Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisille käsite reiluudesta deittimarkinoilla on niin vaikea?

Vierailija
14.10.2024 |

Pakko saada se komea lihaksikas miljonääri koska muutenhan sitä "kemiaa" ei vaan löydy.

Mutta, mitä sitten niillä omilla spekseillä tuodaan pöytään? Onko se reilua että lihavalla 30v+ yhoolla on tuollaiset kriteerit? 

Miksei naiset voi tyytyä vähempään? Vaikkapa sellaiseen mieheen joka on siinä top 50% rajalla jos itsekin ollaan tavistiina.

Kommentit (685)

Vierailija
181/685 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n ajattelun voi kiteyttää siihen, että hänen mielestään yli 30-vuotias, ylipainoinen nainen on täysin arvoton joten myös tuon naisen tulisi pitää itseään arvottomana. Ap ei pysty käsittämään, että hänen mielestään arvoton nainen voikin pitää itseään hyvänä ja arvokkaana, ja myös moni mies voi pitää häntä hyvänä ja arvokkaana.

Tämä aiheuttaa ap:lle jatkuvaa hämmennystä, koska hänen maailmassaan naisen arvo on täysin kiinni iässä ja hoikkuudessa. Hän ei näe sitä, että naisille arvoton mies on sellainen joka ajattelee juuri noin.

90% naisista on rumia/lihavia/tyhmiä.

M.O.T.

Tule jo kaapista, ihan palstalastenkin vuoksi. 

Vierailija
182/685 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n ajattelun voi kiteyttää siihen, että hänen mielestään yli 30-vuotias, ylipainoinen nainen on täysin arvoton joten myös tuon naisen tulisi pitää itseään arvottomana. Ap ei pysty käsittämään, että hänen mielestään arvoton nainen voikin pitää itseään hyvänä ja arvokkaana, ja myös moni mies voi pitää häntä hyvänä ja arvokkaana.

Tämä aiheuttaa ap:lle jatkuvaa hämmennystä, koska hänen maailmassaan naisen arvo on täysin kiinni iässä ja hoikkuudessa. Hän ei näe sitä, että naisille arvoton mies on sellainen joka ajattelee juuri noin.

M.O.T.

Tule jo kaapista, ihan palstalaistenkin vuoksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/685 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Tule jo kaapista. Tee se palstalaistenkin vuoksi. Tee se jo tänään. 

Vierailija
184/685 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävelepä tuolla kaupoilla, ja katso silmillä minkänäköiset ihmiset kulkee pariskuntina. 

Kaikki löytää kyllä puolison halutessaan, omat kriteerit vain pitää olla vastaavat.

Koskaan ei nää lihavaa miestä hoikan naisen seurassa, mutta hyvin usein normaalivartaloisen miehen hirmuisen lihavan naisen kanssa. Miehet ovat hyväsydämmisempiä ja vähemmän nirsoja.

Harmi, että sukulaisista ei voi laittaa kuvia. Heti löytyisi kuvia lihavista miehistä hoikkien vaimojen kanssa. Tuskin sukuni on Suomen ainut, jossa läskit jakautuvat näin päin.

Vierailija
185/685 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jahas poistettiinko se edellinen aloituksesi?

Jospa katselisit lapsettomia pyöreitä kolmikymppisiä, niillä voi olla suurempaa tarvetta kumppanille ja kiirettä ilmassa jos perheen perustaminen kiinnostaa? Tai vaikkei kiinnostaisikaan, niin yksinäisyys on lyönyt vasten kasvoja, kun kaikilla on jotain. 

Ne lapsettomat on halutuimpia kumppaneita, kuvitteletko oikeasti että joku mies haluaa toisen miehen kakaroita suhteeseen? Naurattaa kun äitylit luulevat olevansa kuumaa kamaa. Juuri ja juuri kelpaa venähtänyt reikä yhden yön hupiin. Suhteeseen ei ikinä. 

Vierailija
186/685 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ryhtyi sitten spämmäämään, kun alkoi niin kovasti ketuttamaan, ettei ulina mennyt naisille taaskaan läpi.

Vierailija
187/685 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut jos minkälaisia alistajia. Lihavaksi haukkujia, tyhmiksi haukkujia. Tosiasia kuitenkin on, että yh:na asun miljoonakämpässä Helsingin keskustassa. Olen tapaillut miljonäärimiehiä. 

Mä tiedän oman tasoni ja se on 10+. Mä vain olen ihan helvetin hyvä. Niissä asioissa, jotka mua kiinnostaa. 

Vierailija
188/685 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP on taas näitä, joiden mielestä on epäreilua, että naiset saavat itse valita kumppaninsa. 

En halua edes tietää mitä nämä tyypit pitävät reiluna.

Peniskateuden riivaama vanhapiika has posted. :D

Pidä peniksesi l00seri, ethän sinäkään sitä muuhun käytä kuin kusemiseen.

Peniskateuden riivaama housuihinsa vuotava vanhapiika has posted. :D

ÖHHÖHÖ! Kylläpä olet nokkela! Laita nyt ihmeessä sama kommentti vielä kymmenennen kerran tähänkin perään, niin saamme nauraa terävälle huumorintajullesi!

Vierailija
189/685 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtää syyn erittäin hyvin miksi nämä täällä ruikuttavat "miehet" eivät koe naisten taholta sitä kaipaamaansa reiluutta mitä se heille ikinä tarkoittaakin.. 

Vierailija
190/685 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ap: "Minun silmissäni nuo naiset ovat täyttä roskaa mutta miksi ihmeessä he eivät tajua olevansa roskaa? Miksi he eivät alenna itseään minun, heitä roskana pitävän miehen patjaksi kun en muutakaan saa. Miksi he ovat mukavien miesten kanssa ja nauttivat elämästään eivätkä ymmärrä että ovat minun silmissäni roskaa" 

Vierailija
191/685 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuole jumalten talloma ihmisraunio. Jumalat kusee sun päälle. 

Vierailija
192/685 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että reteesti ja reilusti vaan revaa tavisäijille peräkammarin hikikomoreillekin.

Selvähän se. Mistä ap sinut tavoittaa?

Vierailija
193/685 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei minne se tyyppi meni, jonka mielestä kaksi autoa, ok-talo ja mökki on jotain millä naisen saa? Tuu takas, mä haluun kuulla lisää sun luuloja käsityksiä:D

Vierailija
194/685 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP on taas näitä, joiden mielestä on epäreilua, että naiset saavat itse valita kumppaninsa. 

En halua edes tietää mitä nämä tyypit pitävät reiluna.

Pidä peniksesi l00seri, ethän sinäkään sitä muuhun käytä kuin kusemiseen.

Peniskateuden riivaama housuihinsa vuotava vanhapiika has posted. :D

ÖHHÖHÖ! Kylläpä olet nokkela! Laita nyt ihmeessä sama kommentti vielä kymmenennen kerran tähänkin perään, niin saamme nauraa terävälle huumorintajullesi!

Kun ei kolmatta viikkoa kusisissa kalsareissaan yksin homeisessa kopperossaan itsesäälissään rypenyt incel muutakaan argumenttia kykene heittämään niin sitähän se sitten hokee luullen olevansa jotenkin loukkaava.. Yritetään ymmärtää.. kun on koko elämänsä joutunut elämään p*llunpuutteessa elämään vaikka äitinsäkin lupas että kelpaa kelle vaan ja tytöt suorastaan kilpailevat suosiostaan.. 

Vierailija
195/685 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pariutuminen on reilua. Jokainen saa ihan vapaasti asettaa omat kriteerinsä kumppanilleen. Hyvä muistaa, että mitä tiukemmat kriteerit itse asettaa, niin sitä pienemmästä porukasta pitäisi kohdata se joku, jonka kriteereihin itse sovit. Vaikka kumpikin sopisi toisen kriteereihin ja ihmiset kohtaisivatkin, niin sekään ei tarkoita että molempia suhde toisen kanssa kiinnostaisi. Se, että jotkut ovat suositumpia kumppaniehdokkaiksi kuin toiset ei tee pariutumisesta epäreilua. 

Minusta taas pariutuminen ei ole reilua, eikä sen reilua kuulukaan olla. 

Jos Pera saa Minnan ja Make ei niin kyllähän se Makea saattaa harmittaa. Sellaista se on, toista ei voi pakottaa itseensä ihastumaan, reilua se ei ole mutta elämä yleensäkään ei ole reilua. Eikä sen reilua pidäkään olla. 

Reilua parisuhteiden muodostumisessa Suomessa on onneksi se puoli, että kenenkään ei tarvitse olla kumppanin kanssa jota ei halua, toisin kuin joissain muissa maissa. 

Vierailija
196/685 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M.O.T.

Ja yhdenkään kanssa sinun ei ole pakko olla! Ajattele, miten ihanaa :))

Vierailija
197/685 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peniskateus? Nytkö tää jo kääntyi niin, että miesten elämä jossa vain 5% kelpaa onkin kadehdittavaa? Just on ketjukaupalla ulistu, miten naisilla on helppoa ja miehillä vaikeaa. Päättäkää jo onko se miehen elämä säälittävää vai kadehdittavaa.

Vierailija
198/685 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nuo inceleiden sekoilut ovat ihan yhtä käsittämättömiä (normaaleille) miehille kuin naisillekin. Ei kukaan täysijärkinen mieti tuollaisia.

- Mies.

Vierailija
199/685 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inceli sanoo uliuliuli. 

femceli sanoo wööwööwööh.

Upea vasta-argumentti

Vierailija
200/685 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ap: "Minun silmissäni nuo naiset ovat täyttä roskaa mutta miksi ihmeessä he eivät tajua olevansa roskaa? Miksi he eivät alenna itseään minun, heitä roskana pitävän miehen patjaksi kun en muutakaan saa. Miksi he ovat mukavien miesten kanssa ja nauttivat elämästään eivätkä ymmärrä että ovat minun silmi

Sairaan logiikan mukaan, kun itsestä tuntuu pahalta, tuntuu epäoikeudenmukaiselta, että ihmisellä, jota itse katsoo halveksuen, on asiat hyvin. Sitä on melkein mahdotonta sietää ja siksi tällaista ihmistä täytyy kivittää, kunnes tämä tajuaa olevansa huono ja tajuaa olla onneton, kuten hänen kuuluukin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan