Viro johtaa Suomea Pisa tuloksissa
Virolainen koululuokka
https://images.sanoma-sndp.fi/481fbaa3ada0637c146598f9372acda1/normal/1…
Suomalainen koululuokka
https://plan.fi/wp-content/uploads/2022/08/somalia_nalkakriisi_verkkoju…
Kommentit (23)
Hukkukaa paskaanne siellä suomessa!
Oikea vastaus on, että kumpikin noista luokista pärjää (kännyköitä ei näy missään).
Kunka kaus helsingistä pitää mennä että lapset pääsee suomalaiseen kouluun?
Vierailija kirjoitti:
Oikea vastaus on, että kumpikin noista luokista pärjää (kännyköitä ei näy missään).
Mikset muuta Bagdadiin. Siellä saat elää lakunaamojesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Hukkukaa paskaanne siellä suomessa!
Samaa mieltä.
Viroa ei ole nee ke röi ty samaan malliin kuin Suomea.
Vasemmisto tuhoaa aina yhteiskunnan, jonka jälkeen toiset joutuvat sen pelastamaan.
Poliittisen vasemmiston keinoja lisätä vasemmiston äänestäjiä, on pilata koko maan tulevaisuus ja näin saada lisää epätoivoisia vasemmiston äänestäjiä. Poliittinen vasemmisto elää epätoivon levittämisestä. Siksi vasemmisto tuo maan täyteen raiskareita ja uusia kehitysmaiden ongelmia.
Vasemmiston toiminta on itseään ruokkiva epätoivon syöksykierre, mikä lisää vasemmiston äänestäjiä, mutta maan ongelmat vaan kasautuvat.
Siksi vasemmisto lupaa enemmän kuin yhteiskunta kykenee lupausta lunastamaan. Tämä tiedetään vasemmiston johdossa, mutta siitä ei välitetä, koska se takaa vasemmiston menestyksen.
SDPllä on tullut oksennus omaan suuhun, jota se yrittää salaa niellä, jotta sitä ei syytettäisi mmuuton ongelmista, vaikka se on edesauttanut kehitysmaalaisten maahantuontia ja äänestänyt jokaista mmuuton kiristystä vastaan eduskunnassa.
koko koulujärjestelmä on tuhottu Suomessa, häiriköivät oppilaat luokissa tuhoavat kaikkien muidenkin lasten opiskelun ja mitään ei voida asialle, ja häiriköitä on nimenomaan valtavasti myös tavallisissa suomalaisissa lapsissa ei vain maahan tulleissa... ja vanhemmatkaan eivät tee mitään näille häirikkö lapsilleen...
ja sen lisäksi jos katsoo mm. nykyisiä ala-asteen oppimateriaaleja ne ovat todella huonoja, niiden avulla opiskelu on todella vaikeaa kenelle tahansa lapselle...
kenen etu on ollut tuhota koko koulujärjestelmä kannattaa kysyä? opetushallinto on täysin hyödytön ...
on aivan selvää että rikas eliitti haluaa vähentää kilpailua omien lastensa osalta ja se näkyy niin että
tavalliset koulut tuhotaan tarkoituksella ja kalliit yksityiskoulut opettavat eliitin lapsia
ja kaikki suomalaisten rahat viedään ulkomaille rikkaille vaikka nyt pitäisi pelastaa Suomen lapset ensin
Vierailija kirjoitti:
Luulen että syy olet sinä ja kaltaises. Työtön alkolisoitunu persu.
Todella totta tämä. Irakin vankiloiden tyhjentäminen Suomeen ohisalonlahkolaisten johdolla ei ehkä ollutkaan niin loistelias ajatus.
No ei voisi Pisa tulokset vähempää kiinnostaa. En edes tiedä mitä ne on eikä mulla ole tarvettakaan tietää.
Eikä missään tapauksessa, johdu epäonnistuneesta opetuksen digitalisaatiosta.
Koko digi on perusopetuksessa täysin kuollut idea, vaikka someriippuvainen opettaja luuleekin "digikasvatuksen" olevan tärkeimpiä asioita maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
No ei voisi Pisa tulokset vähempää kiinnostaa. En edes tiedä mitä ne on eikä mulla ole tarvettakaan tietää.
Mä tein muutamat ip-lehtien Pisa testit. Naurettavan helppoja oli jos ne tuollaisia ovat. Mun koulut on käyty vuonna kirves ja kypärä.
Virossa on varmasti opettajilla auktoriteetti ja oppilailta vaaditaan myös jotain. Täällä mennään sen heikomman mukaan. Lisäksi, kun eri diagnoosin omaavat ei ole erityisluokilla, kuten ennen. Myös se mistä ei saa puhua. Eipä olisi yllätys jos Pisa tulokset vain jatkaisi laskuaan. Onko tullut mitään järkeviä korjaus ehdotuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monien Afrikan maiden keskimääräinen ÄO on sama kuin lievästi kehitysvammaisilla. Eihän noiden pitäisi olla edes tavallisessa koulussa, vaan jossain apukoulussa.
Vierailija kirjoitti:
Kunka kaus helsingistä pitää mennä että lapset pääsee suomalaiseen kouluun?
Nuo asiat kannatta selvittää tarkasti, koska landella varsinkin duunariperheiden pojista kovin moni alisuoriutuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monien Afrikan maiden keskimääräinen ÄO on sama kuin lievästi kehitysvammaisilla. Eihän noiden pitäisi olla edes tavallisessa koulussa, vaan jossain apukoulussa.
Niidenhän piti olla rikkaus ja voimavara vihervasemmiston mukaan.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣