Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluat kysyä kristityltä

Vierailija
15.10.2024 |

Vastaan omien mielipiteideni mukaan 

Kommentit (7639)

Vierailija
3241/7639 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle elämä on Kristus ja kuolema on voitto.

Filippiläiskirje 1:21

Ankeeta on sunki elämäs sitte.

Kaikkea muuta. Raamatussa kauniisti kuvataan kuinka hyvä Jumalan kanssa on elää - jo maan päällä. Tämän voi armosta saada elää todeksi omassa kokemuksessaan.

Vierailija
3242/7639 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on monta kysymystä joihin olisi mukava, ja helppo, vastata. Niin kuin joku muukin jo sanoi. Mutta on surullista ettei se kannata, koska vastaukseksi Jumalan Pyhä Sana saa trollien pilkkausta ja henkilöön menevää panettelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3243/7639 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurempi kuin elämä on sinun armosi. Minun huuleni ylistävät sinua. Jumalani, minä kiitän sinua niin kauan kuin elän, minä turvaan sinuun, kohotan käteni sinun puoleesi.

Psalmi 63:4-5

Vierailija
3244/7639 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo! Jesse kuoli ja rauha tuli!

Tarkoitatko lopullisita rauhaa?

Jeesus sanoi että tulee vaino ja riita ja sota.

Vierailija
3245/7639 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus:

Jos lunastus oli ennalta suunniteltu, niin siinä tapauksessa myös syntiinlankeemus oli sitä. Joten rakastava jumala on itse aiheuttanut luomiensa kärsimykset, eikö? Kerro mikä päättelyssäni on pielessä. 

Kaikki.

Jumala halusi rakkaudessaan antaa ihmiselle vapaan tahdon. Ja vaikka ihminen tunaroi, Jumala pelasti silti, itse kärsimällä kammottavasti.

Vierailija
3246/7639 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjaa miten ihmisillä on kadonnut pelko ja kunnioitus Jumalaa kohtaa. Siis edes sitä mahdollisuutta kohtaan, jos eivät ole uskossa.

Vierailija
3247/7639 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos lunastus oli ennalta suunniteltu, niin siinä tapauksessa myös syntiinlankeemus oli sitä. Joten rakastava jumala on itse aiheuttanut luomiensa kärsimykset, eikö? Kerro mikä päättelyssäni on pielessä. "

Ei syntiinlankeemus ollut Jumalan suunnittelema, sulla heittää tässä.

Myös Saatana on tässä välissä  tehnyt oman valinnan.

Vierailija
3248/7639 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja katso! Niin tapahtuu, että saatana menee ketjulaisen sydämeen ja päivällä kirjoittamani viestit tempaistaan bittiTaivaaseen ;DDDDD

-winner-

Vierailija
3249/7639 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Religious Gemstones -tv-sarja ilmeisen arka aihe :DDDDDDDD

-winner-

Vierailija
3250/7639 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä osoitat minulle elämän tien, sinun lähelläsi on ehtymätön ilo, sinun oikealla puolellasi ikuinen onni.

Psalmi 16:11

Vierailija
3251/7639 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on mielestäsi paras vanhan testamentin ennustus, joka on toteutunut?

Paras on tietysti Messias, Rauhanruhtinas.

Miten se ennustettiin?

Jos et hakua Raamatunjakeita niin , alkulehdillä on jo lupaus Messiaasta joka tulee murskaamaan käärmeen pään.

Myöhemmin Mooses profetoi että tulee hänen kaltaisensa  Lunastaja ja muut profeetat missä syntyy ,kenelle.

Jeremia   23:5 Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin minä herätän Daavidille vanhurskaan vesan; hän on hallitseva kuninkaana ja menestyvä, ja hän on tekevä oikeuden ja vanhurskauden maassa. 

Ja tämä on hänen nimensä, jolla häntä kutsutaan: 'Herra on meidän vanhurskautemme

Vierailija
3252/7639 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä osoitat minulle elämän tien, sinun lähelläsi on ehtymätön ilo, sinun oikealla puolellasi ikuinen onni.

Psalmi 16:11

Nooh, ei nyt sentään ihan liioitella tarvitse.

-winner-

Vierailija
3253/7639 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka tekee syntiä, on Paholaisesta, sillä Paholainen on tehnyt syntiä alusta asti. Juuri sitä varten Jumalan Poika tuli maailmaan, että hän tekisi tyhjäksi Paholaisen teot.

1. Johanneksen kirje 3:8

Jumala tuntuu kyllä olevan aika kyvytön tunari tuossa saatanan vastustamisessa. Ei kykene tappamaan saataanaa, joten ei ole kaikkivoipa.

Ei tiennyt saatanaa luodessaan, että siitä tuleekin paha, joten ei ole kaikkitietävä.

Jos taas tiesi, että saatana toisi pahuutta ja loi sen silti, niin ei jumala ole hyvä.

Onko kristityillä tähän mitään sanottavaa? Ihan itse pohdittua.

Ei ainakaan minulla. Jos viestissä lähdetään liikkeelle siitä, että käytetään rakastavasta Jumalasta tuollaisia sanoja, niin yleensä k

Kuule kun en usko siihen tyyppiin, niin en sitä rakastavana osaa pitää. Miksi et anna jumalasi itse pahoittaa mieltään?

Et vain halua vastata kysymykseen.

Vierailija
3254/7639 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen Jeesus sanoi: Niin, autuaita ovat kaikki, jotka kuulevat Jumalan sanan ja noudattavat sitä.

Luukas 11:28

Vierailija
3255/7639 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hurjaa miten ihmisillä on kadonnut pelko ja kunnioitus Jumalaa kohtaa. Siis edes sitä mahdollisuutta kohtaan, jos eivät ole uskossa.

Varmaan ihan supersankarisarjakuvien ja -leffojen vika. Liian jokapäiväistä ja sit niinku oikeesti aika heikot supervoimat.

-winner-

Vierailija
3256/7639 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus:

Kuule kun en usko siihen tyyppiin, niin en sitä rakastavana osaa pitää. Miksi et anna jumalasi itse pahoittaa mieltään?

Sitä ei kukaan sinulta odota. Asiallista käytöstä ainoastaan. Samaa odottaa myös Herra.

Vierailija
3257/7639 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainaus:

Jos lunastus oli ennalta suunniteltu, niin siinä tapauksessa myös syntiinlankeemus oli sitä. Joten rakastava jumala on itse aiheuttanut luomiensa kärsimykset, eikö? Kerro mikä päättelyssäni on pielessä. 

Kaikki.

Jumala halusi rakkaudessaan antaa ihmiselle vapaan tahdon. Ja vaikka ihminen tunaroi, Jumala pelasti silti, itse kärsimällä kammottavasti.

Kerro nyt vähän tarkemmin. Ei tuolla tavalla saa mahdollista käännynnäistä vakuuttuneeksi.

Vierailija
3258/7639 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos elämme, elämme Herran omina, ja jos kuolemme, kuolemme Herran omina. Elämmepä siis tai kuolemme, me kuulumme Herralle.

Roomalaiskirje 14:8

Vierailija
3259/7639 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainaus:

Sitä ei kukaan sinulta odota. Asiallista käytöstä ainoastaan. Samaa odottaa myös Herra.

Laitatko sateenkaaren sovun merkkinä?

-winner-

Vierailija
3260/7639 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos lunastus oli ennalta suunniteltu, niin siinä tapauksessa myös syntiinlankeemus oli sitä. Joten rakastava jumala on itse aiheuttanut luomiensa kärsimykset, eikö? Kerro mikä päättelyssäni on pielessä. "

Ei syntiinlankeemus ollut Jumalan suunnittelema, sulla heittää tässä.

Myös Saatana on tässä välissä  tehnyt oman valinnan.

Jumala ei siis tiennyt syntiinlankeemuksen tulevan? Ei myöskään tiennyt saatanan valintaa? Eikö jumala olekaan kaikkitietävä?

Ketju on lukittu.