipiteitä sitten sensuroidaan? Yritättekö kontrolliyhteiskunnan säännöillä pelata?

Mielipiteen voi esittää aivan samalla sisällöllä ilman haukkumista, ivaamista, ilkeilyä jne jne jne. Huom. trollaaminen ei ole mielipiteen esittämistä. 

Vierailija
4770/7639 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielipiteen voi esittää aivan samalla sisällöllä ilman haukkumista, ivaamista, ilkeilyä jne jne jne. Huom. trollaaminen ei ole mielipiteen esittämistä. 

Eli siis kun esittää mielipiteen joka on yhdenmukainen uskiksen mielipiteen kanssa on se hyväksyttävä, mutta uskiksen kanssa eriävä mielipide on ehdoton nou-nou ja se tulee poistaa?

Vierailija
4771/7639 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siis kun esittää mielipiteen joka on yhdenmukainen uskiksen mielipiteen kanssa on se hyväksyttävä, mutta uskiksen kanssa eriävä mielipide on ehdoton nou-nou ja se tulee poistaa?

Ei? Mitä ihmettä?

Vierailija
4772/7639 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kitiset täällä?

Vierailija
4773/7639 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko se niin, että empatia ei kuulu myöskään Raamattuun?

-winner-

Itkettääkö sinua taas?

Vierailija
4774/7639 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro mikä on tärkeää sinulle ,mistä haluat pitää kiinni?

Vierailija
4775/7639 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra on viattoman vahva linna, mutta väärintekijän hän murskaa.

Sananlaskut 10:29

Vierailija
4776/7639 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ylipappimmehan jos kukaan kykenee ymmärtämään vajavuuksiamme, sillä häntä on koeteltu kaikessa samalla tavoin kuin meitäkin koetellaan; hän vain ei langennut syntiin.

Heprealaiskirje 4:15

Vierailija
4777/7639 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus puhui taas kansalle ja sanoi: Minä olen maailman valo. Se, joka seuraa minua, ei kulje pimeässä, vaan hänellä on elämän valo.

Johannes 8:12

Vierailija
4778/7639 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teettekin, sanoin tai teoin, tehkää kaikki Herran Jeesuksen nimessä, kiittäen hänen kauttaan Jumalaa, Isäämme.

Kirje kolossalaisille 3:17

Vierailija
4779/7639 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Adamin "kylkiluu" on oksa. Sanahan tarkoittaa kylkiluun lisäksi myös mm. palkkia lehtiä ja lankkua. Eeva siis luotiin varttamalla.

Kuten Johanneksen evankeliumissa Jumalaa kuvataan. "Minä olen totinen viinipuu, ja minun Isäni on viinitarhuri" Joh. 15:1

Kai nyt "viinipuu" osaa muuttaa veden viiniksi. 

Pidettäiskö biologia ja luonnontiede  omanaan niinkun Raamattukin pitää.

Puut lähtivät voitelemaan itsellensä kuningasta. Ja he sanoivat öljypuulle: 'Ole sinä meidän kuninkaamme'. Mutta öljypuu vastasi heille: 'Jättäisinkö lihavuuteni, josta jumalat ja ihmiset minua ylistävät, mennäkseni huojumaan ylempänä muita puita!' Niin puut sanoivat viikunapuulle: 'Tule sinä ja ole meidän kuninkaamme'. Mutta viikunapuu vastasi heille: 'Jättäisinkö makeuteni ja hyvät antimeni, mennäkseni huojumaan ylempänä muita puita!' Niin puut sanoivat viinipuulle: 'Tule sinä ja ole meidän kuninkaamme'. Mutta viinipuu vastasi heille: 'Jättäisinkö mehuni, joka saa jumalat ja ihmiset iloisiksi, mennäkseni huojumaan ylempänä muita puita!' Niin kaikki puut sanoivat orjantappuralle: 'Tule sinä ja ole meidän kuninkaamme'.  Ja orjantappura vastasi puille: 'Jos todella aiotte voidella minut kuninkaaksenne, niin tulkaa ja etsikää suojaa minun varjossani; mutta ellette, niin tuli lähtee orjantappurasta ja kuluttaa Libanonin setrit'. Tuom. 9:8,15

Niin Jeesus tuli ulos, orjantappurakruunu päässään ja purppuranpunainen viitta yllään, ja Pilatus sanoi: "Katso: ihminen!" Joh. 19:5

Vierailija
4780/7639 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Jeesus Kristus sinun Herra?

Ajattelitko olla vähän ovela?

Eikö se ole hyvin oleellinen kysymys?

Ketju on lukittu.