Mitä haluat kysyä kristityltä
Kommentit (7639)
On ollut kyllä suuri siunaus saada tavata muita uskovia, joilla on Pyhä Henki. Ero on luonnolisesti kuin yöllä ja päivällä. Pitkään luulin, että kaikki ihmiset ovat pahoja eikä yhtään normaalia ole olemassa, mutta Herra todisti luuloni vääräksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et eheytynyt uskonnostasi aikuisiällä tiedon ja älyn avulla kuten minä, vaan jäit aivopesun uhriksi?
Siunausta sinulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on mielestäsi paras vanhan testamentin ennustus, joka on toteutunut?
Paras on tietysti Messias, Rauhanruhtinas.
Miten se ennustettiin?
Jos et hakua Raamatunjakeita niin , alkulehdillä on jo lupaus Messiaasta joka tulee murskaamaan käärmeen pään.
Myöhemmin Mooses profetoi että tulee hänen kaltaisensa Lunastaja ja muut profeetat missä syntyy ,kenelle
Jeremia 23:5 Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin minä herätän Daavidille vanhurskaan vesan; hän on hallitseva kuninkaana ja menestyvä, ja hän on tekevä oikeuden ja vanhurskauden maassa. <
Jaa, se onkin noin ympäripyöreää. En tiennytkään, että jeesus oli kuningas.
Samat jutut toistuu trollien toimesta. Saavat energiansa trollaamisesta
Vierailija kirjoitti:
Hurjaa miten ihmisillä on kadonnut pelko ja kunnioitus Jumalaa kohtaa.
Pelolla ja kunnioituksella ei ole mitään tekemistä keskenään. Ne ovat toisensa poissulkevia.
Et voi aidosti kunnioittaa sellaista mitä pelkäät, etkä pelätä sellaista mitä kunnioitat.
Tätä tosin uskis ei ymmärrä, koska pelko hallitsee hänen elämäänsä. Normaali ihminen toimii oikein sisäisen äänensä johdattamana, uskovainen pelosta ja pakosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelolla ja kunnioituksella ei ole mitään tekemistä keskenään. Ne ovat toisensa poissulkevia.
Et voi aidosti kunnioittaa sellaista mitä pelkäät, etkä pelätä sellaista mitä kunnioitat.
Tätä tosin uskis ei ymmärrä, koska pelko hallitsee hänen elämäänsä. Normaali ihminen toimii oikein sisäisen äänensä johdattamana, uskovainen pelosta ja pakosta.
Väärässä olet. Jumalan pelko on termi jota et taida tuntea. Uskova kunnioitta ja rakastaa Jumalaa. Ja Jumalan pelkokin kuuluu asiaan; se on halua kunnioittaa Häntä kaikessa mitä tekee. Se ei ole rangaistuksen pelkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on tervettä kunnioitusta ja tervettä pelkoa. Hankala varmasti ymmärtää jos ei kunnioita Jumalaa, kaikkeuden Luojaa. Sitä joka päättää kaikkien kohtalosta.
Jos on näin kiinnostunut Jumalasta ja uskosta kuin nämä kaksi, jotka täällä trollaa, luulisi että ymmärtäisivät edes teoreettisesti kunnioittaa Jumalaa. Hän kuitenkin antaa anteeksi vilpittömästi katuvalle ja sydämestään anteeksi pyytävälle. Sitä tarkoittaa, että Jumala on anteeksiantava; anteeksiantoa tulee pyytää. Miten sen muuten voisi saada? Vielä on aikaa. Mutta kukaan ei tiedä milloin kuolee ja milloin Herra palaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et eheytynyt uskonnostasi aikuisiällä tiedon ja älyn avulla kuten minä, vaan jäit aivopesun uhriksi?
Nöyrryin Jumalan edessä niin kuin ihmisen kuuluu. Vaikka kolmekymmentävuotta siihen menikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärässä olet. Jumalan pelko on termi jota et taida tuntea. Uskova kunnioitta ja rakastaa Jumalaa. Ja Jumalan pelkokin kuuluu asiaan; se on halua kunnioittaa Häntä kaikessa mitä tekee. Se ei ole rangaistuksen pelkoa.
Olet täysin oikeassa. En tunne lainkaan Jumalan pelkoa. Kunnioitusta ja rakkautta kyllä.
Toisin kuin uskikset, pyrin henkilökohtaisesti toimimaan päivä päivältä paremmin,niin että pelkoon ei ole syytä. Kehitys on hidasta, mutta todellista.
Minua kuvottaa uskisten tapa pyytää syntejään anteeksi ja kuitenkin jatkaa samojen syntien tekemistä toistuvasti. Se on vain ja ainostaan itsepetosta. Papilla ei ole mitään valtaa antaa kenekään syntejä anteeksi, poikkeuksena hänen itseensä kohdistetut väärät teot. Vain ja ainoastaan niihin hänellä on valta.
Usko ilman tekoja kuollut. Saatanakin uskoo Jumalaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samat jutut toistuu trollien toimesta. Saavat energiansa trollaamisesta
Antakaamme heille anteeksi, sillä he eivät tiedä mitä he tekevät.
-winner-
Tätä lausetta ei löydy kaikista alkuperäisteksteistä. En laskisi sen varaan. Sanotaan, että Herran ristiinnaulitsijat lisäsivät tämän itse. Anteeksi ei voi saada jos ei pyydä. Se opetetaan jo lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet täysin oikeassa. En tunne l
Ei käy tämä kommentti järkeen. Ei tule Pyhän Hengen tuntevalta ihmiseltä.
Kannattaa olla aika varovainen jos on uskossa ja puhuu ns. uskiksista (joilla ei Pyhää Henkeä) pilkallisesti. En oikein ymmärrä. Ei-uskovalle saattaa olla vielä hämmentävämpää. Ei anna hyvää kuvaa uskovasta
Moni luulee omaa tietään oikeaksi, vaikka se on kuoleman tie.
Jeesus puhui taas kansalle ja sanoi: Minä olen maailman valo. Se, joka seuraa minua, ei kulje pimeässä, vaan hänellä on elämän valo.
Loppu. Samaa paskaa jauhatte.
Milloin aiot palata islamiin?
Milloin tunnustat, että Jumala on yksi ja Muhammed onkin viimeinen profeetta, joka on ennustettu jo Raamatussa?
Kyllä, näen valon se johtaa minua pimeyden porteille, fgh 55, jouy 8,8.